• ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

وام خود اشتغالی سربازان در سال آینده افزایش می یابد

وام خود اشتغالی سربازان در سال آینده افزایش می یابد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مجموع وام خود اشتغالی به پنج هزار میلیارد تومان خواهد رسید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: برای سال آینده مجموع وام خوداشتغالی سربازان به 5 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه 2 بهمن ماه) در شانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) جوان سرباز ویژه رده‌های سازمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (عج) که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: اینکه برای دوران سربازی از عبارت «مقدس» استفاده می‌شود، بیانگر این است که سربازی در جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و تمامیت ارضی کشور و دفاع از ناموس مردم است و به همین جهت سربازی تقدس دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل همه ما افتخار می‌کنیم که این عنوان سربازی را در کنار نام خود داریم به همین جهت کسی نباید در دوران سربازی احساس بطالت وقت کند؛ چون خدمت بسیار ارزشمندی انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: به عبارت دیگر ما همه جزو یک خانواده هستیم و همانند اعضای بدن که هرکدام برای فعالیت انسان نقش ایفا می‌کنند، سربازی هم چنین نقشی در جامعه دارد.

سردار عبداللهی با بیان‌ اینکه در جنگ تحمیلی سربازان شجاع و دلیری داشتیم، گفت: سرباز بخشی از بنیه دفاعی کشور محسوب می‌شود؛ اما اینکه گاهی وضعیت سربازی امروز با دیروز مقایسه می‌شود، قابل قبول نیست؛ چرا که در گذشته شئون سربازی رعایت نمی‌شد.

وی اضافه کرد: امروز بیش از ۴۵ درصد سربازان ما تحصیلات عالیه دارند و حتی چند سازمان و مجموعه برای ساماندهی سربازان نخبه و بهره‌مندی از توان این افراد راه‌اندازی کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: البته هر کاری سختی خاص خودش را دارد؛ لذا کسی می‌تواند موفق باشد که سخت تلاش کند. نظم و انضباط دوران سربازی، از فرد یک انسان منضبط می‌سازد و آستانه تحمل افراد را هم افزایش می‌دهد.

سردار عبداللهی عنوان کرد: از دو سال پیش، نیرو‌های مسلح تلاش کردند تا کار‌هایی که به سربازان محول می‌شود، دون شأن سربازان نباشد و این موضوع هم به تمامی نیرو‌های مسلح ابلاغ شده است؛ البته در کنار این موضوع آموزش‌های مهارت‌آموزی حرفه‌ای در اوقات فراغت هم در حال ارائه است.

وی یادآور شد: سال گذشته مجموعاً دو هزار میلیارد تومان وام به سربازانی که خدمت آن‌ها به اتمام رسیده و توانستند مهارت حرفه‌ای را در مدت سربازی خود فرا بگیرند، اعطا شد تا مشغول به کار شوند که این وام خود اشتغالی در سال آینده به پنج هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: همواره به فرماندهان درخصوص نحوه مواجهه با سربازان تأکید کرده‌ایم و حتی در سازمان نیرو‌های مسلح آموزش‌های مجزایی را طراحی کردیم تا نحوه کار با سربازان را ملاک قرار دهند.

سردار عبداللهی در پایان گفت: در ستاد کل نیروهای مسلح به‌منظور آشنایی با سیره و زندگی شهدا درخواست کردیم تا هر سربازی که می‌تواند از خاطرات یک شهید سه صفحه A۴ بنویسد و آن را ارائه کند که ۴۷ نفر از سربازان در این زمینه اقدام کردند و هم‌اکنون این مطالب با همکاری عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح تدوین شده است و در آینده منتشر خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2833838
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد