• ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

وضعیت استخدام هیات علمی در گروه‌ های معارف دانشگاه‌های کشور

وضعیت استخدام هیات علمی در گروه‌ های معارف دانشگاه‌های کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر تایید جذب 82 هیات علمی در گروه‌های معارف دانشگاه‌ها 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرگروه‌های معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: در سال گذشته هیات علمی جذب شده در گروه‌ های معارف دانشگاه‌های کشور جذب شدند.

مدیرگروه‌های معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰ پست ویژه گروه‌های معارف دانشگاه‌ها گرفته شد، گفت: در فراخوان ۱۴۰۰سهمیه‌های لازم تعیین شده و حدود ۸۲ نفر تایید شده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلیمن «محمد امرالهی» در نشست با اساتید گروه‌های معارف دانشگاه‌های ایلام ، پاسخ به انتقاد برخی از مدرسان درباره ترتیب اثر ندادن به درخواست‌های آنان، اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام شد آمایش انجام گرفته و  اطلاعات لازم گردآوری و تصمیم‌هایی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰ پست ویژه گروه‌های معارف دانشگاه‌ها گرفته شد، گفت: در فراخوان ۱۴۰۰سهمیه‌های لازم تعیین شده و حدود ۸۲ نفر تایید شده‌اند.

مدیرگروه‌های معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در بحث ارتقاء یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که ارتقاء در این رشته‌ها بر اساس شاخص های خاص باشد و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

امراللهی با بیان اینکه روند جذب اعضای هیئت علمی اصلاح شده و احکام در سازمان مرکزی نهاد ارائه می‌شود، گفت: در وزارت علوم پیگیر حضور یکی از اساتید گروه معارف در هیئت ممیزه هستیم تا از پرونده اساتید برای ارتقاء دفاع لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: در درس دانش خانواده و جمعیت آمادگی داریم دوره بازآموزی این دروس را انجام دهند و باید نیازسنجی لازم انجام شود.

مدیرگروه‌های معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی آماده استفاده از ظرفیت پژوهشی اساتید پذیرش دانشجویان است، گفت: در بخشی از معاونت بخش پرسمان دانشجویی طراحی شد که کتاب‌هایی به سوالات پرتکرار دانشجویان در این قالب موجود است.

امرالهی تمرکززدایی از نهاد مرکز برای استفاده از ظرفیت متقاضیان را مثبت اعلام و ابراز امیدواری کرد شاهد کاهش مشکلات اساتید و مدرسان این حوزه باشیم.

به روز کردن مفاهیم کتب گروه معارف برای اقناع دانشجویان، رسیدگی به وضعیت استخدامی مدرسان، توجه به کرسی‌های آزاداندیشی و واگذاری آن به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از مهمترین خواسته‌های اساتید گروه معارف بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2642872
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد