• ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران لرستانی پیگیری می شود

پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران لرستانی پیگیری می شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر جذب 365 نیروی بهورز در استان لرستان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران استان پیگیری می شود.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تبدیل وضعیت دو هزار و ۲۰۰ نفر نیروی ایثارگر شاغل در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: همچنین حدود هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای شرکتی در قالب طرح ساماندهی، تعیین تکلیف خواهند شد.

آزمون جذب نیروهای فعال در زمان شیوع کرونا ۲۱ مهر برگزار می‌شود

وی با اشاره به موضوع جذب نیروهایی که در هنگام شیوع بیماری کرونا فعالیت داشتند نیز، عنوان کرد: در این راستا امسال مجوز جذب ۳۲۵ نفر در استان داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه آزمون جذب این تعداد نیرو در تاریخ ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود، افزود: این نیروها در ۱۰ رشته مختلف جذب خواهند شد.

دلفان با اشاره به جذب ۳۶۵ نیروی بهورز در استان، بیان داشت: علاوه بر جذب این نیروها در بخش دولتی، در بخش خصوصی نیز اشتغال ایجاد کرده‌ایم.

درآمدها کمتر از هزینه‌های دانشگاه است

وی در ادامه به پرداخت کارانه‌های پزشکان و پرستاران از محل درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: پرداخت این کارانه‌ها از محل درآمدهای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها است، تعرفه اینها نیز دولتی است و مبلغ آن بالا نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در این راستا هر چه درآمد داریم به مخارج ما نمی‌رسد، تصریح کرد: نتیجه این امر این بوده که علی‌رغم میل ما، نمی‌توانیم کارانه پزشکان و پرستاران را به‌موقع پرداخت کنیم.

دلفان، ادامه داد: آخرین تاریخ پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران در استان مربوط به آبان‌ماه سال گذشته است.

پیگیری برای پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران

وی با تأکید بر اینکه باید پول بیشتری دراین‌رابطه از دولت اخذ کنیم که دولت نیز با محدودیت‌هایی مواجه است، تصریح کرد: با همه این اوصاف پولی وجود ندارد که ما آن را نگه داشته باشیم و آن را به همکاران پرداخت نکنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تأکید بر اینکه ما پیشنهادها خود را دراین‌رابطه حتی در سطح کمیسیون بهداشت در مجلس مطرح کرده‌ایم، گفت: همچنین با رئیس‌جمهوری نیز مکاتباتی داشته‌ایم.

دلفان، افزود: همه دانشگاه‌های علوم پزشکی با این چالش مواجه هستند، گفت: تلاش ما رفع این چالش است چرا که یکی از دغدغه‌های ما همین امر است و علاقه داریم که کارانه پزشکان و پرستاران به‌موقع پرداخت کنیم، فعلاً شرمنده هستیم، اما این کار به طور حتم انجام می‌گیرد.

مشاهده صفحه جامع جزئیات پرداخت کارانه پرستاران

مشاهده صفحه جامع اخبار پرداخت حقوق پرستاران و پیراپزشکان

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2788965
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد