• ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت ۲ هزار وام ضروری به بازنشستگان خراسان‌شمالی

پرداخت ۲ هزار وام ضروری به بازنشستگان خراسان‌شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت تسهیلات به بازنشستگان خراسان شمالی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر صندوق بازنشستگی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا به اکنون 2 هزار فقره وام بازنشستگی پرداخت شده است.

رضا فیضی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماهانه حدود ۳۴۰ فقره وام ۱۵ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت می شود و این صندوق در سال جاری بابت وام های ۱۵ میلیون تومانی قرض الحسنه ۳۳ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان استان واریز کرد.

وی افزود: بیشترین تقاضاهای بازنشستگان این استان دریافت تسهیلات قرض الحسنه است.

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در این مدت؛ بازنشستگان این استان ۳۰ هزار و ۳۶ مورد خسارت درمان توسط بیمه تکمیلی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه موضوع نارضایتی بازنشستگان در خصوص بیمه تکمیلی در دولت مطرح شد گفت: آیین نامه اجرای ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری باید به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود تا بیمه تکمیلی بر عهده خود سازمان ها باشد که بازنشستگان نیز همچون نیروهای شاغل تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت که این مهم در دست بررسی است.

فیضی نژاد ادامه داد: دریافت خدمات درمانی مناسب از جمله دغدغه‌های بازنشستگان است که در این راستا مشکلات و چالش هایی داریم که راهکارهای لازم برای رفع آن اندیشیده شده است.

بازنشستگی ۹۰۶ کارمند

وی تصریح کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۲۶۲ نفر زیر پوشش این صندوق هستند که از مجموع این تعداد؛ هفت هزار و ۵۰۰ نفر در بجنورد مرکز استان سکونت دارند.

به گفته فیضی نژاد؛ در سال جاری ۹۰۶ نفر از نیروهای اداره ها و سازمان های این استان بازنشسته شدند.

فیضی نژاد خاطرنشان کرد: با وجود اینکه متوسط حقوق پرداختی بازنشستگان افزایش یافته است اما با این وجود مشکلات اقتصادی زیادی سر راه این قشر وجود دارد که امیدواریم پرداخت تسهیلات حدی از مشکلات آنها را برطرف کند.

وی با بیان اینکه اعضای صندوق شامل فرهنگیان و ۵۴ دستگاه، نهاد و سازمان هستند، اظهار کرد: بیشترین قشر بازنشسته در این استان مربوط به فرهنگیان و مابقی مربوط به سایر دستگاه ها است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2694688
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد