۷ سال پیش

پرداخت ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی درسال جاری
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل پست بانک ایران از پرداخت حدود سه هزارو 500 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های اشتغالزایی در روستاهای کشور تا پایان سال جاری خبرداد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


خسرو فرحی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان نور با اشاره به نقش آفرینی این بانک در توسعه روستاهای کشور گفت : به تازگی در سایه حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی قراردادهایی با صندوق توسعه ملی به ارزش سه هزار و 500 میلیارد ریال با هدف تامین این میزان اعتبار بسته شد.
وی افزود : این میزان تسهیلات به متقاضیان بخش های غیردولتی واجد شرائط معرفی شده از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از محل منابع توسعه صندوق ملی و با نرخ سود 10 تا 12 درصد پرداخت خواهد شد .
وی ادامه داد : حدود شش درصد این میزان تسهیلات توسط دولت از محل قانون بودجه سال 1395 تحت عنوان کمک های فنی ، اعتباری و یارانه حمایت از تولید و کسب و کار تامین می شود.
وی اظهارداشت : پست بانک آمادگی دارد به مجریان طرح های اشتغالزایی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی ، صنعتی و گردشگری تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کند.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت : با تصویب قانون یاد شده در مرداد ماه جاری و ابلاغ آن به نهادهای مرتبط ، پست بانک به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای (آی . سی . تی ) بدون هیچگونه محدودیتی نسبت پذیرش این نوع طرح ها و پرداخت تسهیلات اقدام می کند.
فرحی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با ارائه گزارشی از خدمات سه ساله دولت تدبیر وامید در حوزه اشتغال افزود : اکنون به گونه سیاست گذاری شده است تا برای فعال کردن حدود هفت هزار واحد نیمه فعال شناسایی شده و درپی آن بهبود فضای کسب و کار در مناطق مختلف کشور تسهیلاتی در زمان مناسب یعنی تا پایان شهریور ماه به متقاضیان پرداخت شود.
وی اظهارداشت : این دولت با همه چالش ها و تنگناه های موجود در حوزه اقتصادی اما توانست به مدت سه سال گذشته تاکنون به موفقیت های خوبی در بخش هایی مانند کاهش تورم از 44 درصد به تک رقمی و تثبیت نرخ ارز دست یابد.
مدیرعامل پست بانک ایران همچنین مازندران را به عنوان دومین استان کشور در حوزه ارتباطات بعد از استان تهران خواند و گفت که اکنون پست بانک در 430 نقطه روستایی مازندران و نیز 12 هزار و 500 روستای کشور خدمات ارائه می دهد که چنین خدماتی با توسعه کمی و کیفی مناطق روستایی همراه بوده است.
فرحی حضور صد درصدی در سایه حمایت های بانک مرکزی در حوزه روستایی و درپی آن کاهش نرخ بالای خدمات بانکی دوره های گذشته را از دیگر خدمات و موفقیت های پست بانک در سال جاری معرفی کرد.
مدیرعامل پست بانک ایران برای بهره برداری از پست 20/ 62 کیلوولت بخش چمستان نور بااعتباری بیش از 20 میلیارد ریال به این شهرستان سفر کرده است.
شهرستان نور با جمعیتی دستکم 100 هزار نفر درغرب مازندران واقع است

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659090
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد