• ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

پرداخت ۳۰ درصد پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا پایان هفته

پرداخت ۳۰ درصد پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا پایان هفته

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا پایان این هفته پرداخت خواهد شد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته به ویژه در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با معاون سازمان برنامه و بودجه، وزیر آموزش و پرورش و معاونان وزارتخانه، گفت: در نشست دیروز تاکید شد که پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان باید اولویت وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه باشد.

 نماینده مردم تبریز اسکو آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از این جلسه و با پیگری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان هفته ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ۱۴۰۱ پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین با پیگری‌های انجام شده در نشست روز گذشته درباره رتبه بندی بازنشستگان نیز این قول داده شد که ظرف ۲ هفته آینده مشکل رتبه بندی معلمان بازنشسته نیز حل و فصل شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: اعتراضات به رتبه‌بندی معلمان نیز  تا ۲ هفته آینده نیز رسیدگی و تعیین تکلیف خواهد شد و رتبه معلمان اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به عدم حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی در  مجلس، گفت: یک جلسه فرصت برای پاسخگویی رئیس سازمان اداری و استخدامی در نظر گرفته شد تا پس از استماع این توضیحات نسبت به ارجاع این پرونده به صحن و قوه قضاییه تصمیم‌گیری شود. ما به دنبال دفاع از حق مردم با استفاده از ابزارهای قانونی هستیم./

مشاهده صفحه جامع زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق بازنشستگان

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2816835
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k