• ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

پوشش مهارت آموزی عمومی و تخصصی یک میلیون و ۴۴۰ هزار سرباز

پوشش مهارت آموزی عمومی و تخصصی یک میلیون و ۴۴۰ هزار سرباز

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آمار سربازان مهارت دیده به 1 میلیون و 440 هزار نفر رسید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و 440 هزار سرباز وظیفه دوره های مهارت آموزی را گذرانده اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با احساس مسئولیت در حوزه توسعه اشتغال جوانان وارد شده است و از ظرفیت‌های خود در این رابطه به طور فزاینده استفاده می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری در ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده اظهار کرد: قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح طی فرآیندی که در سال‌های گذشته طی کرده است با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های دولتی اقدامات بزرگ و قابل تحسینی را رقم زده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار نفر کارکنان وظیفه، تصریح کرد: طی فرایند آموزشی صورت گرفته تاکنون ۷۶۰ هزار نفر در مهارت های تخصصی و ۶۸۰ هزار نفر نیز در مهارت‌ های عمومی موفق به گذراندن دوره شده اند.

سردار باقری افزود: اینکه  قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در طول ۴ الی  ۵ سال توانسته است بیش از یک میلیون نفر را در بازه زمانی خدمت مقدس سربازی آموزش دهد و زمینه ورود آنان به بازار کار را فراهم نماید کاری مهم و در قابل توجه است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت ارائه تسهیلات جهت توسعه اشتغال جوانان، گفت: امیدواریم با کمک دولت محترم و دستگاههای ذیربط روند حمایت از جوانان در این رابطه افزایش یابد و آمایش صحیح اشتغال به تناسب نیاز بازار و وضعیت اقلیمی در کشور صورت گیرد.

سرلشکر باقری ضمن مثبت ارزیابی نمودن فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مهارت افزایی کادر وظیفه نیروهای مسلح، گفت: ان شاءالله با برنامه ریزی های دقیق تر و توسعه همکاری‌های دولت و نیروهای مسلح بتوانیم گام های موثرتری را جهت توسعه اشتغال جوانان برداریم.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده بهینه از فرصت سربازی، تصریح کرد: ما در مدت زمان مقدس سربازی چندین هدف را دنبال می کنیم که مهمترین آن ایفای نقش در حوزه دفاع و امنیت کشور است.

سردار باقری در این رابطه افزود: جوانان سرباز ضمن ایفای نقش در حوزه ذاتی نیروهای مسلح،  نظم پذیری و جامعه پذیری را نیز، تمرین می کنند و همچنین طی یک فرآیند آموزشی مهارت و شغل مورد نطر خود را فرامی گیرد که قطعا ارزش و اهمیتی برای آینده شان خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با احساس مسئولیت در حوزه توسعه اشتغال جوانان وارد شده است و از ظرفیت‌های خود در این رابطه به طور فزاینده استفاده می کند.

سردار باقری با اشاره به ضرورت تربیت کادر مربی مجرب جهت آموزش جوانان، گفت: تعداد قابل توجهی از مربیان دوره‌ های مهارت آموزی از کادر نیروهای مسلح هستند که آموزش های تخصصی لازم را دیده اند و کارت مربیگری را دریافت کرده و صلاحیت لازم را در این رابطه دارند.

وی در ادامه همکاری، هماهنگی و هم افزایی را مهمترین دستاورد در حوزه پیشرفت و توسعه اشتغال و تربیت کادر ماهر و متخصص عنوان کرد و افزود: باید بر روی مسئله کیفی سازی و ارائه گواهینامه تخصصی مطابق با استانداردهای مورد نظر اهتمام داشت.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2795028
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد