۷ سال پیش

پیش بینی پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ و ۹۵ در بودجه امسال
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته سال 94 و 95 در بودجه امسال پیش‌بینی شده که با حمایت مجلس پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان نیز داده می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در گردهمایی معاونین آموزش متسطه و روسای ادارات مشاوره استانهای سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع به کار دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95 -96 اظهار داشت: معلمان جدید الورود در تاریخ 13 اردیبهشت طی دیدار با مقام معظم رهبری سوگندنامه خود را تلاوت می‌کنند و از مهر 95 در مدارس کشور مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی بیان کرد: معلمانی که امسال سابقه خدمتی‌شان به 6 سال می‌رسد احکام آنها صادر شده و براساس رتبه بندی شرایط حقوقی شان مانند دیگر کارکنان دولت افزایش می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال 95 در آموزش و پرورش معلم استخدام می‌شود؛ افزود: طبق درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه دانش‌آموختگان از دانشگاه فرهنگیان و داوطلبین مدرک لیسانس که در آزمون پارسال قبول شده‌اند با گذراندن دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان و کسب مهارت‌آموزی وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید اگر با کمبود نیرو مواجه شویم همکاران حق التدریس را با توجه به نیاز منطقه و جنسیت و رشته در مقاطع مختلف به کار می‌گیریم.

فانی ادامه داد: پاداش بازنشستگان سال 94 و 95 در بودجه امسال پیش‌بینی شده که با حمایت مجلس پاداش پایان‌خدمت همکاران اهدا می‌شود.

وی تأکید کرد: در سال تحصیلی 94 - 95 مشاورین برای هدایت تحصیلی در تمامی مقاطع در کلاس نهم حضور داشتند و کار مهم هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان انجام شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586415
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد