• ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

پیگیری تبدیل وضعیت و استخدام معلمان خرید خدمات از وزارتخانه

پیگیری تبدیل وضعیت و استخدام معلمان خرید خدمات از وزارتخانه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

انتظار اعطای امتیاز ویژه به نیروهای خرید خدمات آموزشی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به تشریح جزئیات از آخرین وضعیت استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط تلفنی با بخش خبری 20 شبکه اصفهان گفت: ما برای تسویه حساب سال گذشته نیروهای خرید خدمات مبلغی را از منابع استانی قرض گرفته ایم و زمانی که از وزارتخانه دریافت نماییم تقدیمشان خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال پرداخت کامل مطالبات معلمان گفت: تسویه حساب سال گذشته معلمان محقق و قرارداد‌هایی با معلمان خرید خدمات بسته و بیمه مهر و آبان آنان پرداخت شد. در راستای بحث حقوقی این افراد مبالغی از وزارت دریافت خواهد شد و تقدیمشان می کنیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات گفت: تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات در طی مکاتبات و جلساتی با وزارتخانه داشتیم و از مقام عالی وزارت درخواست داشتیم، انتظاری که دوستان دارند امتیاز ویژه ای برای استخدام این افراد باشد و یا حداقل بصورت قرارداد کار معین باشند که هنوز پاسخ دقیقی به ما داده نشده است.

وی افزود: ما در حال پیگیری مطالبات این عزیزان هستیم درخواست های نیروهای خرید خدمات را به گوش وزارتخانه رسانده ایم و تصمیم نهایی با وزارت آموزش و پرورش است.

سید علی مدینه در پاسخ به سوال «استخدام این معلمان حتما باید در مصاحبه و آزمون آموزش و پرورش پذیرفته شوند؟» پاسخ داد: تا به اکنون همینطور بوده است و تعداد زیادی برای مثال امسال بیش از 300 نفر در آزمون استخدامی پذیرفته شدند و برای بقیه هم از وزارتخانه انتظار امتیاز ویژه داریم.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب و استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2822866
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k