• ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

پیگیری تصویب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

پیگیری تصویب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تلاش برای تعیین تکلیف نیروهای انسانی آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به تشریح جزئیات در خصوص پیگیری طرح ساماندهی استخدام نیروی انسانی آموزش و پرورش پرداخت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پیگیری‌های صورت گرفته برای تصویب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت اصل 85 قانون اساسی تا پیش از انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش بازارکار به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی با اشاره به دیدار خود با جمعی از معلمان نهضتی‌، اظهار کرد: ما از معلمان گرامی و همه گروه‌هایی که سال‌ها در عرصه کلاس‌های آموزش و پرورش زحمت کشیده‌اند و تجربه و مهارت در کلاس داری دارند و نگذاشتید که کلاس‌های درس این مرز و بوم بدون معلم بماند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و پیگیر مطالبات آن‌ها هستیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که هرچند بعضی‌ مخالف استخدام معلمان نهضتی هستند ولی با تمام توان پیگیر درخواست و تعیین تکلیف استخدام شما عزیزان هستیم، تاکید کرد: مخصوصاً برای معلمان دهه 90 و 91 که هنوز اقدامی نشده، حتما باید اقدامی شود.
وی یادآور شد: قانونی تصویب شد اما تعدادی از معلمان قبل از سال 90 جا مانده‌اند لذا قیدی باید در قانون بیاوریم تا آن‌هایی که آزمون نداده‌اند، بتوانند با شرکت در آزمون تعیین تکلیف شوند، ما پیگیر این موضوع هستیم که با استفاده از ظرفیت اصل 85 قانون اساسی، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بتواند تمام توان خود را برای تصویب طرح ساماندهی نیروی انسانی در مجلس به کار گیرد.
فلاحی ادامه داد: رایزنی‌های لازم با شورای نگهبان انجام شده و موافقت این شورا را دریافت کرده‌ایم تا هرچه زودتر قانون مصوب را جهت تایید نهایی ارسال کنیم، هرچند به دلیل بررسی‌های برنامه هفتم، بودجه 1403، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان فرصت فراغت بسیار کم داریم ولی با این شرایط موافقت کرده‌اند که حداکثر تا بعد از انتخابات، تصویب و تأیید این طرح به اتمام برسد.
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود فرصت کم سعی می‌کنیم تا قبل از انتخابات این قانون تصویب شود. در همین راستا با اعضای هیأت رئیسه مجلس و ریاست کمیسیون آموزش رایزنی شده تا برای استفاده از ظرفیت اصل 85 قانون اساسی با همان امتیازاتی که در کمیسیون برای سوابق تدریس معلمانی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند، قانونی تصویب کنیم.
وی یادآور شد: اگر بتوانیم با آزمون داخلی استخدام معلمان غیررسمی را تعیین تکلیف کنیم نیز اتفاق بزرگی است، ما معتقدیم مربیان عزیزی که سالها سابقه تجربه و مهارت تدریس دارند به مراتب جلوتر از افراد جدیدی هستند که با ماده 28 وارد شده‌اند لذا باید به آن‌ها توجه ویژه شود.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت معلمان

منبع: خبرگزاری بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2832487
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k