• ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

پیگیری مجلس جهت استخدام معلمان غیررسمی در مدارس

پیگیری مجلس جهت استخدام معلمان غیررسمی در مدارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم اجرای قانون بکارگیری معلمان غیررسمی مدارس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مجلس جهت استخدام معلمان غیر رسمی و غیر انتفاعی و حق التدریسی، پیش دبستانی و خدماتی خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پیگیر جذب نیروهای غیر رسمی و غیر انتفاعی و حق التدریسی، پیش دبستانی و خدماتی است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با ایسنا بااشاره به کمبود معلم در برخی مدارس استان و ارومیه تصریح کرد: آموزش و پرورش باید ضمن جذب نیروی جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم از ذخیره بزرگی از معلمان حق التدریسی وغیر انتفاعی و پیش دبستانی و ماده ۲۸‌نیز بهره گیرد که تاکنون این امکان انجام نشده است.

حجت الاسلام ذاکر خاطر نشان کرد: بیشمار معلم غیر انتفاعی و حق التدریسی داریم که سال ها بدون بیمه و حقوق کم تدریس کرده‌اند و یک ظرفیت بالا برای آموزش و پرورش هستند که اگر جذب شوند، کمبود نیروی معلم جبران می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه دولت امسال تعداد بیشتری نیروی جدید وارد سیستم آموزشی کرده، یاد آور شد: مجلس پیگیر جذب نیروهای غیر رسمی و غیر انتفاعی و حق التدریسی، پیش دبستانی و خدماتی است و وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرده که قانون بکارگیری این معلمان باسابقه را اجرا کنند تا کمبودها برطرف شود.

وی ادامه داد: متاسفانه کمبود معلم یک چالش اصلی در سیستم آموزشی کشور و استان ما است و باید این چالش با اجرای صحیح قانون برطرف شود چرا که آموزش و پرورش از مهمترین بخشهای تربیت جامعه است و وجود چالش در آن یک خلاء برای کشور است.

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2804170
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k