• ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

چگونگی کسر خدمت و معافیت سربازی متأهلین

چگونگی کسر خدمت و معافیت سربازی متأهلین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات کسر خدمت و معافیت سربازی متأهلین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، سردار «زاده‌کمند» به تشریح جزئیات در خصوص کسر خدمت و معافیت سربازی مشمولان متاهل پرداخت.

سردار سرتیپ پاسدار «محمدجواد زاده‌کمند» دبیر قرارگاه جوانی جمعیت ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌و‌گو با دفاع پرس، درباره فعالیت‌های این قرارگاه اظهار داشت: پس از تصویب و ابلاغ سیاست‌های جمعیت و فرزندآوری در کشور از سوی فرمانده معظم کل قوا، قرارگاه جوانی جمعیت در نیرو‌های مسلح با حضور بالاترین مقام تشکیل یافت و با اقدامات مؤثری که صورت گرفت، شش مؤلفه و ۴۳ شاخص برای آن تعیین شد و به واسطه آن، نیرو‌های مسلح تمام ظرفیت‌های خود را جهت اجرای موارد مطرح شده به کار گرفتند.

سردار زاده‌کمند افزود: امروز نسبت به سه سال گذشته در بسیاری از شاخص‌هایی که تعریف کرده بودیم، روند رو به رشدِ خوبی را داریم؛ به‌عنوان مثال در زمینه ازدواج به‌صورت میانگین در نیرو‌های مسلح افزایش ۲۰ درصدی و درخصوص فرزندآوری نیز رشد ۱۵ درصدی را مشاهده می‌کنیم.

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: این نتیجه کار‌های فرهنگی و مشوق‌هایی بود که در نیرو‌های مسلح صورت گرفته است. برای واگذاری وام و تسهیلات بلاعوض برای ازدواج و فرزندآوری اقدامات خوبی را انجام دادیم و برای درمان ناباروری کارکنان پایور و وظیفه به‌صورت رایگان تلاش‌هایی شروع شده و حتی کمک‌های بلاعوضی که باید به این افراد ارایه می‌شد، از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم که با هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های موجود در نیرو‌های مسلح بتوانیم تا سال آینده شاخص‌های مربوط به جوانی جمعیت را باز هم افزایش دهیم؛ البته به تناسب ظرفیت‌هایی که در درون نیرو‌های مسلح وجود دارد، مشوق‌هایی را تعریف کردیم که بتوانیم پیشگامی نیرو‌های مسلح در موضوع جمعیت و فرزندآوری را در کشور همچنان حفظ کنیم.

سردار زاده‌کمند اضافه کرد: برای این منظور انواعی از تشویق‌های اداری و مرخصی، هدایای بلاعوض، سفر‌های زیارتیِ بعد از ازدواج و امثال این موارد را پیش‌بینی کردیم؛ اما برای سربازان متأهل هم براساس مصوبه‌ای که از فرمانده معظم کل قوا دریافت شد، علاوه بر سه ماه کسر خدمتی که متأهلین داشتند، سه ماه برای یک فرزند، چهار ماه برای دو فرزند و پنج ماه برای سه فرزند کسر خدمت لحاظ شده است و آن‌هایی هم که چهار فرزند و بیشتر دارند از خدمت وظیفه عمومی معاف خواهند شد.

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: این قانون، هم شامل کسانی که در حال خدمت هستند و هم کسانی که غیبت دارند، می‌شود و لذا تعداد افرادی که شامل این قانون می‌شوند، قابل توجه است.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2745982
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد