• ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

کمبود ۱۰۸ هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش

کمبود ۱۰۸ هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بازنشستگی هفت هزار نفر از مربیان پرورشی در سال جاری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاظر 108 هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش نیازمندیم.

همچنین اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: مسائل پرورشی و تربیتی بسیار مهم است و باید برای کار تربیتی تحقیق کنیم، مخاطبمان را بشناسیم و به آن‌ها توجه کنیم و صحبت‌های نوجوانان و جوانان را بشنویم.  

وی توجه به ارتقای توانمندی نیروی انسانی و تربیت مربی متخصص را از مهم‌ترین اولویت های معاونت پرورشی دانست و اظهار داشت: در مجموع ۱۰۸ هزار مربی پرورشی موردنیاز آموزش و پرورش است که اکنون ۴۸ هزار مربی پرورشی مشغول کار هستند و ۶۰ هزار مربی پرورشی کمبود داریم. این در حالی است که ۲۵ هزار مربی پرورشی معادل نزدیک به۵۰ درصد بالای۲۰ سال سابقه کار دارند و هفت هزار نفر از آن‌ها امسال بازنشسته می‌شوند.

باقرزاده با بیان اینکه ۴۸ هزار نیروی فعلی پرورشی سنجش اثربخشی نشده‌اند، اضافه کرد: امسال فقط۵۰۰ نیروی پرورشی اضافه شد که بسیار تعداد کمی محسوب می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به فعالیت یک تا سه ساعت در هفته روحانیان در کمک به معاونان پرورشی گفت: این مقدار بیشتر به برگزاری نمازهای جماعت اختصاص می‌یابد و تأثیر چندانی بر روند ما ندارد و کمبودهای فعلی را پوشش نمی‌دهد.

باقرزاده ادامه داد: اگر قرار است سر سفره قرآن بنشینیم، باید برای این کار نوجوان و مخاطب را آماده کنیم و از تبلیغ فرد به فرد غافل نشویم.

وی با بیان اینکه مشکلات بیان شده توسط مدیران مراکز دارالقرآن و دیگر مربیان تربیتی و پرورشی پیگیری می‌شود از همه فعالان حوزه پرورشی خواست تا نسبت به طهارت ظاهری و باطنی برای آموزش قرآن کریم و تربیت نوجوانان توجه ویژه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2652178
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد