• ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

کمبود ۱۵۵۰ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر

کمبود ۱۵۵۰ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رفع کمبود معلم استان بوشهر تا سال تحصیلی جدید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس،  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در استان با کمبود 1550 معلم مواجه هستیم که این کمبود با جذب معلمان حق التدریس، از طریق ماده 28، نیروی خرید خدمات آموزشی و .. رفع می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای جبران کمبود هزار و ۵۵۰ معلم در استان بوشهر با برنامه‌ریزی اقدامات مهم انجام شده که نسبت به پنج سال گذشته در بهترین شرایط قرار داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به جبران کمبود معلم در مدارس، گفت: معلم کلاس‌های درس استان بوشهر از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، جذب معلمان از طریق ماده ۲۸، نیروی خرید خدمات آموزشی، سرباز معلم، و بخش دیگری از نیازها از طریق اضافه تدریس نیروهای شاغل و بازنشستگان تأمین می‌شود.

موحدی بیان داشت: ۲۵۰ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و مابقی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۸۰۰ کلاس درس برای دانش‌آموزان استان بوشهر آماده شده است، گفت: ۱۸۰۰ مدرسه در استان بوشهر همزمان با آغاز سال تحصیلی پذیرای دانش‌آموزان هستند.

موحدی از کلاس بندی ۹۵ درصد دانش‌آموزان استان بوشهر خبر داد و افزود: این هفته با اعلام نتیجه شهریور ماه همه دانش‌آموزان کلاس‌بندی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان داشت: تعداد دانش‌آموزان سال نهم استان بوشهر ۱۶ هزار نفر می‌باشد و با توجه به اینکه دانش‌آموزان نهم برای ورود به پایه دهم باید انتخاب رشته کنند تاکنون ۱۷ هزار برگ هدایت تحصیلی توزیع شده که تا این هفته تعیین تکلیف می‌شوند.

وی تصریح کرد: این هفته زنگ شکوفه‌ها در مدارس نواخته می‌شود و زنگ آغاز سال تحصیلی ۲ مهر همزمان با زنگ مقاومت نواخته می‌شود.

موحدی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در ۲ سال گذشته و تعطیلی حضوری مدارس، برای جبران افت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از بهمن ماه گذشته تا مرداد ماه امسال بیش از ۱۸ هزار و ۳۳۰ دانش‌آموز در ۲۵۶ پایگاه در یک‌هزار و ۳۹۶ کلاس در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه‌سازی فضاهای ورزشی دانش‌آموزی، ایجاد نشاط، شادابی و بالا بردن سواد حرکتی دانش‌آموزان اجرا شده است گفت: در اجرا طرح شهید خرازی همه اماکن ورزشی آموزش و پرورش علاوه بر دانش آموزان اولیا آنها هم استفاده می‌کنند.

توجه ویژه به دانش‌آموزان با بیماری اوتیسم و بازمانده از تحصیل را یکی از برنامه‌های سال تحصیلی دانست و بیان کرد: برای جلوگیری از چاقی دانش‌آموزان طرح شهید سلیمانی در ارتقا سرانه فضای ورزشی اجرا و ۳۲ زمین چمن و ۸ سالن ورزشی طراحی و اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از بیماری‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای نسل آینده طرح شهید خرازی اجرایی شده و رابطه و حس رقابت ورزشی بین پدر و مادر با فرزندان ایجاد و سبب سلامت روح و روان خانواده‌ها می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2634421
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد