• ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

کمیته امداد سهم ۳۵ درصدی اشتغالزایی هشترود را دارد

کمیته امداد سهم ۳۵ درصدی اشتغالزایی هشترود را دارد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 630 نفر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت خبری بازار کار، رئیس کمیته امداد امام خمینی ره گفت: کمیته امداد سهم 35 درصدی اشتغال در هشترود را دارد.

فتاح صدیقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازارکار در هشترود افزود: کمیته امداد در کنار کمک های مالی و معیشتی به توانمند سازی و آموزش مددجویان در بخش های مختلف می پردازد که این کار منجر به توانمند سازی، اشتغالزایی و خروج بسیاری از خانواره های نیازمند از چرخه حمایتی و کارآفرین شدن آنها می شود.

وی با بیان اینکه سیاست اشتغال در کمیته امداد مبتنی بر آموزش، ایجاد مشاغل خانگی، کارگاه های کوچک مقیاس و زودبازده است، اظهار داشت: طرح های اشتغالزایی برای مددجویان در زمینه های مختلف، خدمات، صنایع دستی، دامپروری، زنبورداری، کشاورزی اجرا شده است، این طرح‌ها براساس شرایط محیطی متقاضیان، علاقه مندی، استعداد و تخصص فنی با اولویت خانوارهای تحت حمایت و فرزندان مددجو اجرا می شود و طرح ها به مدت پنج سال مورد نظارت قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در این راستا امسال ۱۶۰ هنرآموز تحت پوشش در دوره های آموزشی مقدماتی، پایدارسازی ومهارت آفرینی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی در سه بخش کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی به مددجویان اختصاص می یابد تاکید کرد: تسهیلات تخصیصی به کمیته امداد هشترود چهل و هشت میلیارد و پانصد میلیون تومانه می باشد که بر این اساس امسال به ۶۳۰ نفر جهت اجرای طرح های اشتغالزایی و ۱۰۰۰ نفر از خانواده ها جهت ایجاد فرصت های پرداخت شده است.

صدیقی از افتتاح ۵۰ واحد مسکن از ۸۴ واحد در دست ساخت این نهاد برای مددجویان خبر داد و گفت: مسکن یکی از مهمترین و گرانترین نیازهای افراد جامعه به ویژه خانواده های نیازمند است لذا کمیته امداد تلاش های گسترده ای را در راستای ساخت مسکن برای نیازمندان، تعمیر و تجهیز مسکن نیازمندان انجام می دهد تا بتواند باری هر چند کوچک از دوش این عزیزان بردارد.

وی تصریح کرد: تامین مسکن مناسب برای مددجویان نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد مردمی است که بیش از ۸۴ واحد مسکن برای نیازمندان در دست ساخت قرار دارد لذا ۵۰ واحد در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تسهیلات اشتغالزایی هر ارگان در سامانه رصد ثبت می گردد کمیته امداد سهم ۳۵ درصدی در اشتغالزایی شهرستان را دارد.

به گزارش بازار کار، کمیته امداد شهرستان هشترود از لحاظ اشتغالزایی در رتبه اول استان قرار دارد

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2693069
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد