• ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

گذراندن دوره مهارت آموزی برای سربازان اجباری است

گذراندن دوره مهارت آموزی برای سربازان اجباری است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اولویت استخدام با گواهینامه مهارت آموزی سربازی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: هر سربازی باید یک دوره مهارت آموزی را بگذراند و داشتن گواهینامه مهارت آموزی باعث ایجاد اولویت استخدام خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سربازان با داشتن گواهی دوره مهارت‌آموزی، در استخدام ادارات و شرکت‌ها در اولویت قرار می‌گیرند.

سرهنگ فتح‌الله ندرلو در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک هفته دفاع‌مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: برخی سربازها که والدین‌ آن‌ها در مناطق عملیاتی بودند، به ازای هر ماه از حضور در مناطق عملیاتی ۱۲ روز کسر خدمت شامل‌شان می‌شود و می‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین به ازای هر فرزند سه ماه کسر خدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می‌گیرد و کماکان این کسر خدمت بدون هیچ‌گونه محدودیتی از نظر تعداد فرزند قابل استفاده است.

ندرلو با اشاره به دوره‌های مهارت‌آموزی برای سربازان، تصریح کرد: این طرح به نحوی است که هر سرباز باید یک مهارت را آموزش ببیند و به دلیل تنوع در آموزش‌ها، انتخاب مهارت به عهده خودشان است. گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی اجباری است. این آموزش‌ها در هر زمینه و رشته‌ای برگزار می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مدت آموزش این دوره دو هفته است، بیان کرد: این طرح تاثیر خوبی در اشتغال‌زایی دارد و سربازان با شرکت در این دوره‌ها پس از اتمام سربازی می‌توانند شغل ایجاد کرده و از تسهیلات آن نیز استفاده کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از اتمام این دوره گواهی معتبر اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: با داشتن گواهی این دوره، شرکت‌کنندگان در استخدام ادارات و شرکت‌ها در اولویت قرار می‌گیرند و اخذ جواز کسب نیز تسریع پیدا می‌کند. لازم به ذکر است  ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی نیز به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2638719
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد