۸ سال پیش

۲۸۰۰ نفر در یزد از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه بیش از ۸۴۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی یزد هستند، گفت: ۲۸۰۰ نفر از خدمات بیمه بیکاری تامین اجتماعی یزد استفاده می‌کنند.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد صابری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه بالغ بر 840 هزار نفر از جمعیت استان یزد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت:  193 هزار و 916 نفر از این افراد در کارگاه‌ها فعالیت دارند.
وی افزود: حرف و مشاغل آزاد 13 هزار و 122 نفر، کارفرمایان صنفی 559 نفر، قالی‌بافان 13 هزار و 843 نفر، رانندگان 19 هزار و 254 ، کارگران ساختمانی 15 هزار و 843 نفر ، بیمه بیکاری 2801 نفر، توافقی 3023، اختیاری 12 هزار و 496،  نفر از افراد بیمه شده تامین اجتماعی یزد را شامل می‌شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد در ارتباط با مجموع بیمه شده‌های اصلی تامین اجتماعی یزد گفت: مجموعا 274 هزار و 857 نفر بیمه شده اصلی از سازمان تامین اجتماعی در یزد خدمات می‌گیرند.
وی گفت: در طول سال 94 سازمان تامین اجتماعی برای هزنیه‌های کوتاه مدت، بلند مدت و هزینه‌های مقرری بیمه بیکاری هفت میلیارد و 462 میلیون تومان هزینه کرده است.
صابری در ارتباط با مستمری‌بگیران خاطرنشان کرد: 35 هزار و 900 نفر بازنشسته، 3004 نفر از کار افتاده و 11 هزار و 859 نفر فوتی و در مجموع 50 هزار و 763 نفر مستمری بگیر اصلی و 119 هزار و 418 نفر بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات مستمری تامین اجتماعی یزد استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه استان یزد چهارمین استان صنعتی کشور است، گفت: چهار صنعت کاشی و سرامیک، معدن، نساجی و فولاد چهار صنعت اصلی یزد هستند که حدود 20 هزار نفر به صورت مستقیم در کارگاه‌ها و کارخانه‌های کاشی و سرامیک فعال هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد بیان کرد: در معادن بیش از 14 هزار، نساجی نزدیک به 15 هزار نفر و در فولاد نزدیک به 4 هزار نفر شاغل هستند و از بیمه تامین اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند.
صابری بیان کرد: 48 درصد جمعیت بیمه شده اصلی تامین اجتماعی استان یزد در این چهارصنعت به صورت مستقیم فعال هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582647
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد