• ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
  • 1k نظر «نمایش»

آزمون کارگزاران گمرکی - سال ۹۵

آزمون کارگزاران گمرکی - سال ۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون کارگزاران گمرکی در سال 95

جهت ورود به صفحه اصلی آزمون گمرک جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک نمایید


 خبر 25 بهمن 95: فراخوان تامین نیروی انسانی متخصص در گمرک جمهوری اسلامی ایران
گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و با رعایت قوانین و مقررات ، فراخوان جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را اعلام می نماید.

گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و با رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله تصمیم نامه شماره 20461/44295 مورخ 31/01/1389 وزیران محترم عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت موضوع آئین نامه اجرایی تبصره (2) ماده (21) و ماده (121) قانون مدیریت خدمات کشوری، بدین وسیله فراخوان جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را در استانهای غیر از کلانشهرها از طریق انتقال از سایر دستگاه های اجرایی به منظور همکاری و فعالیت در بخش فناوری اطلاعات(IT) ، یگان حفاظت ،مالی و اداری با توجه به شرایط زیر اعلام می نماید.
-کارمندان رسمی و پیمانی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری
-داشتن حداکثر ده سال سابقه کار
-داشتن مدارک تحصیلی مورد نیاز مطابق با جدول پیوست.
-داشتن تائیدیه مراجع نظارتی برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران.
-ارائه تعهد محضری بر اساس فرم پیوست
-ارائه تصویر حکم کارگزینی،مدرک تحصیلی ، شناسنامه،کارت ملی
بدیهی است افراد واجد شرایط پس از انجام مصاحبه تخصصی ، اخذ تائیدیه مراجع نظارتی و کسب امتیاز لازم (با ارائه موافقت دستگاه اجرایی مبدا) و ارائه تعهد محضری مبنی بر اینکه گمرک ایران می تواند برای تامین نیروی انسانی واحدهای اجرائی نسبت به جابجائی نیروی انسانی با توجه به مدارک تحصیلی و تجارب و تخصص آنان برای تصدی پست های سازمانی اقدام نماید،مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.ضمنا کارکنان شاغل در همان استان مورد نیاز در اولویت می باشند.همچنین متقاضیان اشتغال در رشته شغلی مامور گارد و انتظامات باید دارای کارت پایان خدمت ، قد 170 سانتیمتر بوده و سلامت جسمانی و روانی آنان به تائید پزشک معتمد گمرک ایران برسد. .
مقتضی است متقاضیان پس از تکمیل فرمهای مربوطه مراتب را به همراه سایر مدارک (تصویر حکم کارگزینی،مدرک تحصیلی،شناسنامه و کارت ملی)تا تاریخ 15/12/95 به آدرس تهران-بالاتر از میدان ولیعصر-نرسیده به زرتشت-ستاد مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران –طبقه 3-اداره کل امور اداری و رفاه ارسال نمایند.
مهلت ارسال مدارک و تکمیل فرمها تا تاریخ 15/12/95 می باشد

جهت دریافت جداول مربوطه اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده آگهی در سایت رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک نمایید


خبر 11 آذر 95: استخدام اداره تعرفه و تجارت سازمان جهانی گمرک (منبع: irica.gov.ir)

سازمان جهانی گمرک برای تصدی دو پست کارشناس فنی در اداره تعرفه و تجارت فراخوان داد.

جهت مشاهده متن کامل این فراخوان اینجا کلیک نمایید


خبر 6 تیر 95: اطلاعیه نحوه تحويل مدارك پذيرفته‌شدگان علمی آزمون كارگزاران سال 95

به گزارش روابط عمومي گمرك ايران، دفتر مطالعات، تحقيقات و ظرفيت‌سازي با اعلام اين مطلب در اطلاعيه‌هاي جداگانه‌اي نحوه تحويل مدارك پذيرفته‌شدگان علمي آزمون كارگزاران سال 95، فهرست استان‌ها و تاريخ مراجعه جهت تحويل مدارك و فرم مشخصات پذيرفته‌شدگان را اعلام كرد. جهت دريافت اطلاعيه نحوه تحويل مدارك اينجا، فهرست استان‌ها و تاريخ مراجعه اينجا و فرم مشخصات اينجا را كليك نماييد.


خبر 6 تیر 95: نتایج آزمون گمرک اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم نتایج آزمون گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون گمرک اینجا کلیک کنید


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج آزمون كارگزاران امورگمركي گمرك جمهوري اسلامي ايران سال 1395 

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون كارگزاران امور گمركي گمرك جمهوري اسلامي ايران در سال 1395، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می رساند، نتایج آزمون یاد شده از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبان می توانند برای مشاهده و دریافت کارنامه خود از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری اقدام نمایند.
آن دسته از داوطلبانی که باتوجه به نتیجه مندرج درکارنامه آزمون، به عنوان پذيرفته شده مي باشند براي آگاهي از نحوه تحويل مدارك در اسرع وقت به سايت گمرك جمهوري اسلامي ايران به آدرس www.irica.gov.ir مراجعه نمايند.
ضمناً داوطلبان پس از دريافت كارنامه نتايج آزمون درصورتي كه درخصوص مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 1395/04/21 و منحصراً از طريق دفتر مطالعات،تحقيقات و ظرفيت سازي گمرك جمهوري اسلامي ايران به آدرس رايانامه train@irica.org اقدام و از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري به سازمان سنجش آموزش كشور اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري واصل شود، به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


انتشار سوالات و پاسخ نامه:

سئوال‌هاي آزمون كارگزاران گمركي به همراه كليد واصله از سازمان سنجش آموزش كشور جهت اطلاع شركت‌كنندگان در سايت گمرك جمهوري اسلامي قرار گرفت:

در اطلاعيه اين دفتر آمده است: در ادامه روند برگزاري آزمون كارگزاران گمركي و در راستاي رويه گردش آزاد و شفاف‌سازي اطلاعات از سوي گمرك جمهوري اسلامي ايران، سئوال‌هاي آزمون مذكور به همراه كليد مربوطه، واصله از سازمان سنجش آموزش كشور جهت اطلاع شركت‌كنندگان به شرح زير قابل دسترسي مي‌باشد:
- سئوال‌هاي آزمون كارگزاران گمركي سال 95
-كليد سئوال آزمون ( دانلود فايل )
لازم به ذكر است طي اعلام سازمان سنجش آموزش كشور، كليه سئوال‌هاي مطرح شده در آزمون معتبر و با استفاده از منابع مربوطه طراحي شده است. در اين رابطه اعتراضات واصله، (موضوع اعلاميه منتشر شده در پرتال گمرك در روز يكشنبه 9/3/95) به سازمان مذكور منعكش گرديده كه پس از دريافت پاسخ، مراتب به سئوال‌كنندگان اعلام خواهد شد.


اطلاعیه جدید: پیشنهادات و اعتراضات احتمالی درخصوص آزمون استخدامی کارگزاران گمرکی

مدیر کل دفتر دفتر مطالعات، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ایران از آمادگی این دفتر برای رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و اعتراضات احتمالی درخصوص آزمون کارگزاران گمرکی خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه جدید: ظرفیت پذیرش آزمون کارگزاران گمرکی دو برابر شد

مدیرکل دفتر مطالعات تحقیقات و ظرفیت‌سازی گمرک از دستور کرباسیان برای دو برابر شدن ظرفیت پذیرش آزمون کارگزاران گمرکی خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


اطلاعيه گمرك جمهوري اسلامي ايران درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري آزمون كارگزاران گمركي - سال 1395

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون كارگزاران گمركي در سال 1395 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه : اين آزمون در اجراي ماده 191 آيين نامه اجرايي قانون امور گمركي، صرفا براي متقاضيان پروانه كارگزار گمركي( حق العمل كاري ) اجرا مي گردد و جنبه استخدامي ندارد.


سوالات متداول متضاضیان شرکت در آزمون کارگزاران گمرکی

جهت مشاهده سوالات متدوال اینجا کلیک کنید


اطلاعيه جديد گمرك ايران در خصوص برگزاري آزمون كارگزاران ( حق العملكاران ) امور گمركي

پيرو اطلاعيه قبلي در خصوص برگزاري آزمون كارگزاران امور گمركي مراتب زير به اطلاع مي رسد:
1- مهلت ثبت نام آزمون تا پايان روز شنبه مورخ 1395/2/4تمديد گرديد.
متن كامل اطلاعيه در خصوص شرايط ثبت نام و تاريخ برگزاري آزمون كارگزاران گمركي (جهت مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید)
2- به منظور شفاف سازي و اطلاع رساني جهت شركت كنندگان ، منابع آزمون به شرح زير معرفي و امكان اخذ فايل مربوطه از طريق پيوند هاي مرتبط ( دانلود فايل ) امكان پذير مي باشد:
الف- قانون امور گمركي و آئين نامه اجرايي ( جهت دانلود فايل اینجا کلیک کنید)
ب- قانون مقررات صادرات و واردات و آئين نامه اجرايي( جهت دانلود فايل اینجا کلیک کنید)
ج- سامانه جامع امور گمركي ( جهت دانلود فايل اینجا کلیک کنید)

قابل توجه : تعاريف اينكوترمز از منابع آزمون حذف و سؤالات صرفاً از منابع فوق خواهد بود.


اطلاعیه اصلاحات مربوط به مواد و تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارگزاران گمرکی سال ۹۵

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۰۱/۲۴ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون کارگزاران گمرکی سال ۱۳۹۵ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۵/۰۱/۳۱) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان ثبت نام بتوانند تا روز شنبه مورخ ۹۵/۰۲/۰۴ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


منابع آزمون کارگزارن گمرکی

جهت دريافت منابع آزمون اينجا را كليک نماييد.


آزمون کارگزاران گمرکی سال 1395

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون كارگزاران گمركي در سال 1395 مي‌رساند كه ثبت‌نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي، از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه مورخ 1395/1/24 آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ 95/1/31 پايان مي‌پذيرد.

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون به شرح ذيل و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.

شرايط عمومي ثبت نام:

-    داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

-    التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

-    عدم سوء پیشینه کیفری و قاچاق گمرکی

-    انجام خدمت نظام وظيفه يا معافيت دائم (ويژه برادران) ملاك عمل براي محاسبه تاريخ گواهي معافيت دائم و پايان خدمت وظيفه عمومي، تاريخ 95/3/6 مي باشد.

-    داوطلبان نبايد از مستخدمين رسمي، ثابت و پيماني دستگاههاي دولتي باشند

شرايط اختصاصي ثبت نام:

-    دارا بودن حداقل بیست و پنج سال تمام تا تاریخ برگزاری آزمون (1395/3/6)

-    دارا بودن حداقل مدرک کاردانی در رشته امور گمرکی و یا  کارشناسی و بالاتر در سایر رشته ها. ملاك عمل براي محاسبه تاريخ فارغ التحصيلي، تاريخ 95/3/6 مي باشد.

مراحل ثبت نام:    

- مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشاني:  www.sanjesh.org

– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.

– ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.

•    عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

•    عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

•    اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400×300 پیکسل و حداقل 300×200 پیکسل باشد.

•    تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.

•    حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.

•    حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

•    حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

تذكر مهم: با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه در كافي نت ثبتنام ميكنند رخ داده است، تاكيد ميگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط كافي نت ها انجام مي‌دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبتنامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز سه‌شنبه مورخ 1395/1/24 آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ 1395/1/31 پس از مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش به نشاني:  www.sanjesh.org نسبت به واریز مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ريال به عنوان هزینه ثبت‌نام در آزمون كارگزاران گمركي از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

توضیح 1: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح 2: ثبت‌نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پيگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پيگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل نزد خود نگهداری نمایند.)

توضیح 3: ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای سازمان ایجاد نخواهد کرد.

توضیح 4: قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از احراز شرايط (عمومی، اختصاصی و...) خود با مفاد آگهي اطمينان حاصل نمايند. همچنين به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه گمرك جمهوري اسلامي ايران نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.

زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت درآزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 95/3/4 برای مشاهده و پرینت، بر روی پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ 95/3/6 برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روي كارت شركت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

تعيين محل برگزاري آزمون براساس آمار ثبت‌نام كنندگان خواهد بود كه در روزچهارشنبه مورخ 1395/2/29 ازطريق سايت سازمان سنجش و آموزش كشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

مواد آزمون:

- قانون امور گمرکی و آیین نامه اجرایی آن (مصوب 90)

- مقررات صادرات و واردات و آئین نامه اجرایی آن  و اصول طبقه بندي كالا

- مباحث مرتبط با پنجره واحد تجارت فرامرزی و سامانه جامع امور گمرکی

- اینکوترمز (2010)

- كليه مواد آزمون با ضريب يك محاسبه خواهد شد.

تذكرات :

- یک چهارم از سهمیه پذیرش به بازنشستگان گمرک اختصاص می‌یابد به شرط اینکه حداقل دو سوم دوران خدمت خود را در گمرک جمهوری اسلامی ایران گذارنده باشد.

- صدور پروانه کارگزار گمرکی برای پذیرفته شدگان موکول به شرکت در دوره‌های آموزشی است که حسب ضرورت گمرک ایران تعیین می نماید.

- تعداد 500 نفر از متقاضيان شركت كننده درآزمون و واجد شرايط بعنوان كارگزار گمركي پذيرفته خواهند شد.


آگهی آزمون گمرک جمهوری اسلامی - سال 92:

فرم های استخدام گمرک

سازمان گزینش گمرک ایران جهت تسریع در انجام مراحل گزینش و صرفه جوئی در هزینه‌های مربوطه از داوطلبان تقاضا دارد  فرم‌ها را تکمیل کرده  و  بصورت پشت ورو در دوبرگ A4 چاپ و امضا نمایند و همراه مدارک ذکر شده ارسال نمایند.

جهت مشاهده آگهی آزمون گمرک جمهوری اسلامی (سال 92) اینجا کلیک نمایید

___________________________

آگهی آزمون گمرک جمهوری اسلامی - سال 90:

گمرک جمهوری اسلامی‌ایران برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی ۸۹ معاون توسعه /۱۰/ ۲۰۰ مورخ ۱۳ / ۸۹ و ۵۲۷۴۷ /۱۰/ ۲۰۰ مورخ ۴ / و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاههای اجرایی و از محل مجوز‌های شماره ۴۶۹۸۱ مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تعداد ۳۸۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی ، مصاحبه تخصصی وگزینش بصورت پیمانی بشرح ذیل استخدام می‌نماید.

آخرین مهلت : ۹۰/۴/۴

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=517050
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k