۷ سال پیش

آگهی بکارگیری نیروی امریه در بازرسی کل استان همدان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

بازرسی کل استان همدان در نظر دارد تعداد محدودی از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در رشته های کامپیوتر، حقوق، حسابداری و عمران را به شرایط دارا بودن معدل بالای 16 که متقاضی آماده اعزام به خدمت مقدس سربازی می باشند را به صورت نیروی امریه جذب نماید.

متقاضیان واجد شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ 1395/12/5 به بازرسی کل استان همدان واقع در خیابان مهدیه، منطقه 4 (غرب)، سازمان بازرسی کل کشور (امور اداری) مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 67-38253063 تماس حاصل فرمایند.

روابط عمومی بازرسی کل استان همدان

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=732262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد