۸ سال پیش

آیین نامه استخدامی کارکنان دانشگاهها

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آیین نامه استخدامی کارکنان دانشگاهها محور نشست معاونان دانشگاه ها

معاون اداری و مالی دانشگاه تهران گفت: آیین نامه استخدامی کارکنان دانشگاه ها در نشست معاونان ۱۳ دانشگاه برتر کشور با حضور معاون اداری و مالی وزارت علوم بررسی شد.
حسین گلدان ساز در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ششمین نشست معاونان اداری و مالی ۱۳ دانشگاه‌ برتر و بزرگ کشور از صبح امروز در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد و این جلسه تا عصر امروز ادامه دارد.
وی افزود: در این جلسه آیین نامه استخدامی کارکنان دانشگاه ها بررسی و اشکلات و نواقص آن بررسی و جمع بندی شد. قرار است این پیشنهادات برای بازنگری به وزارت علوم ارائه شود.
معاون اداری و مالی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز نیز موضوع بودجه سال جاری و سال آینده دانشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد و جمع بندی نظرات به عنوان بازوی کارشناسی به وزارت علوم ارائه می شود.
گلدان ساز گفت: باتوجه به اینکه نیمه دوم اسفندماه جلسه معاونان اداری و مالی دانشگاه های کل کشور برگزار می شود بنابراین جلسه بعدی معاونان اداری مالی ۱۳ دانشگاه برتر کشور در فروردین ماه برگزار خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=553418
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد