۸ سال پیش

اجرای دوره آموزشی یکساله ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
اطلاعات بیشتر

اجرای دوره آموزشی صلاحیت حرفه ای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از نیمه دوم آذر ماه 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خبر داد : اجرای دوره آموزشی صلاحیت حرفه ای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از نیمه دوم آذر ماه
سرپرست دانشگاه فرهنگیان از اجرای دوره آموزشی یکساله ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش از نیمه دوم آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، عصر امروز محمود مهرمحمدی در نشست خبری درخصوص شیوه اجرای دوره یکساله پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش،‌ گفت: اجرای این دوره در دو دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی انجام می شود که اکثریت پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان و تعداد کمی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دوره را طی می کنند.

وی افزود: این دوره یکساله با پیش بینی 36 واحد درسی و قریب به 900 ساعت آموزشی طراحی شده و پذیرفته شدگان پس از پایان دوره و شرکت در آزمون جامع گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی را کسب می کند.

مهرمحمدی درخصوص افرادی که حد نصاب نمره لازم برای گواهی صلاحیت حرفه ای را کسب نمی کنند؛ عنوان کرد: این افراد باید دوباره پس از گذراندن واحدهای اجباری و شرکت در آزمون جامع نسبت به این موضوع اهتمام ورزند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: مطابق ماده 28 اساسنامه هزینه تمام شده تحصیل این دوره برعهده پذیرفته شدگان است و چنانچه مجلس و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این راستا کمکی به دانشگاه کنند این هزینه تعدیل خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سعی شده است با اجرای این دوره ، صلاحیت های حرفه ای در معلمان پذیرفته شده ایجاد شود ، تأکید کرد: این دوره نیز مطابق ماده 28 اساسنامه دانشگاه است و می تواند بر پایه های تحصیلی مختلف این دوره با تفاوت زمان ، اجرا شود.

مهرمحمدی با اشاره به مأموریت دانشگاه فرهنگیان، گفت : پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان براساس اعلام نیاز آموزش وپرورش است و دانشگاه به طور متوسط به ازای هر سال همواره تأمین 30 هزار نیروی انسانی را برای آموزش وپرورش در دستور کار دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: رسالت دانشگاه فرهنگیان تأمین نیروی انسانی متخصص و موردنیاز آموزش وپرورش است و همواره سعی می کند نقش نظارتی و برآیندی خود را به نحو احسن ایفا کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=486209
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد