نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار استخدامی

استخدام بیش از 1570 ماما در سراسر کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر ستاد ملی جمعیت از استخدام بیش از ۱۵۷۰ ماما در سراسر کشور با مجوز سازمان امور استخدامی در سال گذشته خبر داد.

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

زمان انتشار فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فراخوان سال 1403 جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه علمی و کاربردی در تابستان منتشر خواهد شد.

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

هزینه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام آموزگاری چقدر است؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه مرحله ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان در مرحله اولیه آزمون استخدام معلم گفت: هزینه این مراحل حدود دو میلیون تومان است.

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام پلیس ایلام

استخدام پلیس ایلام

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

مجوز استخدام 284 نیرو در آتش نشانی اصفهان صادر شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، مدیرکل دفترنوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از صدور مجوز استخدام 284 نیروی پیمانی در آتش نشانی اصفهان خبر داد.

17 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

خبر کمبود 1000 هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در دانشگاه فنی و حرفه ای به هزار نفر عضو هیات علمی نیازمندیم.

17 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اولویت جذب معلم در آموزش و پرورش با چه افرادی است؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات در خصوص اولویت های جذب معلمان در آموزش و پرورش پرداخت.

17 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در فراگیر یازده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه شماره 5 اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر منتشر شد.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از اعلم نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در نیمه دوم خردادماه 1403 خبر داد.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

به زودی؛ برگزاری آزمون جدید استخدام مربیان تربیت بدنی و پرورشی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال پیش رو آزمون دیگری برای استخدام مربیان تربیت بدنی و پرورشی فراهم خواهد شد.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام سهمیه کاشان در استخدام آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: از طریق آزمون استخدامی ماده 28 در آموزش و پرورش کاشان 179 معلم استخدام خواهند شد.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

زمان اعلام نتایج کنکور تربیت معلم مشخص شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش از اعلام نتایج کنکور تربیت معلم در آخر اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 1600 معلم و مربی جدید در آموزش و پروش بوشهر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آموزش و پرورش استان بوشهر 1600 معلم و مربی جدید استخدام می شوند.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری در نیمه دوم خردادماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون آموزشی وزارت بهداشت از اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خردادماه خبر داد.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

پیش بینی استخدام 300 ماما در مراکز بهداشتی و درمانی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: استخدام 300 ماما در مراکز درمانی و بهداشتی کشور پیش بینی شده است.

16 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

زمان برگزاری آزمون جدید آموزش و پرورش در 1403 و 1404

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تابناک، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از آقای لطیفی تقاضا می‌کنم امسال ما آزمون سال بعد را باید در آذر بگیریم که قبل از عید تعیین و تکلیف کنیم و کل شش ماه آم...

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

برگزاری 2 آزمون استخدامی برای جذب معلم در اردیبهشت ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزیر آموزش و پرورش گفت: در اردیبهشت ماه امسال 2 آزمون استخدامی برای جذب معلمان در آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بدون شغل

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر به استخدام دولت در می آیند.

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

مهلت بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان آموزگاری در سامانه کارا تمدید شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سامانه مای مدیو، مهلت بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش در سامانه کارا تمدید شد.

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

برگزاری آزمون استخدام کیفیت بخشی لرستان با حضور نزدیک به 17 هزار داوطلب

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی لرستان نزدیک به ۱۷ هزار داوطلب به رقابت می پردازند.

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر