• ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی در نیمه دوم خرداد

 

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

خبرگزاری ایسنا

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از اعلم نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در نیمه دوم خردادماه 1403 خبر داد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با اشاره به فرآیند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی گفت: در واقع جهاددانشگاهی آزمون کتبی را برگزار می‌کند و مابقی مراحل مصاحبه، گزینش و اعمال امتیازات پیش بینی شده بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا، محمد محسن غفوریان، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با بیان اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی بر اساس سفارش و درخواست دستگاه متقاضی، فرآیند آزمون استخدامی را طراحی و اجرا می‌کند، گفت: در  آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش نیز که صبح امروز جمعه اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد نیز، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون کتبی از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه وزارت آموزش و پرورش علاوه بر امتیازاتی که افراد در آزمون کسب می‌کنند، فرآیندهایی را برای گزینش و ارزیابی نیروها دارد که پس از انجام مراحل ذکر شده نتیجه نهایی به مرکز آزمون اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

غفوریان با اشاره به اینکه در واقع جهاددانشگاهی فقط بخشی از فرآیند آزمون را برگزار می‌کند و مابقی از طریق دستگاه متقاضی، که در این آزمون  وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با بیان اینکه امیدواریم خروجی‌های آزمون کتبی را نیمه دوم خرداد ماه اعلام کنیم ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز در تلاشند تا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که پذیرفته شدگان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه معرفی و مشغول به کار شوند.

 چگونه برای مصاحبه آماده شویم؟

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)

وی همچنین با اشاره به فعالیت مرکز آزمون جهاددانشگاهی از حدود سال ۹۶ گفت: جهاددانشگاهی مجوز برگزاری این آزمون‌ها را از سازمان اداری و استخدامی اخذ کرد که در طول این ۶ سال فعالیت این مرکز  تجربه برگزاری حدود ۶۵ آزمون را داریم که در آنها بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر شرکت کردند.

دکتر غفوریان با اشاره به اینکه این آزمون‌ها در گستره ملی و استانی برگزار شده و تقریباً ماهی یک آزمون را برگزار کرده‌ایم افزود: اغلب دستگاه‌های متقاضی آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی بودند اما در مواردی برای بخش خصوصی نیز این آزمون‌ها برگزار شده است.
وی با بیان اینکه اعضای جهاددانشگاهی، دانشگاهیان و آموزش و پرورش در برگزاری این آزمون با جهاددانشگاهی همکاری داشتند عنوان کرد: بالغ بر ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی این آزمون را تشکیل می دهند و با ۴۰۶ هزار شرکت کننده در ۳۱ استان کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش گسترده‌ترین آزمونی است که مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار کرده است.

گفتنی است، شرکت کنندگان برای مشاهده نتایج کتبی آزمون می توانند نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ به مرکز آزمون جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی، رییس جهاددانشگاهی با حضور در محل برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا نتایج آزمون در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه صبح امروز (جمعه 14 اردیبهشت‌ماه) با حضور در دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از دو حوزه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش  بازدید کردند.

دکتر مسلمی نائینی در حاشیه برگزاری این آزمون با بیان اینکه آزمون فوق با حضور بیش از 406 هزار داوطلب به صورت همزمان در 31 استان و 154 شهر، 802 حوزه و 1077 زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد افزود: در استان تهران 12 و در شهر تهران 7 حوزه آزمون به این منظور در نظر گرفته شده است که دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از جمله حوزه‌های آزمون در شهر تهران هستند.

وی با بیان اینکه آزمون فوق در 4 رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد عنوان کرد: با برگزاری این آزمون توسط جهاددانشگاهی 19 هزار و174 نفر پس از مراحل مصاحبه و گزینش استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد. 

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه نتایج  آزمون کتبی در نیمه دوم خردادماه 1403 از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود، مسئولان آموزش و پرورش پیش بینی کرده اند که پذیرفته شدگان مهر ماه مشغول به کار شوند.

وی تیم اجرایی و مدیریتی این آزمون را در سطح کشور با احتساب عوامل اجرایی دانشگاه‌ها بیش از 10 هزار نفر ذکر کرد و گفت: مرکز آزمون جهاد از سال ۱۳۹۶ شروع فعالیت خود را آغاز کرده و در حدود ۶ سال گذشته  ۶۵ آزمون برای دستگاههای مختلف اجرایی و بخش عمومی برگزار کرده که بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر در مجموع آزمونهای آن حضور داشته‌اند.

گفتنی است تعداد کل داوطلبان این آزمون 406 هزار و 214 نفر هستند که از این مجموع 88671 نفر (22 درصد) را مردان و 317543 نفر (78 درصد) را زنان تشکیل می‌دهند. همچنین استان‌های سمنان و قزوین کمترین داوطلب و استان‌های تهران و خراسان رضوی بیشترین داوطلب را داشته‌اند. 

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز 17 بهمن‌ تا روز 29 بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع 79 درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، 16 درصد با مدرک کارشناسی ارشد و 5 درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.

همانگونه که رییس جهاددانشگاهی تاکید کرده‌اند، نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه 1403 از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2857122
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد