• ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد بدون شغل

استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد بدون شغل

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد در دولت

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر به استخدام دولت در می آیند.

ایسنا/مازندران معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد بدون شغل به استخدام دولت درمی‌آیند، گفت: برای نخستین بار در طول تاریخ انقلاب، این شرایط در دولت سیزدهم فراهم شده است و حتی افراد زیر دیپلم هم استخدام می‌شوند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در مراسم تجلیل از معلمان، جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران بابل، اظهار کرد: برای اینکه این افراد فرصت شرکت در آزمون را داشته باشند، این آزمون دو بار تمدید شد که این مهم در طول تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی
دانلود نمونه سوالات کتاب جدال دو اسلام
دانلود درسنامه و تست هوش و توانمدی‌های ذهنی
سفارش پستی کتاب درسنامه و تست هوش

وی همچنین گفت: شهدا، معلم و استاد واقعی و به‌عنوان راهنمای انسان‌ها هستند. کار معلم تربیت نفوس است که انسان‌های جاهل را عالم می‌کند، ولی شهدا جاهلان را بصیرت می‌بخشند و زندگی کردن و مرگ درست را به بشریت می‌آموزند.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه کمال و قله نهایی معلمی، شهادت است که شهید مطهری به آن درجه رسید، بیان کرد: شهید مطهری در علم و دانش، مردم‌پروری، شاگردپروری و مبارزه انقلابی با استبداد سرآمد بود، او رهبر انقلاب و مدیر میدانی انقلاب در داخل کشور در زمان تبعید امام راحل بود.

او با اشاره به اینکه خانواده شهدا همه معلم هستند و رسالت انبیا را دارند، افزود: گرچه کشور در شرایط فعلی با مشکلات عدیده‌ای مانند تحریم و تورم، بهداشت و درمان، مشکلات اقتصادی و اشتغال مواجه است، اما شاهد اقدامات خوبی در دولت رئیسی برای مرتفع کردن این مشکلات هستیم. مهار تورم، افزایش حقوق، افزایش سرانه درمان، تامین تجهیزات تخصصی و تسهیلات اشتغالزایی از جمله این اقدامات انجام شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه با شرایط شبیخون فرهنگی مواجهیم، ادامه داد: همواره در طول تاریخ، دشمنان با تهاجم و شبیخون فرهنگی درصددند تا مردم را از مبارزه با نظام سلطه دور کنند.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در جامعه ایثارگران دو برابر دیگر اعضای جامعه بود، افزود: در پایان سال ۱۴۰۲ با اجرای این طرح، نرخ بیکاری به زیر ۹ درصد رسید. انتظار داریم با این روند، تا آخر دولت رئیسی به زیر پنج درصد برسد.

مشاهده صفحه جامع استخدام فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2856807
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد