• ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

ارائه تسهیلات اشتغال به ۳۵۰۰ خانوار مددجوی استان بوشهر

ارائه تسهیلات اشتغال به ۳۵۰۰ خانوار مددجوی استان بوشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارائه تسهیلات اشتغال به 3500 خانوار مددجوی استان بوشهر

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال و استخدام استان بوشهر اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید


خبر 18 اسفند 97 : ارائه تسهیلات اشتغال به 3500 خانوار مددجوی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین فعایت‌های کمیته امداد، ارائه بسته‌های حمایتی در راستای توانمندی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی افزود: در این راستا با استفاده از توان کارشناسان متخصص حمایت، نیازهای آن احصاء و با ارائه بسته‌ها مختلف از جمله آنها را به سمت حرفه آموزی راهنمایی و زمینه اشتغال آنها فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در گذشته، حتی برخی از خانواده‌ها تا بیش از دو دهه تحت حمایت بودند که با تغییر رویکرد، به دنبال کاهش سن تحت حمایت بین سه تا پنج سال هستیم تا ضمن توانمند کردن آنها زمینه بازگشت مناسبی به جامعه برای آنها فراهم شود.

لطفی بیان کرد: تجربیات چهل ساله کمیته امداد نشان می‌دهد که این نهاد به تنهایی قادر به ریشی کنی فقر نیست و در این راستا واگذاری برخی از خدمات به مراکز خیریه و نیکوکاری آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم در کنار منابع خود تجمیعی صورت و خدمات مناسب‌تری ارائه دهیم.

وی بیان کرد: در بیش از ۵۰ سرفصل به مردم و گروه‌های هدف خدمات ارائه می‌کنیم که مهمترین آنها فعایت‌های فرهنگی است، این فعالیت‌های فرهنگی سرپرستان خانواده‌ها، فرزندان در حین تحصیل و غیر محصل را در بر می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اعلام اینکه یکی از مأموریت‌های این نهاد، زمینه سازی برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت با طی کردن دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، یادآور شد: در سال جاری با ارائه تسهیلات ارزان قیمت موفق به ایجاد اشتغال برای سه هزار و ۵۰۰ خانواده شده ایم که عمده این مشاغل خرد اما زود بازده بوده است.

لطفی بیان کرد: ارائه بیش از سه هزار خدمت مسکن شامل ساخت، خرید، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی دیگر فعالیت این نهاد در استان بوشهر طی سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: در کنار این فعالیت‌ها، به دنبال ازدواج آسان خانواده‌های تحت پوشش گام برداشته ایم که اهدا یک هزار و ۵۰۰ فقره جهیزیه نیز در این راستا بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: این نهاد در راستای ارج گذاشتن به سنت حسنه قرض الحسنه، صندوق قرض الحسنه ولایت را راه اندازی کرد که در طی سال جاری به ۵ هزار و ۵۰۰ خانواده با میزان ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت ارائه کرده است.

لطفی ادامه داد: این تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال، مسکن، درمان، ازدواج و سایر نیازهای مددجویی پرداخت شده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1296713
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد