• ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی زنجان

اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی زنجان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

6g3jnsfrn4rqgipxmrya.gif

به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند پیرو اطلاعیه شماره ۵ مبنی بر اعلام نمرات آزمون، بدینوسیله لیست سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون (راه یافته‌گان به مرحله مصاحبه تخصصی) به تفکیک دستگاههای اجرایی، رشته‌های شغلی و محل جغرافیایی خدمت به شرح زیر اعلام می‌گردد.

داوطلبان گرامی قبل از مشاهده نتایج توجه به نکات زیر ضروری است :

۱-  استخراج نتایج بر اساس مندرجات آگهی استخدام  بوده و با رعایت سهمیه‌های پنج درصد سایر ایثارگران، سه درصد معلولین و همچنین دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های مربوطه صورت گرفته است. بدین ترتیب که ابتدا متقاضیان بومی (محل جغرافیایی رشته‌های شغلی آگهی شده) که حداقل شصت درصد (۶۰% ) نمره عمومی لازم را کسب کرده‌اند، به ترتیب بالاترین نمره تخصصی انتخاب گردیده‌اند و در صورت عدم تکمیل سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی، از داوطلبان  غیربومی سایر شهرستان‌های استان که حائز حد نصاب نمره عمومی شده‌اند و متقاضی همان رشته شغلی و محل جغرافیایی بوده‌اند به ترتیب بالاترین نمره تخصصی انتخاب صورت پذیرفته است. همچنین با عنایت به اینکه صد در صد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی استان تعلق داشت، داوطلبان غیربومی استان انتخاب نشدند.

۲- قابل ذکر است که نتایج اعلام شده صرفا سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.

۳- زمان و مکان انجام مصاحبه از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۴- داوطلبانی که اسامی آنها در این مرحله اعلام می‌شود موظفند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج به کارگزینی دستگاه مورد تقاضا (حسب مورد) حضوراً ارائه و رسید دریافت نمایند. دستگاه موظف است کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نماید. بدیهی است در صورت عدم ارائه مدارک در مهلت فوق‌الذکر و یا نقص مدارک ارائه شده، داوطلبان بعدی جایگزین آنها خواهند شد. (لازم به ذکر است قبل از صدور حکم استخدامی اصالت مدرک تحصیلی و یا سایر مدارک مربوطه توسط کارگزینی دستگاه از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود). ۱- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی. ۲- اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر). ۳- اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو). ۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از آخرین مهلت ارسال مدارک باشد. ۵- اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۰۰۰/۶۰ ریال (شصت هزار ریال) به حساب جاری شماره ۵۴/۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران. ۶- دو قطعه عکس ۴×۳ جدید، تمام رخ ، پشت نویسی شده (یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود). ۷- اصل مدرک دال بر ایثارگری و یا معلولیت عادی، حسب مورد از مراجع ذیربط. ۸- اصل مدارک دال بر بومی بودن. ۹- اصل و تصویر مدارک مربوط به سنوات خدمت قراردادی.

۵- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌گردد.

 لینک  نتایج

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=8012
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد