• ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۱۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام آموزش و پرورش اصفهان

اطلاعیه های تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری - سال 1402

اطلاعیه بررسی مدارک
خبر 30 آبان 1402: اطلاعیه بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش اصفهان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اطلاعیۀ بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ ویژه رشتۀ شغلی دبیری و هنرآموزی منتشر شد.
در این اطلاعیه آمده است با عنایت به اعلام نتیجۀ معرفی‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش، ویژه رشتۀ شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش، به اطلاع معرفی‌شدگان می‌رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با دردست داشتن مدارک ذیل به نشانی اصفهان، میدان امام حسین (ع)، خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مراجعه کنند.
با توجه به اینکه تعدادی از افراد معرفی شده در مرحله قبل فرآیندهای مربوط به بررسی مدارک ، مصاحبه گزینش عمومی و ارزیابی تکمیلی را انجام داده اند نیازی به مراجعه ندارند  ولی افرادی که محل انتخابی جدید آنها نیاز به احراز سهمیه بومی دارد با توجه به بند ۱۳ همین اطلاعیه باید مراجعه کنند در ضمن در فایل ضمیمه اطلاعیه برای تمامی افراد نحوه ادامه فرایندها و زمانبندی مراجعات  مشخص گردیده است. در مورد افرادی که نیاز به مراجعه ندارند متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. از مراجعه حضوری به اداره کل جدا خوداری نمایند.
مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :
۱- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.
۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۳- اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۴- اصل شناسنامه همسر و تصویر صفحه اول و دوم(مربوط به تاهل) ( یک سری).
۵- اصل شناسنامه تمامی فرزندان و تصویر صفحه اول  ( یک سری).
۶- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۷- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)
۸- اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصيل (تاریخ فارغ التحصيلی مندرج در متن گواهينامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت كارت پایان خدمت) و همچنين در خصوص معافيت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور كارت معافيت دائم)، قبل از تاریخ  ۰۳ /۰۷ / ۱۴۰۲ می باشد
۹- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳٪ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)
۱۰- اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .
۱۱- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‏ها ی حق علیه باطل عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۲- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهاي دولتی آموزشی و تربيتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :
الف) نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‏سپاری : اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت
ب) نیروهای نهضت سوادآموزی: تأییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولين روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۲ ) می باشد.
۱۳- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یكی باشد
ب- در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر۱: استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثناي  مركز استان  یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندي از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام  گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.
۱۴- گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، مسابقات ورویدادها وجشنواره ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری) ، تقدیر نامه هاوگواهی های معتبر مهارت ها ومرتبه علمی ، ادبی و... (برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه  نمون برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . (مدارک مربوط به این بند براساس فرم شماره ۱۹ پیوست اطلاعیه می باشد)
۱۵- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند . لذا  برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.
قابل توجه پذیرفته شدگان:  فعالیت های مرحله اول (بررسی مدارک و مستندات ، انجام معاینات پزشکی و بررسی سوابق و فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و غیره)و مرحله دوم (بررسی صلاحیتهای گزینش) در یک روز و مرحله سوم ( ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می گیرد که متعاقبا اطلاع‏رسانی خواهد شد
تذکرات:
۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.
۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی می‏باشد.
۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
۶- با توجه به اینکه فرآیند بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی زمان بر می باشد (یک روز کامل ) از آوردن همراه جدا خودداری نمایید تاکید می گردد که  حضور افراد به جز معرفی شدگان در مراکز انجام فرآیند امکان پذیر نخواهد بود.

اطلاعیه های تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری - سال 1401

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت
خبر 3 ابان 1401: جزئیات اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت در آموزش و پرورش استان اصفهان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاعیه اعلام نتیجه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته های شغلی ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱اعلام شد.
بر این اساس، مدیریت منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اطلاعیه خود آورده است: با عنایت به اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱  بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت این مرحله می رساند، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری، فرایند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش معرفی شده اند (گروه اول)،  روز سه شنبه ۰۲/۰۸/۱۴۰۲  با در دست داشتن مدارک ذیل به  پژوهش سرای خیام واقع در خیابان باغ گلدسته بلوار هشت بهشت روبروی اداره کل آموزش و پرورش انتهای کوچه  مراجعه نمایند و طی مراحل زیر اقدام به تکمیل فرایند استخدام نمایند:
مرحله اول: داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) باید جهت کنترل و بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری در زمان ثبت نام در آزمون و همچنین بررسی ویژگی های جسمی و روانی و بررسی سوابق فعالیت های پژوهشی و جهادی و.. در پژوهش سرای خیام حضور یابد.
مرحله دوم: در صورت تایید داوطلب در مرحله اول، به داوطلب معرفینامه عکس دار جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی و سنجش صلاحیت های عمومی (گزینش) در تاریخ و محل تعیین شده در معرفینامه ارائه می گردد.
تذکر مهم:
۱- عدم مراجعه داوطلب در مراحل فوق و یا عدم حضور در زمان و مکان تعیین شده در معرفینامه ارزیابی تکمیلی به منزله انصراف از مراحل استخدام تلقی خواهد شد و به هیچ عنوان برگزاری مجدد سنجش و ارزیابی تکمیلی امکان پذیر نخواهد بود.
۲- با توجه با اینکه در زمان انتخاب کد شغل محل به داوطلبان اجازه داده شد تا نسبت به اصلاح بومی بودن اقدام نمایند، بنابر این آن دسته از داوطلبانی که در مراحل قبل جزو معرفی شدگان به فرایند ارزیابی تکمیلی بودند ولی در اعلام نتایج نهایی تاریخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۲ در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته اند (گروه دوم)، الزاما می بایست برای کنترل بومی پذیری بر مبنای خوداظهاری از طریق ارائه: ۱- شهرستان محل تولد درج شده در شناسنامه  و ۲- استشهادیه محلی و تایید کلانتری مبنی بر سکونت ده ساله بر اساس فرم پیوست دفترچه آزمون در تاریخ سه شنبه ۰۲/۰۸/۱۴۰۲ به  پژوهش سرای خیام (آدرس فوق) مراجعه نمایند.
مدارک و مستندات مورد نیاز برای داوطلبان معرفی شده جهت بررسی مدارک (گروه اول):
۱- پرینت کارنامه مرحله تکمیل ظرفیت داوطلب صادره از سازمان سنجش کشور
۲- اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات و صفحه توضیحات شناسنامه، اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه همسر و فرزندان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم (آقایان) و ۴ قطعه عکس پرسنلی
۳- سوابق فعالیت های پژوهشی، علمی، فرهنگی و جهادی
۴- سوابق حداقل دوسال فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ده ساعت در هفته برای داوطلبان سایر رشته های غیر مرتبط
۵- فرم اطلاعات فردی (فرم۱۳۰) تکمیل شده (از اینجا دریافت کنید)  جهت ارائه به هسته گزینش
۶- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند. لذا  برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.
مدارک و مستندات مورد نیاز برای داوطلبانی که قبلا مبه ارزیابی تکمیلی و گزینش معرفی شده اند (گروه دوم):
۱- اصل و تصویر شناسنامه جهت احراز شهرستان محل تولد
۲- استشهادیه محلی مبنی بر سکونت ده ساله که به تایید کلانتری محل سکونت رسیده باشد بر اساس فرم پیوست دفترچه آزمون

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام دبیر و هنرآموز - سال 1402

اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز
خبر 18 شهریور 1402: شرایط احراز اولویت بومی پذیرفته‌شدگان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی با موضوع شرایط احراز بومی‌بودن پذیرفته‌شدگان منتشر شد.
براساس این اطلاعیه بومی بودن افراد از طریق شرایط زیر احراز می‌گردد:
الف) شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب) استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تأیید ساكن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا كلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
ج) داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش متوسطه، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛
د) گواهی اشتغال به كار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.
گفتنی است پیش از این اطلاعیه ۷ و ۸ آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی با موضوع «جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلاً زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود» منتشر شده که در اطلاعیه شماره 7 و 8 قابل مشاهده است.
اطلاعیه‌های شماره 7 و 8 آزمون استخدام دبیر و هنرآموز
خبر 16 شهریور 1402: اطلاعیه‌های شماره 7 و 8 آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی
جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلاً زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود در این اطلاعیه اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلاً زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود در فایل‌های‌ پیوست اعلام می‌گردد.
همچنین به اطلاع پذیرفته‌شدگانی که به دلیل حضور در سفر معنوی پیاده‌روی اربعین و یا موارد موجه دیگر در روز بررسی مدارک حضور پیدا نکرده‌اند می‌رساند، در تاریخ‌های ذیل جهت انجام مراحل بررسی مدارک، انجام معاینات پزشکی و گزینش صلاحیت عمومی حضور پیدا کنند:
زمان حضور خواهران: روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه، ساعت ۸ صبح
زمان حضور برادران: روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه، ساعت ۸ صبح
لازم به ذکر است که این تاریخ‌ها، به‌عنوان آخرین فرصت بررسی‌های استخدام اعلام شده است و زمان دیگری به این منظور در نظر گرفته نخواهد شد.
در ادامه به اطلاع پذیرفته‌شدگان می‌رساند که فعالیت‌های مرحله اول (شامل بررسی مدارک و مستندات، انجام معاینات پزشکی، بررسی سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و غیره) و مرحله دوم (بررسی صلاحیت‌های گزینش) در یک روز و فعالیت‌های مرحله سوم (ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می‌گیرد.
لازم به ذکر است که در پایان مرحله اول، فرم مربوط به زمان و مکان ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمین تحویل داوطلبان خواهد شد.

اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته شدگان
خبر 10 شهریور 1402: اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۱ دبیری و هنرآموزی استان اصفهان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با عنایت به اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۱ (موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/ ۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با دردست داشتن مدارک ذیل به نشانی: اصفهان – خیابان شیخ مفید – نبش چهارراه دهش -هنرستان دولتی دخترانه فضیلی مراجعه نمایند.
مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :
۱- پوشه همراه با فنر پوشه دو عدد (یک عدد رنگ سفید و یک عدد رنگ آبی).
۲- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.
۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۴-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۵-اصل شناسنامه همسر و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
اصل سند ازدواج (جهت کنترل احراز تاهل برای افرادی که در زمان ثبت نام براساس خوداظهاری متاهل ثبت نموده اند)
۶-اصل شناسنامه تمامی فرزندان و تصویر صفحه اول  ( یک سری).
۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)
۹-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت كارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور كارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ  ۰۳ /۰۷ / ۱۴۰۲ می باشد.
۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳٪ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)
۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفاً  برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)
اصل مدرک تخصصی  جهت حافظین قرآن باید با مهر و امضاء رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی.
۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‏ها ی حق علیه باطل عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۴- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :
الف) نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‏سپاری : اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت
ب) نیروهای نهضت سوادآموزی: تأییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۲ ) می باشد
۱۵-ارائه کد رهگیری مربوط به تأییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.
۱۶- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یكی باشد
ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر۱: استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای  مركز استان  یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام  گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.
۱۷-گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، مسابقات ورویدادها وجشنواره ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری) ، تقدیر نامه هاوگواهی های معتبر مهارت ها ومرتبه علمی ، ادبی و... ( برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه  نمون برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . ( مدارک مربوط به این بند براساس فرم شماره ۱۹ پیوست اطلاعیه می باشد)
۱۸- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند . لذا  برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.
قابل توجه پذیرفته شدگان:  فعالیت های مرحله اول (بررسی مدارک و مستندات ، انجام معاینات پزشکی و بررسی سوابق و فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و غیره)و مرحله دوم (بررسی صلاحیتهای گزینش) در یک روز  و مرحله سوم ( ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می گیرد.
نکات مهم:
۱-با توجه بند های (۶و۷و۱۳) صفحه ۳۲ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور،چنانچه داوطلب اطلاع خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.
۲-با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.
۳-داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.
‎۴-داوطلبینی که به هر دلیل در بازه زمانی مقرر موفق به تکمیل فرم اطلاعات فردی الکترونیکی نشده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت أخذ برگه معرفی نامه به مراکز  ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی‌نامه مزبور را به رؤیت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
تذکرات تکمیلی:
۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .
۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی می‏باشد.
۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
۶- با توجه به اینکه فرآیند بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی زمان بر می باشد (یک روز کامل ) از آوردن همراه جدا خودداری نمایید تاکید می گردد که  حضور افراد به جز پذیرفته شدگان در مراکز انجام فرآیند امکان پذیر نخواهد بود.
اطلاعیه شماره ۵
بر اساس اطلاعیه شماره ۴ آزمون دبیری و آموزگاری، اسامی معرفی‌شدگان مرد و زن چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی در استان اصفهان اعلام شد.
براین اساس، افراد معرفی شده می‌بایست به همراه مدارک درج شده در اطلاعیه شماره ۴، در زمان مشخصی که در اطلاعیه شماره ۵ اعلام شده، به محل مورد نظر مراجعه کنند.
برنامه حضور معرفی‌شدگان مرد و زن این آزمون را در ادامه دریافت کنید.

اطلاعیه‌های پذیرقته‌شدگان آزمون استخدام آموزگاری - سال 1401

اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون استخدامی
خبر 31 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون استخدام آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۲
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲ می‌رساند افراد واجد شرایط که در مرحله‌ی معاینات پزشکی مورد تأیید قرارنگرفتند، در صورت اخذ تأییدیه از شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در روز سه‌شنبه ۳۱/ ۰۵/ ۱۴۰۲ جهت دریافت معرفی‌نامه به ارزیابی تکمیلی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.
استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان
خبر 23 مرداد 1402: استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات پژوهشی ثبت نشده
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه شماره ۱۱ از استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات ثبت نشده از روز دوشنبه در ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خبرداد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، به اطلاع داوطلبان استخدام آموزگاری۱۴۰۲ می رساند، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری به منظور پذیرش مدارک و مستندات ثبت نشده داوطلبان از دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه در اداراه کل آموزش و پرورش استان‌ اصفهان، مستقر است. داوطلبانی که به هر دلیل در هنگام ارزیابی تکمیلی موفق به ارایه مستندات مربوط به فرم ۱۹ فعالیت های پژوهشی و فرهنگی خود نشده اند با در دست داشتن اصل و یک نسخه کپی مدارک مذکور به اداره کل آموزش و پرورش اصفهان مراجعه نمایند.
اطلاعیه شماره 10 ستاد جذب و استخدام
خبر 2 مرداد 1402: اطلاعیه شماره 10 ستاد جذب و استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگانی که به هر دلیل موفق به حضور در فرایند بررسی مدارک و معاینات پزشکی نشده‌اند، می‌رساند؛ این افراد می‌توانند روز چهارشنبه مورخ ۰۴ / ۰۵ / ۱۴۰۲ در محل بررسی مدارک مدرسه احمد قفال ناحیه ۲ حضور یافته و ضمن طی مراحل نوبت روز مصاحبه دریافت نمایند. 
بدیهی است عدم حضور در تاریخ فوق به منزله غیبت و اعلام انصراف از فرایند استخدام تلقی می‌شود.
عدم برگزاری فرایند کانون‌های ارزیابی
خبر 22 تیر 1402: عدم برگزاری فرایند کانون‌های ارزیابی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه

به اطلاع داوطلبین دعوت شده به مرحله مصاحبه آزمون آموزگاری سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان می‌رساند به استناد نامه شماره ۷۲۸۵۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ وزارت آموزش و پرورش فرایند اجرای کانون‌های ارزیابی در روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ و پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ برگزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبینی که در این روزها به کانون‌های ارزیابی فراخوانده شده‌اند از مراجعه به این مراکز خودداری نمایند.

آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان
خبر 17 تیر 1402: آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آموزگاری از روز شنبه/ سناریوهای ارزیابی داوطلبان قابل پیش‌بینی نیستند
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از روز شنبه ۱۷ تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل در گفت‌وگو با روابط عمومی از آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از روز شنبه خبرداد و اظهار داشت: در شیوه جدید ارزیابی، احتمال اعمال سلیقه شخصی مصاحبه‌کننده در فرایند مصاحبه به حداقل می‌رسد و مصاحبه‌گر به صورت دقیق و با مستندسازی به مصاحبه می‌پردازد. 

وی تغییر رخ داده در فرآیند ارزیابی را در راستای افزایش جنبه علمی و روایی کار دانست و عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای جهان، صلاحیت فرد در قالب کانون‌های ارزیابی سنجیده می‌شود؛ بدین صورت که ابتدا متخصصان اهل فن با توجه به مبنا و محاسبات مربوطه، مدل شایستگی را تعریف می‌کنند و سپس هر ارگان و نهادی، با توجه به مأموریت ذاتی خود، الگوی مناسب را طراحی کرده و سپس آن را خرد می‌کند تا به معیارهای قابل اندازه‌گیری با ابزارهای مختلف تبدیل شود.

مدینه با اشاره به استفاده از ۴ ابزار در فرایند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری بیان داشت: هر معلم سه نقش را برعهده می‌گیرد که یکی در برابر دانش‌آموز، دیگری در برابر اولیا و سومی در برابر جامعه است و در فرایند ارزیابی نقش او در برابر دانش‌آموز با بررسی مهارت‌های تدریس و توانمندی در پیشبرد مسیر یاددهی – یادگیری سنجیده می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: نقش معلم در قبال اولیا با ایفای نقشی که در آن یک ارزیاب آموزش دیده، نقش یکی از والدین را بازی می‌کند سنجیده می‌شود و داوطلب معلمی باید در این موقعیت، واکنش مناسب را نشان دهد.

وی ابراز داشت: نقش معلم در قبال جامعه نیز بسیار مهم است چرا که مدرسه یکی از مهم‌ترین کانون‌های محلی و اجتماعی محسوب می‌شود و ارزیابی فرد در قبال این نقش نیز در قالب یک بحث گروهی با سناریویی مشخص انجام خواهد شد.

مدینه ادامه داد: در کنار این سه مرحله، مصاحبه عمومی نیز انجام خواهد شد که صلاحیت‌ها و ویژگی‌های عمومی معلم را می‌سنجد و بدین ترتیب، فرایند مصاحبه و ارزیابی کامل می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کنترل، اصلاح و بازطراحی چندباره این فرایند با نظر متخصصان اهل فن و افراد مجرب تصریح کرد: این ابزارها به گونه‌ای طراحی شده که چندبعدی است و صرفاً به سنجش شایستگی فرد تنها در یک ابزار نمی‌پردازد، بلکه ابزارها با یک‌دیگر هم‌پوشانی دارد و برای مثال حسن خلق و حسن رفتار که دو شاخصه نزدیک به هم و مرتبط با هم هستند در دو ابزار اندازه‌گیری و سنجیده می‌شوند تا امکان خطا به حداقل برسد.

وی ارزیابان را صرفاً مشاهده‌گر توصیف کرد و بیان داشت: فرد ارزیابی‌کننده نمی‌تواند نظر شخصی خود را در این فرایند دخالت دهد و به همین دلیل، این روش بسیار عادلانه‌تر از روش‌های گذشته است و باعث می‌شود تا افراد انتخاب شده از این مسیر، افرادی توانمند و مستعد باشند.

مدینه با اشاره به آغاز فرایند تشکیل پرونده، بررسی مدارک و انجام معاینات پزشکی از روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه بیان کرد: افراد واجد شرایط به کانون‌های ارزیابی معرفی خواهند شد و فرایند ارزیابی از روز شنبه با ۶ کانون آغاز خواهد شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: روز یکشنبه این فرایند، توسعه پیدا خواهد کرد و ۱۹ کانون فعال خواهند شد و از روز سوم، با تمام ظرفیت که شامل ۲۶ کانون ارزیابی مستقر در ۱۳ مدرسه است این فرایند را اجرایی می‌کنیم.

وی عنوان داشت: در هر گروه ارزیابی، ۶ داوطلب توسط ۴ ارزیاب حرفه‌ای در ۴ ابزار مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و همزمان سوابق و مستندات پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی مورد ثبت و بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

مدینه متذکر شد: داوطلبان اسیر تبلیغات افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند چرا که هیچ جزوه یا منبع مشخصی برای کانون‌های ارزیابی وجود ندارد و در روز ارزیابی، فرد باید خود واقعی‌اش را به ظهور بگذارد چرا که سناریوی از پیش تعیین شده‌ای برای این کار وجود ندارد و سناریوی هر روز، متفاوت از روز قبل است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: مدارک هویتی، فرم عکس‌دار معاینات پزشکی، مستندات کامل مربوط به فرم شماره ۱۹ که شامل سوابق فعالیت‌های علمی و پژوهشی است باید در روز ارزیابی همراه داوطلبان باشد.

وی با اشاره به طولانی بودن فرایند ارزیابی خاطرنشان کرد: بهتر است ناهار سبک و میان‌وعده مختصری نیز همراه داوطلبان باشد و همچنین ضروری است داوطلبان از همراه آوردن وسایل ارتباطی خودداری کنند چرا که حتی در صورت خاموش بودن این وسایل، چنین کاری تخلف محسوب می‌شود.

اطلاعیه شماره 6 اداره کل آموزش و پرورش اصفهان
خبر 11 تیر 1402: اطلاعیه شماره 6 اداره کل آموزش و پرورش اصفهان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره امور اداری و منابع انسانی این اداره کل، در اطلاعیه‌ای محل تشکیل پرونده و مدارک موردنیاز برای ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگار ابتدایی و استثنائی استان اصفهان را اعلام کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
با عنایت به اعلام نتیجه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش، ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ (موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/ ۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان‌بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با در دست داشتن مدارک ذیل به نشانی «اصفهان، خیابان بزرگمهر، جنب مسجد الکریم، کوچه شاه سید علی، دبستان احمد قفال» مراجعه کنند.
داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.
مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات:
۱- پوشه همراه با فنر پوشه، دو عدد (یک عدد رنگ سفید و یک عدد رنگ آبی).
۲- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.
۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۴-اصل سند ازدواج (برای افرادی که در زمان ثبت نام براساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)
۵-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۶- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)
۹-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت كارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور كارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ  ۲۲ / ۰۳ / ۱۴۰۲ است.
۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳٪ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)
۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفاً  برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)
اصل مدرک تخصصی  جهت حافظین قرآن باید با مهر و امضاء رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول‌شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی.
۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام‌کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده.
تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌‏های حق علیه باطل عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۴- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند) -موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط
عمومی داوطلبان- شامل:
۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‌‏سپاری: اصل قرارداد تمام وقت شخص با مؤسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت
۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تأییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۱۰ / ۱۲ / ۱۴۰۱ ) است.
۱۵- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر
۱۶- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:
درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:
الف)نیروهای حق التدریس:
الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است)
الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:
ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)
ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:
تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)
د) مدارس غیردولتی:
د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)
د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط
هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)
هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
و) نیروهای مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌های دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی و تأیید سازمان بهزیستی ( الزامی است)
و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی
ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)
ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
ح) نیروهای سرباز معلم
ح-۱) تأییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت یا فرم ۵۰۲ تایید شده توسط اداره مربوطه
ح-۲)تأییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت
۱۷-داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.
۱۸-ارائه کد رهگیری مربوط به تأییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.
۱۹- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یكی باشد
ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر۱ : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای  مركز استان  یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام  گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.
۲۰-گواهی‌های مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، مسابقات ورویدادها وجشنواره‌ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری)، تقدیر نامه‌ها و گواهی‌های معتبر مهارت‌ها و مرتبه علمی، ادبی و... ( برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه  نمون‌برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . ( مدارک مربوط به این بند برای ارائه به حوزه ارزیابی تکمیلی است.)
۲۱- داوطلبان می‌بایست بر اساس تعرفه‌های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یک‌صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند. لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده به همراه داشته باشند.
نکات مهم:
۱-با توجه بند های (۶و۷و۱۳) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنانچه داوطلب اطلاع خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.
۲-با توجه به این‌که استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت‌سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.
۳-داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده‌اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.
‎۴-داوطلبانی که به هر دلیل در بازه زمانی مقرر موفق به تکمیل فرم اطلاعات فردی الکترونیکی نشده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت أخذ برگه معرفی‌نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان، معرفی‌نامه مزبور را به رؤیت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
(همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود را به صورت کتبی به هسته گزینش ارائه نماید.‎)
تذکرات تکمیلی:
۱- همراه داشتن تمامی مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان وجود نخواهد داشت.
۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی (برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان‌بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی است.
۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
داوطلبان گرامی در مورد فرآیند ارزیابی تکمیلی به نکات زیر توجه ویژه نمایند:
الف- در صورت تایید مرحله بررسی مدارک و معاینات پزشکی، معرفی نامه جهت شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی و عمومی) صادر خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقباً به اطلاع فرد خواهد رسید. این تاریخ تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نخواهد بود.
ب- عدم حضور داوطلب در روز تعیین شده به منزله غیبت در فرایند ارزیابی تکمیلی بوده و امکان ارزیابی مجدد وجود ندارد.
ج- برای روز ارزیابی تکمیلی حضور فرد در روز تعیین شده راس ساعت اعلامی (۷ صبح) الزامی می‌باشد و تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه به منزله غیبت تلقی خواهد شد.
د-  با توجه به این‌که فرایند ارزیابی تکمیلی از ساعت ۷ صبح لغایت ساعت ۱۵ می‌باشد، لازم است فراگیران، پذیرایی و ناهار سبک به همراه داشته باشند.
هـ- شرکت کنندگان صرفاٌ مجاز به همراه داشتن مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق فعالیت‌های خود، لوازم‌التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز (جهت استفاده در تدریس) هستند و ورود تلفن همراه یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف به عنوان تخلف محسوب می‌گردد.
گفتنی است داوطلبان می‌توانند اطلاعیه‌های قبل را نیز از طریق لینک‌های زیر مشاهده و بررسی کنند:

اطلاعیه شماره ۱

اطلاعیه شماره ۲

اطلاعیه شماره ۳

اطلاعیه شماره ۴

اطلاعیه شماره ۵

فرم ها و نمون برگ ها

متن اطلاعیه

لیست معرفی‌شدگان - زن

لیست معرفی‌شدگان - مرد 

لیست معرفی‌شدگان - سهمیه معلول

اطلاعیه شماره 5 آموزش و پرورش اصفهان
خبر 11 تیر 1402: اطلاعیه شماره 5 آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان در قالب ارزیابی سوابق در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی، جداول مربوط به این مدارک جهت اطلاع و بهره‌برداری پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش، ارائه شد.

شایان ذکر است زمان ارائه و بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان، همزمان با ارزیابی تکمیلی و در تاریخ مشخص شده برای حضور هر داوطلب در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی می‌باشد.

نمون برگ مدارک، سوابق و مستندات که در فایل ضمیمه قابل دریافت و مشاهده است، شامل موارد زیر می‌شود:

کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی.

مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس دولتی و غیردولتی، کودکستان‌ها، مراکز فرهنی، تربیتی و تحقیقاتی (با ارائه مدارک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری).

گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری.

تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی.

پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون. مشاهده فایل پیوست

اطلاعیه شماره 2 آزمون استخدامی

خبر 4 تیر 1402: اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی تا پایان روز یكشنبه چهارم تیرماه خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی می‌رساند که تاکنون نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک موردنیاز، اقدام ننموده‌اند، لازم است به منظور تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برای بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، از طریق سامانه   my.medu.ir   اقدام نمایند.
شایان ذکراست مهلت تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک تا پایان روز یکشنبه مورخ ۴ تیر۱۴۰۲تمدید می‌گردد.
همچنین ویرایش اطلاعات بارگذاری شده در روز دوشنبه مورخ ۵ تیر۱۴۰۲ تا پایان همان روز در سامانه مذکور فراهم خواهد بود.
گفتنی است بعد از پایان زمان اعلام شده، امکان تمدید مجدد مهلت تكمیل فرم یا ویرایش اطلاعات به هیچ‌عنوان وجود نخواهد داشت.

جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز
خبر 2 تیر 1402: جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی) متعاقباً از طریق پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی isf.medu.gov.ir اعلام خواهد شد.
تمامی پذیرفته‌شدگان سهمیه استان اصفهان این آزمون، می‌توانند جدول زمان‌بندی، مكان و مدارک مورد نیاز جهت تشكیل پرونده اولیه و بررسی مدارك و مستندات را از طریق بسترهای رسمی اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان دریافت کنند.
گفتنی است اطلاعیه‌های آزمون استخدام پیمانی آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۲، علاوه بر درگاه مذکور از طریق کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/isf_medu_ir، کانال شاد به نشانی https://shad.ir/isf_medu، کانال بله به نشانی https://ble.ir/isf_medu و کانال روبیکا به نشانی https://rubika.ir/isfahan_medu_ir نیز منتشر خواهد شد.
لازم به ذکر است با توجه به انتشار کامل اطلاعیه‌ها، اخبار و مطالب مورد نیاز از طریق این بسترها، متقاضیان از مراجعه حضوری یا تماس با اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری کنند.

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 1400

اطلاعیه پردیس شهید باهنر اصفهان در خصوص مصاحبه پذیرفته شدگان

خبر 5 شهریور 1401: الزام تکمیل فرم 8 و برگزاری مصاحبه طبق برنامه اعلام شده حتی در روز یک شنبه ششم شهریور ماه
قابل توجه مصاحبه شوندگان عزیز ،
علی رغم تعطیلی روز یکشنه مصاحبه عزیزان طبق برنامه زمان بندی اعلام شده قبلی( در پیوست زیر هم تکرار شده است ) برگزار می گردد.
همچنین لازم است فرم پیوست شماره 8 را ( دو صفحه ) دانلود و چاپ گرفته و در اداره آموزش و پرورش تکمیل فرمایید، سپس اصل و کپی آن را همراه خود هنگام مصاحبه با سایر مدارک تحویل دانشگاه فرمایید
مدارک لازم و زمان مراجعه جهت مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان به همراه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در تاریخ 5 شهریورماه 1401 به پیوست زیر
با سلام و عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان ،خواهشمنداست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زمان دعوت (روز - ساعت) که در فایل  پیوست زیر به ترتیب تاریخ مراجعه که بر اساس  حروف الفبا بوده دقت و توجه فرمایید.
نکات مهم و مدارک مورد نیاز:
لازم است داوطلبان گرامی قبل از مراجعه به دانشگاه مدارک ذیل را آماده و با خود همراه داشته باشند.
1- نمونه برگ پیوست(شماره 8 ) را پرینت گرفته و سپس  تکمیل و اصل و کپی مدارک را  در روز مصاحبه همراه داشته باشید.(یادآوری می گردد در پردیس دستگاه تکثیر موجود نمی باشد)
2- اصل کارت ملی  و سه سری کپی  پشت و روی آن
3- اصل شناسنامه و سه سری کپی تمام صفحات آن
4- اصل گواهی دیپلم  یا گواهی موقت تایید شده که معدل سه سال دوره متوسطه در آن درج شده باشد
5- کارنامه سه ساله دبیرستان به همراه تاییدیه و سه سری کپی از آن 
6- اصل گواهی پیش دانشگاهی + ریز نمرات (مخصوص داوطلبین نظام سالی واحدی )
7- عکس ( جدید 4*3 تمام رخ4 قطعه ) ( پشت نویسی شده)
8- فیش به مبلغ 910000 ( نهصد و ده هزار ریال یا نود و یکهزار تومان ) در پردیس با دستگاه واریز می شود.(همراه داشتن 2 عدد کارت عابربانک پیشنهاد می گردد.)
به داوطلبان توصیه می گردد: 2 عدد ماسک ، خودکار آبی ، یک بطری آب کوچک و یک وعده غذای سبک همراه داشته ضمناً فرایند مصاحبه 4 الی 5 ساعت به طول می انجامد، خواهشمند است صبوری فرمایید( ورود همراهان داوطلب به دانشگاه ممنوع می باشد).

اسامی مصاحبه شوندگان روز یک شنبه 13_06_1401 
اسامی مصاحبه شوندگان روز شنبه 12_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز پنج شنبه 10_06_1401 
اسامی مصاحبه شوندگان روز چهار شنبه 09_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز سه شنبه 08_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز دوشنبه 07_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز یک شنبه 06_06_1401

نحوه اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
خبر 25 مرداد 1401: نحوه اعتراض در خصوص  اعلام نتیجه نهمین امتحان مشترک فراگیری دستگاه های اجرایی کشور به شرح زیر خواهد بود.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، نحوه اعتراض در خصوص  اعلام نتیجه نهمین امتحان مشترک فراگیری دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400 به شرح زیر است:
1-مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه ی دقیق اطلاعیه درج شده داخل سایت (بررسی اعتراضات طبق شرایط و ضوابط مندرج درسایت ملاک عمل خواهد بود).
2-در منوی استخدامی اجرایی متمرکز ، دریافت فرم اعتراض (طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش فقط به اعتراضات قید شده رسیدگی می شود و از پذیرش درخواست های غیر رسمی و در قالب غیر از فرم سایت سنجش معذوریم).
3- تکمیل فرم اعتراض و درصورت نیاز الصاق مستندات  به فرم اعتراض
4-مراجعه به دبیرخانه آموزش و پرورش اداره کل و ثبت دبیرخانه
قابل ذکر است جهت اعلام نتیجه اعتراضات به اداره کل مراجعه ننمایید اعتراضات بررسی و پس از بررسی  از طریق تماس ، با تلفنی که در فرم اعتراض قید شده است اعلام می گردد.
نکته 1: رسیدگی مجدد به اعتراض مصاحبه استخدامی ، مستلزم ارائه مدارک و مستندات لازم می باشد. (مستندات ارائه شده الزاما باید در فرم خوداظهاری زمان ثبت نام تکمیل شده باشد )
نکته2: داوطلبانی که بنا به دلایل متفاوت(حداکثر سن مجازبرای آزمون، تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی ، شرط سنی، نداشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه،...)معترض باشند باتوجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی، موضوع قابل رسیدگی نخواهد بود.
نکته3: مواردپزشکی که در فرایند مصاحبه استخدامی به کمیسیون شورای دانشگاه علوم پزشکی ارجاع شده و پاسخ لازم مطابق بند (ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه اجرایی ماده مزبور ، داده شده است ترتیب اثر داده نمی شود.
نکته 4: به مدارک و مستنداتی که بعد از مهلت مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی ارائه گردد ترتیب اثر داده نمی شود.
نکته 5:با توجه به قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری زمان ثبت نام از طریق دفترچه موضوع بهره مندی از مزایای بومی بودن به اطلاع دوطلبان رسیده است.بنابراین به درخواست های تغییر وضعیت بومی بودن ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اطلاعیه فرآیند پذیرفته شدگان نهایی
خبر 25 مرداد 1401: پذیرفته شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی  1400 آموزش و پرورش استان اصفهان، با توجه به اطلاعیه مورخ  23 مرداد ماه  سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی مراحل قبل از استخدام به شرح ذیل اقدام نمایند، لذا از مراجعه حضوری به اداره  کل آموزش و پرورش خودداری گردد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، پذیرفته شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی  1400 آموزش و پرورش استان اصفهان، با توجه به اطلاعیه مورخ  23 / 05 / 1401  سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش ، گواهی عدم سوء پیشینه ، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند، لذا از مراجعه حضوری به اداره  کل آموزش و پرورش خودداری گردد.
1- ادامه انجام مراحل استخدامی مانند صدور معرفینامه جهت  معاینات پزشکی ، سوء پیشینه ، عدم اعتیاد  از طریق آموزش و پرورش محل انتخابی صورت  خواهد پذیرفت . ضمن تماس تلفنی با آموزش و پرورش شغل /محل  انتخابی از زمان مراجعه  جهت دریافت معرفی نامه مطلع گردند.
2- در خصوص بررسی صلاحیت های  عمومی پذیرفته شدگان پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش نسبت یه تکمیل دقیق فرم در دو نسخه با الصاق عکس به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی و کارنامه نهایی آزمون به محل سهمیه خدمتی خود ارائه نمائید.
3- پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی طبق اطلاعیه سازمان سنجش عمل نمایند
*چنانچه به هر دلیلی صلاحیت های عمومی فرد پذیرفته شده در این مرحله از سوی هسته گزینش مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی ، ارائه گواهی سوء پیشینه و همچنین شرکت در دوره مهارت آموزی و موفقیت در دوره مزبور ، هیچ گونه حقی جهت استخدام در آموزش و پرورش ایجاد نخواهد کرد و از ادامه فرایند انجام کار جلوگیری خواهد شد.
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جهت تشکیل پرونده به محل سهمیه خدمتی در روز شنبه مورخ 29/05/1401 مراجعه نمایند و افرادی که پذیرفته شده اصفهان می باشند رشته های آموزگار ابتدایی – استثنایی – مشاوره – مراقب سلامت و هنرآموزی به آموزش و پرورش ناحیه 4 و رشته های دبیری به آموزش و پرورش ناحیه 5 جهت تشکیل پرونده مراجعه نمایند .
شایان ذکر است پذیرفته شدگان شهر اصفهان (رشته محل اصفهان- اصفهان ) متعاقبا سازمان دهی خواهند شد. و جهت تعیین اولویت محل خدمت به سامانه مراجعه نمایند .نتیجه سازماندهی متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام می گردد.
آدرس آموزش و پروزش ناحیه4: خیابان سروش – چهارراه عسگریه – خیابان عسگریه – جنب بیمارستان عسگریه
آدرس آموزش و پرورش ناحیه 5: خیابان کاوه –  نرسیده به سه راه ملک شهر- جنب آتش نشانی 
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده استخدامی :
1-اصل و تصویر مدارک سجلی و هویتی داوطلب شامل کارت ملی، شناسنامه و شناسنامه فرزندان
2- اصل و تصویر مدارک تحصیلی شامل گواهینامه موقت یا دانشنامه
3- اصل کارنامه نتایج نهایی آزمون
4- اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگران
5-  اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای افراد ذکور
6-سایر مدارک مورد نیاز طبق مرجع مربوط
اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی

خبر 23 مرداد 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 (مصاحبه تخصصی)  - مشترک با نهمین آزمون استخدام فراگیر و اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون مذکور اعلام گردید.

مشاهده اطلاعیه سازمان اداری استخدامی کشور در خصوص آزمون آموزش و پرروش
مشاهده آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها
دانلود فرم رسیدگی به اعتراض ها

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اطلاعیه آخرین روز مصاحبه پذیرفته شدگان
خبر 22 تیر 1401: روز پنج شنبه 23 تیرماه 1401 آخرین روز مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها می باشد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش  که سه مرحله بررسی مدارک، مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را سپری کرده‌اند میرساند مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها برای جا ماندگان در تاریخ پنجشنبه ۲۳ تیر ماه 1401 انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است روز پنج شنبه 23 تیرماه 1401 آخرین روز مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها می باشد
اطلاعیه مصاحبه برخی از رشته های آزمون
خبر 22 تیر 1401: مصاحبه برخی از رشته های آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان در 22 تیرماه 1401 انجام می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در رشته های آموزگاری، دبیری علوم اجتماعی، مراقب سلامت، روان شناسی و مشاوره، دبیری ادبیات فارسی، دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا،دبیری علوم تجربی، دبیری علوم زیستی، دبیری عربی،دبیری زبان انگلیسی، دبیری تربیت بدنی، دبیری ریاضی، هنرآموز نقشه کشی معماری، هنرآموز ساختمان که تایید معاینات پزشکی را گرفته اند اما تا کنون مصاحبه نشده اند، می رساند جهت انجام مصاحبه تخصصی استخدامی روز چهارشنبه مورخ ۲۲ تیر ماه به دبیرستان صارمیه واقع در شهرک ولی عصر جنب بیمارستان میلاد مراجعه نمایند.
اطلاعیه جامع مصاحبه

خبر 20 تیر 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، آموزش و پرورش استان اصفهان اطلاعیه جامع آزمون استخدامی را منتشر کرد.

اطلاعیه زمان و مکان مراجعه جاماندگان
خبر 20 تیر 1401: زمان مراجعه جاماندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان رشته های آموزگاری، هنرآموز کامپیوتر، هنرآموز صنایع دستی،. زبان انگلیسی، هنرآموز الکترونیک، هنرآموز الکتروتکنیک، گرافیک، دبیری هنر، هنرآموزی نقاشی، هنرآموز طراحی و دوخت، هنرآموز حسابداری، دبیری تاریخ، دبیری جغرافی، دبیری عربی، دبیری ریاضی، مشاور واحد آموزشی و دبیری تربیت بدنی که تایید معاینات پزشکی را اخذ کرده، اما تا کنون مصاحبه نشده‌اند، می‌رساند جهت انجام مصاحبه تخصصی استخدامی روز دوشنبه مورخ ۲۰ تیر ماه مطابق زمان اعلام شده در پیامک ارسالی به دبیرستان صارمیه واقع در شهرک ولی عصر جنب بیمارستان میلاد مراجعه کنند.
اطلاعیه ویژه غایبین و شرکت کنندگان دارای نقص مدرک
خبر 18 تیر 1401: اطلاعیه ویژه غایبین و شرکت کنندگان دارای نقص مدرک آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان منتشر شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع متقاضیان غایب روزهای قبل و افرادی که دارای نقص مدارک بوده‌اند و مستندات آن‌ها تا کنون تکمیل نشده، می‌رساند، طبق زمان‌بندی ذیل در مدرسه فروزمهر به آدرس زیر مراجعه کنند:
خواهران: روز سه‌شنبه 21 تیرماه ساعت 8 صبح
برادران: روز سه‌شنبه 21 تیرماه ساعت 2 بعد از ظهر 
آدرس: اصفهان، سه راه سیمین(چهارراه سهروردی)، خیابان جانبازان، شهرک ولی عصر، خیابان شهید بخشی، جنب بیمارستان میلاد، دبستان فروزمهر
اطلاعیه انجام فرآیند مصاحبه برخی رشته های دبیری
خبر 15 تیر 1401: به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت فرایند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان می رساند مصاحبه داوطلبین خانم که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را در تاریخ 15 تیرماه انجام می دهند می رساند مرحله  مصاحبه اختصاصی در رشته های زیر و در تاریخ 1401/04/16 در محل دبیرستان های صارمیه برگزار می‌شود:
دبیری تربیت بدنی
دبیری ریاضی
دبیری عربی
دبیری فلسفه
دبیری معارف
صنایع غذایی
لازم به ذکر است امروز 15 تیرماه مصاحبه ی برادران در محل دبیرستان صارمیه در حال انجام است و زمان مصاحبه رشته های دیگر برای متقاضیان خواهر متعاقبا اعلام می‌شود.
اطلاعیه زمان مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد
خبر 14 تیر 1401: مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را انجام و پرونده خود را تحویل داده اند 15 تیرماه 1401 انجام می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت فرایند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان می رساند مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را انجام و پرونده خود را تحویل داده اند در رشته های زیر و در تاریخ 15 / 04 / 1401  در محل دبیرستان های صارمیه جنب بیمارستان میلاد اصفهان برگزار می شود:
دبیری زیست، دبیری هنر، دبیری ادبیات فارسی، مشاوره واحدهای آموزشی، دبیری زبان انگلیسی، آموزگاری، دبیری فیزیک، دبیری علوم اجتماعی، هنرآموزی تأسیسات، هنرآموزی الکتروتکنیک، هنرآموزی مکانیک خودرو، دبیری علوم تجربی، دبیری ریاضی، دبیری حرفه و فن، هنرآموزی نقشه کشی و هنرآموزی ساختمان
لازم به ذکر است رشته های مصاحبه خواهران متعاقبا اعلام می گردد.
اطلاعیه لغو مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون
خبر 13 تیر 1401: به دلیل تشدید آلودگی هوا و افزایش ریزگردها در هوا بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، فرآیند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 برگزار نخواهد شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به دلیل تشدید آلودگی هوا و افزایش ریزگردها در هوا بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، فرآیند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 برگزار نخواهد شد.
بر این اساس، تاریخ جدید مصاحبه افرادی که فردا سه شنبه موعد مصاحبه آن‌ها بود، به زودی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد.
اعلام اسامی تکمیل ظرفیت بانوان

خبر 12 تیر 1401: اسامی تکمیل ظرفیت بانوان دعوت شده به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش وپرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ 1401/04/03 سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1401 آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند ، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می‌شود بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.
مدارک مورد نیاز: ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
1- پوشه فنردار دو فقره ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )
2- پنج قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)
3- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن
4- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی) و یک عدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد)
8- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگان‌های دولتی هستند:
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه شود.
9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی ( دو نسخه)
10- اصل نامه بنیاد شهید، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
11- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)
12-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.
13- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد شد.
تذکر : پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده میکنند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند
14. در خصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی
الف.به منظور تسریع در رسیدگی به سوابق آموزشی و پژوهشی،لازم است مصاحبه شونده محترم روز قبل از مصاحبه، نمون برگ شماره شش (ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی) را پرینت گرفته و با توجه به مدارک رسمی و معتبر موجود نسبت به درج امتیاز در آن اقدام نماید. تاکید می گردد در صورت درج امتیاز (توسط مصاحبه شونده) می بایستی مدارک و مستندات را برابر و به ترتیب یاد شده در نمون برگ شش (سوابق آموزشی،سوابق پژوهشی و نرم افزارها و دانش کامپیوتر)، روز قبل از مصاحبه آماده کرده و تحویل تیم ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه کنند.
متقاضیانی که دارای پایان نامه بوده و می خواهند از امتیاز آن بهره‌مند شوند، لازم است اصل پایان نامه چاپ شده که صورت جلسه دفاعیه در آن درج شده است را به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است صورت جلسه دفاعیه الزما باید دارای مهر و امضای زنده مدیر گروه باشد.
همچنین لازم است یک کپی از صورت جلسه دفاعیه را در یک برگه مجزا همراه داشته باشند
15- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله: خودکار، ماسک، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند.
حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
(زمان و مکان بررسی مدارک طبق فایل های ذیل است)
نشانی محل: اصفهان - سه راه سیمین ( چهار راه سهروردی) - خیابان جانبازان (سوارکاران سابق)- شهرک ولیعصر- خیابان شهید بخشی- جنب بیمارستان میلاد - دبستان فروزمهر

جهت مشاهده برنامه زمان بندی تکمیل ظرفیت خواهران کلیک نمایید

اطلاعیه ادامه بررسی مدارک پذیرفته شدگان

خبر 9 تیر 1401: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ 1401/04/03 سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1401 آموزش و پرورش قرارگرفته اند و تا کنون مشخصاتشان در لیست پیوست اطلاعیه های قبلی نبوده می رساند ، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمان بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )

1- پوشه فنردار دو فقره ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )

2- پنج قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)

3- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن

4- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن

5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یکعدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

8- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .

9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

10- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

11- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)

12-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.

13- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد گردید .

تذکر : پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند

14. در خصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی

الف.به منظور تسریع در رسیدگی به سوابق آموزشی و پژوهشی،لازم است مصاحبه شونده محترم روز قبل از مصاحبه، نمون برگ شماره شش (ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی) را پرینت گرفته و با توجه به مدارک رسمی و معتبر موجود نسبت به درج امتیاز در آن اقدام نماید. تاکید می گردد در صورت درج امتیاز (توسط مصاحبه شونده) می بایستی مدارک و مستندات را برابر و به ترتیب یاد شده در نمون برگ شش (سوابق آموزشی،سوابق پژوهشی و نرم افزارها و دانش کامپیوتر)، روز قبل از مصاحبه آماده نموده و تحویل تیم ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه نماید.

متقاضیانی که دارای پایان نامه بوده و می خواهند از امتیاز آن بهره مند شوند، لازم است اصل پایان نامه چاپ شده که صورت جلسه دفاعیه در آن درج شده است را به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است صورت جلسه دفاعیه الزما باید دارای مهر و امضای زنده مدیر گروه باشد.همچنین لازم است یک کپی از صورت جلسه دفاعیه را در یک برگه مجزا همراه داشته باشند.

15- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار ، ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند .

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد .

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون
خبر 8 تیر 1401: زمان مصاحبه پذیرفته شدگان جدید آزمون استخدامی در روزهای آتی اعلام می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به اعلام قبولی جدید تعدادی از افراد در آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش، جدول زمانبندی حضور این گروه از پذیرفته شدگان جهت مصاحبه و معاینات پزشکی متعاقبا از همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
اطلاعیه محل برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان

خبر 6 تیر 1401: آدرس محل برگزاری فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محل برگزاری فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام شد.
بر این اساس، داوطلبانی که نام آن‌ها در اطلاعیه شماره 2(اینجا بخوانید)، آمده بود، باید در روز و ساعت مشخصی که برای داوطلب مشخص شده در  آدرس اصفهان، چهارراه سهروردی(سه راه سیمین)، شهرک ولیعصر، خیابان شهید بخشی، جنب بیمارستان میلاد، دبستان فروزمهر حضور به هم رسانند.
داوطلبان هرگونه اطلاعات درباره فرآیند مصاحبه را از طریق پورتال اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان دنبال کنند.

جهت مشاهده آدرس محل برگزاری فرآیند مصاحبه کلیک نمایید

زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش اصفهان

خبر 5 تیر 1401: مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1401 در استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ سوم تیرماه سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند  برابر ظرفیت  آزمون  استخدام پیمانی سال 1401 آموزش و پرورش قرارگرفته‌اند می‌رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه‌نامه  ثبت‌نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می‌پذیرد؛ بنابراین به پذیرفته شدگان ابلاغ می‌شود بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.
مدارک مورد نیاز: ( به ترتیب ذیل در پوشه درج شود)
1- پوشه فنردار  دو  فقره  ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )
2- پنج قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  (عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند)
3- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن 
4- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یکعدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود) 
7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
8- در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی هستند: 
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .   
9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی 
10- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه  (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)  
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
11-تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)
12-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در  درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.
13- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد شد. 
تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند 
14- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را  در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار ، ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند.
حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی است. 
ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد . 
( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات طبق لیست پیوست و مابقی رشته ها متعاقبا از طریق  همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.)

برنامه زمان بندی بررسی مدارک ابتدایی جنسیت زن استان اصفهان 
برنامه زمان بندی بررسی مدارک ابتدایی جنسیت مرد

اطلاعیه فرآیند مصاحبه استخدام آموزش و پرورش اصفهان
خبر 3 تیر 1401: مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرایند مصاحبه آزمون استخدامی در روز دوشنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره کل از آغاز فرایند مصاحبه ی آزمون استخدامی در روز دوشنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
وی در این خصوص اظهار داشت: اداره کل آموزش و‌پرورش استان اصفهان در تابستان پیش رو میزبان ۵۵۸۳ نفر از داوطلبین شرکت کننده در آزمون استخدام پیمانی ۱۴٠۱- ۱۴٠٠ به عنوان معرفی شدگان سه برابر ظرفیت خواهد بود که طی چهار مرحل‌ ی بررسی مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی، بررسی و معاینات پزشکی، مصاحبه ی اختصاصی و گزینش،  در نهایت  ۲۱۲۷ نفر  در ۴۵ رشته شغل محل پذیرش نهایی و پس از گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی  از ابتدای مهر ماه سال جاری در مدارس استان به  تدریس مشغول خواهند شد.
اسدی گفت: فرایند مصاحبه در مجموعه مدارس صارمیه ۱و ۲، فروز مهر، سردار دل‌ها و دست‌های مهربان (اوتیسم) مدیریت آموزش و‌پرورش ناحیه ۳، واقع در شهرک ولی عصر، جنب بیمارستان میلاد اجرا خواهد شد.

اطلاعیه پذیرفته شدگان سال 99

اطلاعیه پردیس شهید باهنر اصفهان در خصوص دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان

خبر 16 تیر 1400: اطلاعیه پردیس شهید باهنر اصفهان در خصوص دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش (منبع: سایت پردیس شهید باهنر اصفهان)

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 1399 وزارت آموزش و پرورش (مهارت‌آموزان پیمانی)، اطلاعیه شماره۳
پردیس شهید باهنر اصفهان مجری دوره مهارت‌آموزی رشته‌های مشاوره، تربیت بدنی، دبیری ادبیات فارسی، علوم تجربی و ریاضی، و ۶ گروه مهارت‌آموزان آموزش ابتدائی (مطابق لیست پیوست۱) خواهد بود.
۱- محتوای دروس در آدرس ftp://file.cfu.ac.ir/  بارگذاری شده‌اند و لازم است مهارت‌آموزان گرامی به دقت فیلم‌ها را مشاهده کنند تا بتوانند مباحث مطرح شده را در کلاس‌های آنلاین با راهنمائی مدرسان تکمیل نمایند.
۲- کلاس های درس آنلاین پودمان اول از هفته آینده در سامانه یادگیری دانشگاه فرهنگیان تشکیل خواهند شد. شرکت مهارت‌آموزان در کلاس‌های رفع اشکال (به میزان چهار جلسه برای هر عنوان درسی) الزامی است.
۳- ثبت نام حضوری از روز یکشنبه ۱۰ مرداد مطابق برنامه زمانبندی که در روزهای آینده اعلام خواهد شد انجام می‌شود. مدارک لازم در پیوست شماره ۲ اعلام شده‌اند.
۴- به منظور آگاهی از اخبار و اطلاعیه‌ها مرجع اصلی پورتال پردیس به آدرس است. هم‌چنین به همین منظور کانال اطلاع‌رسانی وب‌لایت مهارت‌آموزان پیمانی راه‌اندازی شده است که می‌توانید به سایت وبلایت در این کانال عضو شوید.

 جهت دانلود پیوست۱- لیست مهارت آموزان 1400 شهید باهنر اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود اسامی دروس دو پودمان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 99 اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود پیوست شماره ۲- مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود برنامه پودمان اول- مهارت_آموزان استخدام پیمانی، آزمون 1399 اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون

خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

ادامه مراحل استخدامی داوطلبان پذیرفته شده مرحله یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 سهمیه استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال 1399می رساند با توجه به اطلاعیه مورخ 23/ 01 / 1400 سازمان سنجش آموزش کشور  ادامه مراحل استخدامی داوطلبان پذیرفته شده مرحله یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 سهمیه استان اصفهان بر اساس مراحل ذیل صورت خواهد پذیرفت .  لذا با توجه به شرایط حاد بیماری کرونا از مراجعه حضوری به اداره  کل آموزش و پرورش خودداری گردد. 
1- رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس 19 و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه 108490/602 مورخ 99/6/31 دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع منضم به نامه شماره 2270/302 مورخ 99/6/30 دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، در زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی می باشد.
2- ادامه انجام مراحل استخدامی مانند صدور معرفینامه جهت  معاینات پزشکی ، سوء پیشینه ، عدم اعتیاد  از طریق آموزش و پرورش محل انتخابی صورت  خواهد پذیرفت . ضمن تماس تلفنی با آموزش و پرورش شغل /محل  انتخابی از زمان مراجعه  جهت دریافت معرفی نامه مطلع گردند . 
3- در خصوص بررسی صلاحیت های  عمومی پذیرفته شدگان در صورت لزوم  از سوی  هسته گزینش استان با داوطلبان تماس گرفته خواهد شد 
نکته : درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان ، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند .
آدرس هسته گزینش استان : خیابان حکیم نظامی ، انتهای خیابان شهید موحدی  ، صندوق پستی 464-81456 
4- توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تأیید قرار نگیرد، انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچ گونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.
5- درصورت تأیید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در پرتال وزارت آموزش و پرورش درج خواهد شد، مراجعه نمایند.
6- براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و زمان بندی پیش بینی شده، مقرر است دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون مذکور، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش)، اطلاع رسانی شود. لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی های لازم برای ثبت نام و حضور در دوره یاد شده را داشته باشند. عدم ثبت نام به موقع در دوره های مهارت آموزی به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
7-  باتوجه به قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب جلسه مورخ 99/6/16 مجلس شورای اسلامی، قبل از برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اطلاع رسانی لازم برای تعیین وضعیت «بومی پذیری» داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته است. بنابراین به درخواست های تغییر وضعیت بومی بودن، ترتیب اثر داده نخواهد شد. مسئولیت عدم اقدام مقتضی در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به عهده داوطلب می باشد.
8- داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند حداکثر 10 روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ازطریق بخش پاسخگویی سازمان سنجش اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند. تقاضای بررسی و رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه استخدامی بعداز اعلام قطعی نتایج آزمون استخدامی و صدورکارنامه نهایی داوطلبان از طریق تکمیل فرم اعتراض  مندرج در سامانه سنجش آموزش کشور و ارسال  آن به آدرس پستی : اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، بلوار هشت بهشت کدپستی 8145813331 امکان پذیر می باشد  . 

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی گزینش اینجا کلیک نمایید

 اعلام نتایج نهایی آزمون

خبر 23 فروردین 1400: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال 99 اعلام گردید.

جهت مشاهده اطلاعیه و نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید

اعلام جزئیات و زمان پذیرش نهایی پذیرفته شدگان آزمون

خبر 19 اسفند 99: اعلام جزئیات و زمان پذیرش نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: نتایج اولیه این آزمون با پذیرش ٢/۵ برابر ظرفیت انجام شد و بعد از این مرحله فرایند مصاحبه‌ها تمام شده است و نتایج را به سازمان سنجش ارجاع دادیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آموزش و پرورش پردیس شهید باهنر

خبر 29 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آموزش و پرورش پردیس شهید باهنر اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

داره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جدول زمانبندی حضور داوطلبان جهت مصاحبه علمی و تخصصی آزمون استخدامی را اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان جدول زمانبندی حضور داوطلبان جهت مصاحبه علمی و تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1399 در پردیس شهید باهنر اصفهان اعلام شد.
به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مصاحبه اختصاصی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ می رساند که جهت اطلاع از زمان مصاحبه اختصاصی برادران به پرتال پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان مراجعه نمایند.
لازم بذکر است لیست اسامی داوطلبان هر روز با ذکر ساعت حضور از طریق سایت پردیس شهید باهنر اصفهان اعلام می گردد.

جهت مشاهده جدول زمانبندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آموزش و پرورش پردیس فاطمه زهرا (س)

خبر 25 بهمن 99: اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آموزش و پرورش پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان (منبع: سایت پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان)

با عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی در وزارت آموزش و پرورش ، به پیوست جدول دعوت شدگان به مصاحبه در پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان در تاریخ 99/11/26به شرح ذیل اعلام می گردد:
خواهشمنداست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زمان دعوت (روز - ساعت) توجه لازم معطوف دارید.
نکات مهم
1- همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه
2- رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شامل همراه داشتن ماسک / دستکش / خودکار شخصی
3- همراه داشتن یک بطری آب کوچک / یک وعده غذایی سبک
4- ورود همراهان به پردیس فاطمه زهرا (س) ممنوع می باشد.
آدرس : خیابان مدرس - خیابان شهید ضابط زاده - دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه زهرا (س)

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده لوکیشن برگزاری مصاحبه اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون

خبر 22 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

با عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی در وزارت آموزش و پرورش ، به پیوست جدول دعوت شدگان به مصاحبه در پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان در تاریخ 99/11/23به شرح ذیل اعلام می گردد:
خواهشمنداست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زمان دعوت (روز - ساعت) توجه لازم معطوف دارید.
نکات مهم
1- همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه
2- رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شامل همراه داشتن ماسک / دستکش / خودکار شخصی
3- همراه داشتن یک بطری آب کوچک / یک وعده غذایی سبک
4- ورود همراهان به پردیس فاطمه زهرا (س) ممنوع می باشد.
آدرس : خیابان مدرس - خیابان شهید ضابط زاده - دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه زهرا (س)

جهت مشاهده لوکیشن مکان مصاحبه اینجا کلیک نمایید
 اسامی دعوت شدگان 8 الی 10 صبح روز پنجشنبه 23 بهمن
اسامی دعوت شدگان 10 الی 12 روز پنجشنبه 23 بهمن
اسامی دعوت شدگان 12 الی 14 روز پنجشنبه 23 بهمن

 اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون

خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 اطلاعیه صادر کرد.
بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه مورخ 11 / 11 / 1399 سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند ( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )
مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
1- پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )
2- چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )
3- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
4- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
8- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .
9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی
10- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
11- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند .
12- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی ) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهدشد.
13- پذیرفته شدگانی که مبتلا به کوید 19 در حالت قرنطینه و یا بستری در بیمارستان می باشند ، مدارک و مستندات می بایستی توسط ولی یا نماینده قانونی در زمان بررسی مدارک و مستندات ارائه نمایند درخصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک به ولی یا نماینده قانونی اطلاع رسانی خواهدگردید.
تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند .
14- پذیرفته شدگان نمون برگ‌های موردنیاز ذیل را در پیوست این اطلاعیه را دریافت و در زمان بررسی مدارک و مستندات به همراه داشته باشند .
الف – فرم اطلاعات فردی (فرم گزینش) در دو برگ و تکمیل آن به همراه دو قطعه عکس و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
ب- دریافت نمون برگ شماره 6 – ه ، تهیه مدارک ومستندات لازم ، ارائه اصل و کپی مدارک در زمان بررسی مدارک
لازم به ذکر است : متقاضی باید در حضور مسئول مربوطه فرم مذکور( نمون برگ شماره 6 – ه) را تکمیل نماید .
ج- نمون برگ استشهاد محلی جهت استفاده کنندگان از سهمیه بومی.
15- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... را به همراه داشته باشند.
حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

جهت دانلود فایل های پیوستی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان

خبر 17 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

جدول زمانبندی بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جدول زمانبندی بررسی مدارک و مستندات داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه مورخ 11 بهمن ماه 1399 سازمان سنجش آموزش کشور در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 آموزش و پرورش قرارگرفته اند در لینک زیر قابل مشاهده است.

لینک دانلود فرم های پیوستی به صورت فایل فشرده ( جهت دانلود کلیک نمایید)

 اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 17 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 اطلاعیه صادر کرد.
بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه مورخ 11 / 11 / 1399 سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند ( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )
مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
1- پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )
2- چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )
3- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
4- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
8- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .
9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی
10- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
11- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند .
12- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی ) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهدشد.
13- پذیرفته شدگانی که مبتلا به کوید 19 در حالت قرنطینه و یا بستری در بیمارستان می باشند ، مدارک و مستندات می بایستی توسط ولی یا نماینده قانونی در زمان بررسی مدارک و مستندات ارائه نمایند درخصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک به ولی یا نماینده قانونی اطلاع رسانی خواهدگردید.
تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند .
14- پذیرفته شدگان نمون برگ‌های موردنیاز ذیل را در پیوست این اطلاعیه را دریافت و در زمان بررسی مدارک و مستندات به همراه داشته باشند .
الف – فرم اطلاعات فردی (فرم گزینش) در دو برگ و تکمیل آن به همراه دو قطعه عکس و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
ب- دریافت نمون برگ شماره 6 – ه ، تهیه مدارک ومستندات لازم ، ارائه اصل و کپی مدارک در زمان بررسی مدارک
لازم به ذکر است : متقاضی باید در حضور مسئول مربوطه فرم مذکور( نمون برگ شماره 6 – ه) را تکمیل نماید .
ج- نمون برگ استشهاد محلی جهت استفاده کنندگان از سهمیه بومی.
15- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... را به همراه داشته باشند.
حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

جهت دانلود فایل های پیوستی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: آموزش و پرورش اصفهان)

جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با عنایت به اطلاعیه مورخ 11 / 11 / 1399 سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 1399 می رساند اطلاعیه ، جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید. لذا با توجه به شیوع ویروس کرونا خواهشمندیم داوطلبین از مراجعه حضوری به اداره کل و ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان خودداری فرمایند.

زمان اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

خبر 12 دی 99: زمان اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مشخص شد (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه اول بهمن ۹۹ اعلام می‌شود. فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرآیند برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، گفت: طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در دو نوبت برگزار شد.

اطلاعیه پذیرفته شدگان سال 98

اطلاعیه اعلام اسامی مهارت آموزان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 19 اردیبهشت 99: اطلاعیه اعلام اسامی مهارت آموزان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت پردیس فاطمه الزهرا اصفهان)

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اسامی مهارت آموزان پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان کلیه رشته ها اعلام گردید. قابل توجه مهارت آموزان ارجمند برای ورود به سامانه گلستان نام کاربری شما شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد. همچنین شروع کلاس ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده لیست اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمان بندی جدید پذیرش غیرحضوری و حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 16 اردیبهشت 99: اطلاعیه زمان بندی جدید پذیرش غیرحضوری و حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت دانشگاه شهید باهنر اصفهان)

اطلاعیه مهم : زمان بندی جدید پذیرش غیر حضوری و حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸)
زمانبندی پذیرش حضوری و پذیرش غیرحضوری (بارگذاری مدارک درسامانه گلستان) به شرح زیر اعلام می گردد:
1- زمان بندی پذیرش غیر حضوری:
زمان پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دوره مهارت آموزی ماده 28 برای آن دسته از افراد که تا کنون موفق به پذیرش غیرحضوری نشده اند تا روز 17 اردیبهشت ماه 99 تمدید گردیده است.
پذیرفته شدگان جهت ورود به سیستم، m982 و در ادامه آن شماره داوطلبی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی خود را بعنوان گذر واژه وارد نمایید.(مثال : برای شماره داوطلبی 123456 شناسه کاربری m982123456 خواهد بود)
شناسه کاربری: شماره داوطلبیm982
رمز عبور: کد ملی
سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان جهت پذیرش غیرحضوری
توجه داشته باشید که پس از تکمیل ثبت نام غیرحضوری و خروج ار سامانه، کاربری به شماره دانشجویی تغییر خواهد کرد (شماره دانشجویی خود را در فایل پیوست ملاحظه فرمایید)
شناسه کاربری: شماره دانشجویی
رمزعبور: کد ملی
2- زمان بندی پذیرش حضوری:
به دلیل لزوم تبعیت از مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا زمان بندی مراجعه جهت پذیرش حضوری از تاریخ 17 خرداد ماه 99 بر اساس جدول زمانبندی مراجعه حضوری (فایل پیوست) می باشد.
ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:
پوشه مقوایی سبز رنگ
اصل و کپی سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره 151610 مورخ 1398/03/27 و مجوز شماره 160491 مورخ1398/04/01 سازمان اداری و استخدامی کشور)
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی مدرک تحصیلی.
اصل و کپی شناسنامه.
اصل و کپی کارت ملی.
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
فرم تعهد امضاء شده حراست (فرم توسط پردیس هنگام ثبت نام ارائه خواهد شد)
دو قطعه عکس اداری ۴×۳
همراه داشتن کلیه مدارک فوق الزامی است و عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی به معنی انصراف از شرکت در دوره تلقی می شود.
همچنین با توجه به شرایط موجود می توانید با عضویت در کانال تلگرامی دانشگاه به آدرس t.me/isfcfu ، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شده و درصورت داشتن سوال یا مشکل به ادمین کانال به ادرس isfpbiadmin@ در ارتباط باشید و یا می توانید با شماره 03134516075 داخلی 250 و خط مستقیم 03134520009 تماسی حاصل فرمایید.

جهت مشاهده جدول زمانبندی مراجعه حضوری اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی ثبت نام حضوری دوره مهارت آموزی آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 13 اردیبهشت 99: اطلاعیه زمانبندی ثبت نام حضوری دوره مهارت آموزی آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت پردیس فاطمه الزهرا اصفهان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ جدول زمان بندی ثبت نام حضوری مهارت آموزان پردیس فاطمه زهرا (س) آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام گردید.

مدارک مورد نیاز

1-اصل وکپی سند محضری (مجوز شماره 151610 و مجوز 160491 سازمان اداری واستخدامی کشور )

2- پرینت ثبت نام غیر حضوری در سامانه آموزشی دانشگاه

3- اصل وکپی مدرک تحصیلی

4-اصل وکپی پشت وروی کارت ملی

5-اصل وکپی کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت از خدمت (ویژه برادران)

6-اصل وکپی گواهی ICDL در صورت دارا بودن

7- اصل وکپی گواهی روخوانی وروانخوانی قرآن در صورت دارا بودن

8- دوقطعه عکس 3*4

توجه به نکات زیر جهت سهولت ثبت نام الزامی است :

لازم است دانشجویان مدارک خود را در 2 کاور جدا گانه (یک کاور اصل مدارک ، ویک کاور کپی مدارک ) همراه داشته باشند.
کپی سند محضری را حتما همراه داشته باشند.
به ساعت حضور که به صورت تلفنی به دانشجویان اعلام می شود توجه داشته باشند وراس ساعت در پردیس حضور پیدا کنند.
به دلیل شیوع کرونا از آوردن همراه به داخل پردیس جداًخودداری شود.

جهت مشاهده جدول زمانبندی اینجا کلیک نمایید

اصلاحیه زمانبندی پذیرش حضوری دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

خبر 13 اردیبهشت 99: اصلاحیه زمانبندی پذیرش حضوری دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت پردیس شهید باهنر اصفهان)

اطلاعیه مهم: اصلاحیه زمان بندی پذیرش حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸)
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸)
به دلیل لزوم تبعیت از مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا زمان بندی مراجعه جهت پذیرش حضوری از تاریخ 17 خرداد ماه 99 آغاز خواهد شد، جدول زمانبندی متعاقبا اعلام می گردد.

اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 10 اردیبهشت 99: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت پردیس شهید باهنر اصفهان)

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸)
واحد آموزش پردیس شهید باهنر اصفهان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش (دوره مهارت‌آموزان معلمی ماده ۲۸) به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده پیوست انجام می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل لزوم تبعیت از مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ثبت نام فقط در تاریخ و ساعت اعلام شده در فایل پیوست انجام خواهد شد.
پذیرفته‌شدگان می‌توانند در صورت داشتن سوال و بروز اشکال در ثبت نام با شماره مستقیم ۳۴۵۲۰۰۰۹-۰۳۱ و یا ۷۶-۳۴۵۱۶۰۷۵ داخلی ۲۵۰ با کارشناسان بهسازی پردیس آقایان دکتر نعمتی و دکتر امینی تماس بگیرند.
ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:
پوشه مقوایی سبز رنگ
اصل و کپی سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره 151610 مورخ 1398/03/27 و مجوز شماره 160491 مورخ1398/04/01 سازمان اداری و استخدامی کشور)
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی مدرک تحصیلی.
اصل و کپی شناسنامه.
اصل و کپی کارت ملی.
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
فرم تعهد امضاء شده حراست (فرم توسط پردیس هنگام ثبت نام ارائه خواهد شد)
دو قطعه عکس اداری ۴×۳
عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی به معنی انصراف از شرکت در دوره تلقی می شود.
شروع دوره آموزشی و برنامه درسی
دوره مهارت آموزی شامل سه پودمان می باشد که پودمان نخست آن از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود. پذیرفته شدگان باید پس از ثبت نام حضوری براساس برنامه اعلامی پردیس، در کلاس های مجازی که برنامه آن‌ها به زودی در همین وب‌سایت اعلام خواهد شد، شرکت کنند. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند شرکت وی در امتحانات پایان پودمان منتفی و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش امکان‌پذیر نخواهد بود.
زمان بندی مراجعه جهت پذیرش حضوری
مهارت آموزان گرامی لازم است بر اساس روز و ساعت مندرج در فایل پیوست مراجعه نمایند.
مکان مراجعه پذیرش غیرحضوری
اصفهان-خیابان کاوه-خیابان تربیت معلم-دانشگاه فرهنگیان-پردیس شهید باهنر اصفهان
زمان بندی پذیرش غیر حضوری
زمان پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دوره مهارت آموزی ماده 28 از روز دوشنبه 8/ 2/ 99 به مدت 5 روز امکان پذیر می باشد. پذیرفته شدگان جهت ورود به سیستم، m982 و در ادامه آن شماره داوطلبی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی خود را بعنوان گذر واژه وارد نمایید.(مثال : برای شماره داوطلبی 123456 شناسه کاربری m982123456 خواهد بود)
شناسه کاربری: شماره داوطلبیm982
رمز عبور: کد ملی
توجه داشته باشید که پس از تکمیل ثبت نام غیرحضوری و خروج ار سامانه، کاربری به شماره دانشجویی تغییر خواهد کرد (شماره دانشجویی خود را در فایل پیوست ملاحظه فرمایید)
کاربری: شماره دانشجویی
رمزعبور: کد ملی

جهت مشاهده جدول زمانبندی پذیرش حضوری اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 1 اردیبهشت 99: اطلاعیه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 98 (منبع: سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش)

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش، با ارسال اطلاعیه ای، نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش و فرایند جذب) پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه سال 1398 آموزش و پرورش را منتشر کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان گرامی آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه 1398 (موضوع مجوز شماره151610 مورخ 27 خرداد1398 و مجوز 160491 مورخ 1تیر1398سازمان اداری و استخدامی کشور)؛ به اطلاع می رساند؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مزبور بعد از طی مراحل قانونی از طریق سامانه همگام، اعلام خواهد شد. مقتضی است اقدامات ذیل از سوی داوطلبان محترم انجام گردد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

 اطلاعیه سایر مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 10 اسفند 98: اطلاعیه سایر مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

زمان تکمیل پرونده استخدامی و دریافت معرفی نامه معاینات پزشکی، سوء پیشینه، عدم اعتیاد، دریافت نمونه فرم تعهد محضری ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1398 اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 1398 که بر اساس اطلاعیه مورخ 07/ 12 / 1398 سازمان سنجش آموزش کشور، به مرحله گزینش ، معاینات پزشکی و... معرفی شده می رساند؛ جهت تکمیل پرونده استخدامی و دریافت معرفی نامه معاینات پزشکی، سوء پیشینه، عدم اعتیاد، دریافت نمونه فرم تعهد محضری و اطلاع از شرایط آن، از روز دوشنبه مورخ 12 / 12 / 1398 لغایت پنجشنبه مورخ 15 / 12 / 1398 به ادارات آموزش و پرورش منطقه پذیرفته شده در کد شغل محل انتخابی مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، عدم تکمیل پرونده استخدامی و ارائه سند تعهد ثبتی به منزله انصراف بوده و شخص مجاز به شرکت در دوره های مهارت آموزی نمی باشد.

همچنین در صورت عدم تایید گزینش، انجام مراحل معاینات پزشکی قبل از استخدام، عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد، هیچ گونه حقی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است پذیرفته شدگان جهت اطلاع از نتایج گزینش و ادامه مراحل استخدامی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی به اطلاعیه های سایت وزارت آموزش و پرورش که متعاقباً در سامانه مذکور درج می گردد مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت مراجعه به ادارات آموزش و پرورش :
1- اصل کارت ملی ، شناسنامه و مدرک تحصیلی
2- شش قطعه عکس تمام رخ 4*

اطلاعیه انجام سایر مراحل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 18 دی 98: اطلاعیه انجام سایر مراحل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

جدول زمانبندی مراجعه و مدارک مورد نیاز جهت فرآیند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال 1398 آموزش و پرورش اعلام شد.
بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز یکشنبه مورخ 10/15/ 1398 سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1398 آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد؛ لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و با همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور به هم رسانند.

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
1- پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )
2- چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )
3- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
4- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
8- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .
9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی
10- اصل نامه بنیاد شهید یا اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )
11-مدارک مربوط به نخبگان : فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان (برای افراد متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان )
نخبگان : قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی - بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا 100گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا 50علوم تجربی – نفر اول تا 20 علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (5امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .
12-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی )

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی می با شد . ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

شایان ذکر است، جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1398 به تفکیک جنسیت به همراه کروکی محل برگزاری مصاحبه در تصاویر ذیل و فایل پیوست قابل مشاهده است.

جهت مشاهده جدول زمانبندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه تکمیل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 17 دی 98: اطلاعیه تکمیل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان (سایت آموزش و پرورش اصفهان)

قابل توجه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال 1398 : در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.

با عنایت به اطلاعیه مورخ 15 / 10 / 1398 سازمان سنجش آموزش کشور باطلاع داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی مشرک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال 1398 می رساند اطلاعیه ، جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید .

داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی" را در دو نسخه تکمیل و پس از الصاق عکس پرسنلی ، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی در مراکز پردیس فرهنگیان ، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند. لازم به ذکر است در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.

جهت دریافت فرم مشخصات فردی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان سال 97

اطلاعیه برنامه درسی دوره یکساله مهارت آموزی استخدام آموزش و پرورش

خبر 19 آبان 97: اطلاعیه برنامه درسی دوره یکساله مهارت آموزی استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: پردیس شهید باهنر استان اصفهان) 

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام آموزش ‌و پرورش به اطلاع میرسانیم; برنامه درسی دوره یکساله مهارت آموزی پذیرفته شدگان اعلام گردید.

جهت دانلود برنامه درسی اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اطلاعیه زمان بندی ثبت نام مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش

خبر 14 آبان: اطلاعیه زمان بندی ثبت نام مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: پردیس شهید باهنر استان اصفهان) 

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش (ماده 28)

 پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال 1397 از روز دوشنبه مورخ  14 آبان لغایت روز سه شنبه 15 آبان در سامانه آموزشی امکان پذیر است. پذیرفته شدگان محترم جهت ورود به سامانه شناسه کاربری m971 و در ادامه کد داوطلبی است و گذرواژه کد ملی 10 رقمی پذیرفته شده می باشد. جهت ورود به سامانه به منظور تکمیل پذیرش غیرحضوری  از طریق نشانی سایت سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایید.

اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 10 آبان: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: مدیریت امور پردیسهای استان اصفهان) 

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سال 1397 استخدام پیمانی وزارت آموزش وپرورش به اطلاع می رساند ، ثبت نام حضوری روزهای شنبه ، یکشنبه ،دوشنبه در تاریخ 97/08/19 و 97/08/20 و 97/08/21 از ساعت 8:30 الی 15 انجام می پذیرد .

تذکر : ثبت نام حضوری از کسانی به عمل می آید که اقدام به ثبت نام غیر حضوری کرده باشند .

محل برگزاری دوره

آموزش ابتدایی خواهران: مرکز شهید رجایی

آدرس:اصفهان. بلوار کشاورز.اول خیابان قائمیه.مرکز آموزش عالی شهید رجایی

آموزش ابتدایی برادران: پردیس شهید باهنر

رشته های کودکان استثنایی،تاریخ، معارف اسلامی، ادبیات فارسی، ریاضی، زبان انگلیسی ، زیست شناسی، عربی، علوم اجتماعی،تربیت بدنی، فیزیک: پردیس شهید باهنر

آدرس پردیس شهید باهنر: خیابان کاوه.خیابان تربیت معلم.پردیس شهید باهنر

جهت دانلود فایل تعیین محل آموزش مهارت آموزان ورودی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

خبر 1 آبان 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

باطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 1397 که به مرحله گزینش ، معاینات پزشکی و... معرفی شده می رساند جهت اطلاع از نتایج گزینش و ادامه مراحل استخدامی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی به اطلاعیه های سایت وزارت آموزش و پرورش که متعاقباً در روز های آتی در سامانه مذکور درج می گردد مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان جهت دریافت نمونه فرم تعهد محضری و اطلاع از شرایط آن از تاریخ 01 / 08 /1397 تا تاریخ 05 / 08 / 1397 به ادارات آموزش و پرورش منطقه پذیرفته شده در کد شغل محل انتخابی مراجعه نمایند .

عدم ارائه سند تعهد ثبتی به منزله انصراف بوده و شخص مجاز به شرکت در دوره های مهارت آموزی نمی باشد .

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

 اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 5 مهر 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 1397 که اسامی آنها طبق اطلاعیه مورخ 1397/06/26 سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان پذیرفته شده یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام گردیده است می رساند : جهت تشکیل پرونده استخدامی و دریافت معرفینامه برای معاینات پزشکی ، سوء پیشینه ، عدم اعتیاد و ... با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه و سه قطعه عکس 4*3 و تصویر کارنامه قبولی ، از روز شنبه مورخ 1397/07/07 لغایت 1397/07/12 به اداره امور اداری ( کارگزینی ) آموزش و پرورش محل خدمت پذیرفته شده در کد شغل انتخابی مراجعه نمایند .

عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف می باشد .

در صورت تایید صلاحیت های عمومی (تاییدیه گزینش )، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و ... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور در پورتال وزارت آموزش و پرورش درج خواهد شد، مراجعه نمایند.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 11 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان (منبع: سایت آموزش و پرورش اصفهان)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز یگشنبه  مورخ 97/5/7  سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت  آزمون  استخدام پیمانی سال 1397 آموزش و پرورش قرارگرفته اند   می رساند ،  بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه  ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز  مورد اشاره در اطلاعیه  حضور بهم رساند
مدارک مورد نیاز :  ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
پوشه فنردار  دو  فقره  (  سفید و آبی رنگ )
چهار  قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  ( عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند )
اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :
اصل سوابق  خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از ارگان مربوطه و به تایید عامل ذیحساب آن ارگان مربوطه ارائه گردد .
اصل مدارک مثبته مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق با یکی از ده بند شرایط بومی بودن اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور

تبصره : داوطلبینی که از بند 3  بخش شرایط بومی استفاده نموده اند (4 سال سنوات تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه و دانشگاه ) ارائه کارنامه  مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه و  یا ارائه گواهی مبنی  بر  چهار سال  تحصیلی  از دانشگاه مربوطه الزامی است

پرینت کارنامه آزمون استخدامی

اصل نامه بنیاد شهید ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

مدارک مربوط به نخبگان :

قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی - بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا 100گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا 50علوم تجربی – نفر اول تا 20 علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (5امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .

13-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در  درجات یک ،   دو و سه  و  صادره  با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی )

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی می با شد . ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد .

جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1397 - جنسیت زن

روز

تاریخ

نوبت صبح /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

نوبت عصر /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

ساعت 8 تا 10 صبح

ساعت 10 الی 13

ساعت 14 تا 15

ساعت 15 الی 16:30

دوشنبه

97/5/15

آموزگار ابتدایی : حرف الف و ب

آموزگار ابتدایی : حروف ((پ)) الی (( ذ ))

آموزگار ابتدایی : حروف ((ر)) الی ((س ))

آموزگار ابتدایی  : حرف ((ش))

سه شنبه

97/5/16

آموزگار ابتدایی : حروف ((ص)) الی (( ف ))

آموزگار ابتدایی : حروف ((ق)) الی (( ل ))

آموزگار ابتدایی : حر ف   ((م ))

آموزگار ابتدایی : حروف ((ن)) الی (( ی))

پنج  شنبه

97/5/18

آموزگار استثنایی : تمامی حروف

دبیری  ادبیات فارسی

دبیری  شیمی

دبیری  علوم تجربی

 

دبیری تربیت بدنی

دبیر ی جغرافیا

دبیری زبان و ادبیات انگلیسی

دبیری  زیست شناسی

دبیری فیزیک

یکشنبه

97/5/21

دبیری  ریاضی

دبیری  عربی

دبیری  علوم اجتماعی

دبیری  حرفه و فن

دبیری  هنر

دبیری  معارف اسلامی

 

دبیری  تاریخ

سه شنبه

97/5/23

هنرآموز حسابداری

هنرآموز گرافیک

هنرآموز نقشه کشی عمومی/معماری

هنرآموز ساختمان

هنرآموز صنایع دستی

هنرآموز کامپیوتر

هنرآموز طراحی دوخت

مکان مراجعه جهت بررسی مدارک :  اصفهان ، خیابان سجاد ، حد فاصل چهار راه آپادانا و خیابان ارباب ، آموزشگاه دخترانه حورا

ضمناً زمان  و مکان مصاحبه در روز بررسی مدارک به اطلاع داوطلب خواهد رسید

جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1397 - جنسیت مرد

روز

تاریخ

نوبت صبح /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

نوبت عصر /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی /خوشه شغلی

ساعت 8 تا 10 صبح

ساعت 10 الی 13

ساعت 14 تا 15

ساعت 15 الی 16:30

چهار شنبه

97/5/17

آموزگار ابتدایی

آموزگاراستثنایی

دبیری   زیست

دبیری  ادبیات فارسی

دبیری   تربیت بدنی

دبیری   ریاضی

دبیری زبان و ادبیات انگلیسی

دبیری  علوم تجربی

دبیری علوم اجتماعی

 شنبه

97/5/20

دبیری   شیمی

دبیری عربی

دبیری تاریخ

دبیری جغرافیا

 دبیری   معارف

دبیری   فیزیک

 

 دبیری   حرفه و فن

دبیری هنر

هنر آموز حسابداری

هنرآموز ساخت و تولید

 

هنرآموز تاسیسات

دو شنبه

97/5/22

هنرآموز الکتروتکنیک

هنرآموز زارعی و باغی

هنرآموز ماشین های کشاورزی 

هنرآموز الکترونیک

هنرآموز صنایع فلز و جوشکاری

هنرآموز نقشه کشی عمومی /معماری / 

هنرآموز ساختمان

هنرآموز صنایع چوب

هنرآموز متالوژی

هنرآموز نساجی

هنرآموز کامپیوتر

هنرآموز مکانیک خودرو

 مکان مراجعه جهت بررسی مدارک : اصفهان ، خیابان سجاد ، حد فاصل چهار راه آپادانا و خیابان ارباب ، آموزشگاه دخترانه حورا

 ضمناً زمان  و مکان مصاحبه در روز بررسی مدارک به اطلاع داوطلب خواهد رسید

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 26 دی 96: اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش
قابل توجه پذیرفته شد گان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1396
به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1396 که مراحل معاینات پزشکی ، سوء پیشینه و عدم اعتیاد را جهت تکمیل نمودن پرونده استخدامی انجام داده اند می رساند : جهت دریافت معرفی نامه و متن سند تعهد از تاریخ 27 /10/ 1396 به سامانه مراجعه و پس از وارد نمودن کد ملی به عنوان کلمه کاربری و شماره داوطلبی یا شماره پرونده به عنوان کلمه عبور نسبت به دریافت نامه اداری و نمونه سند تعهد محضری اقدام نموده و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی در استان نسبت به سپردن تعهد مذکور اقدام و نمونه سند تعهد را بانضمام تصویر آخرین حکم تایید شده کارگزینی ضامن حداکثر تا پایان وقت اداری 01 / 11 / 1396 به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل نمایند .

بدیهی است معرفی قبول شدگان آزمون استخدامی به دوره های مهارت آموزی استخدام منوط به سپردن تعهد در دفاتر اسناد رسمی و ثبت در پرونده استخدامی می باشد .

" شرایط ضامن جهت ضمانت تعهد : ضامن می بایستی کارمند رسمی یکی از ارگان های دولتی و دارای حکم کارگزینی و فیش حقوقی باشد "

اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش

خبر 23 آذر 96: اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

به اطلاع آن دسته از قبول شدگان نهایی  آزمون استخدامی  سال 1396  آموزش و پرورش می رساند جهت تشکیل پرونده استخدامی و دریافت معرفی نامه های آزمایشات و معاینات پزشکی ، گواهی عدم سوء پیشینه ، عدم اعتیاد و سند تعهد ثبتی با در دست داشتن مدارک ذیل به اداره کل آموزش و پرورش اصفهان واقع در میدان امام حسین  ، خیابان باغ گلدسته ، بلوار هشت بهشت ،  اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ، کارشناسی استخدام مراجعه نمایند .

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 15 مهر 96: اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش سال 1396

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 15 مهر 96: اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز یکشنبه  مورخ 03/ 07/ 1396   سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان آزمون  استخدام پیمانی سال 1396 آموزش و پرورش قرارگرفته اند   می رساند ،  بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه  ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز  ذیل  حضور بهم رساند

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 95

نحوه رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی

اطلاعیه 9 اردیبهشت 96: نحوه رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش 1395 (منبع: isf.medu.ir)

رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه مستلزم مراجعه داوطلب از تاریخ 9 / 2 / 1396 به سامانه ثبت اعتراض به مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به آدرس student.isfedu.ir می باشد.

به اطلاع می رساند رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه  مستلزم مراجعه داوطلب از تاریخ 9 / 2/ 1396 به سامانه ثبت اعتراض به مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به آدرس student.isfedu.ir می باشد.

لذا خواهشمند است داوطلبین از تاریخ 9 /2 /1396 لغایت ساعت 24  روز پنجشنبه مورخ 14 / 2 / 1396 با مراجعه به آدرس فوق نسبت به ثبت اعتراض اقدام فرمایند و ازمراجعه حضوری اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است به كلیه مواردی كه از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ فوق  واصل شود، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نحوه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اطلاعیه 28 فروردین 96: نحوه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: isf.medu.ir)

قابل توجه پذیرفته شدگان یك برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 1395 آموزش و پرورش

باطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان  مرحله علمی و مصاحبه (یك برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی آموزش و پرورش می رساند از تاریخ 29 /01/ 1396   با در دست داشتن اصل مدارك شناسایی(شناسنامه و کارت ملی) و پرینت كارنامه قبولی به كارشناسی استخدام اداره كل آموزش و پرورش استان مراجعه  و ضمن دریافت معرفینامه از این اداره كل ،  حداكثر تا تاریخ 31/ 01 / 1396 خود را به منطقه /شهر پذیرفته شده جهت تشكیل پرونده و مراحل بعدی ؛ معرفی نمایند .

زمان مراجعه :

آقایان : سه شنبه مورخ  29/ 01 / 1396 از ساعت 8 صبح لغایت 14

خانم ها : چهارشنبه مورخ  30/ 01 / 1396 و پنج شنبه مورخ  31 / 01 / 1396 از ساعت 8 صبح لغایت 13

زمانبندی مراجعه قبول شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی 

اطلاعیه 4 اسفند 95: زمانبندی مراجعه قبول شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت (مرحله علمی ) آزمون استخدامی سال 1395 آموزش و پرورش

با عنایت به اطلاعیه مورخ 1395/12/02 سازمان سنجش آموزش کشور مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و مستندات ،معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی ، جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک به شرح ذیل می باشد :

مدارک مورد نیاز: (به ترتیب ذیل در پوشه سفید رنگ درج گردد)

1- پوشه فنردار  دو  فقره  (  سفید و آبی رنگ )

2- چهار  قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  ( عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند )

3- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

4- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)ضمناً داوطلبینی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت وپذیرفته شده اند ارائه اصل و کپی مدرک کارشناسی آنان درروز بررسی مدارک  الزامی می باشد.

7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

8- در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق  خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از ارگان مربوطه و به تایید عامل ذیحساب آن ارگان مربوطه ارائه گردد .

9- اصل مدارک مثبته مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق با یکی از ده بند شرایط بومی بودن اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور

10- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

11- اصل نامه بنیاد شهید ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

12- مدارک مربوط به نخبگان :

قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی - بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا 100گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا 50علوم تجربی – نفر اول تا 20 علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (5امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .

مکان بررسی مدارک و مستندات :

اصفهان ، خیابان هزارجریب ، کوی بهار ، میدان گلها ، خیابان شهید داریوش غلامی ، مرکز سلامت خلبان شهید قدرت اله  کیانجو

جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان مرحله تکمیل ظرفیت  آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1395
روز تاریخ نوبت صبح /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی  تمامی رشته ها نوبت عصر /پذیرش بر اساس حروف اول نام خانوادگی    تمامی رشته ها
ساعت 8 تا 10 صبح ساعت 10 الی 11:30 ساعت 13 تا 15 ساعت 15 الی 16:30
شنبه 07 / 12/ 1395 حروف الف و ب حروف پ    الی  خ حروف  د    الی   ز حروف  س     الی   ط
یکشنبه 08 / 12 / 1395 حروف  ع    الی    ل حرف  م حروف  ن    الی   ی ------------

+جهت مشاهده اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون

اطلاعیه 29 دی 95: جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام شد.

اطلاعیه شماره 2 پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 1395 آموزش و پرورش

به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 1395 آموزش و پرورش میرساندجدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات براساس جداول ذیل می باشد .

1 2 3

مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی به شرح ذیل می باشد :

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه سفید رنگ درج گردد )

  • پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )
  • چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
    در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند : اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از ارگان مربوطه و به تایید عامل ذیحساب آن ارگان مربوطه ارائه گردد .
  • اصل مدارک مثبته مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق با یکی از ده بند شرایط بومی بودن اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • پرینت کارنامه آزمون استخدامی
  • اصل نامه بنیاد شهید ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

مدارک مربوط به نخبگان :

قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی - بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا 100گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا 50علوم تجربی – نفر اول تا 200 علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (55امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .

+جهت مشاهده اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان

اطلاعیه 26 دی 95: مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت (مرحله علمی )آزمون استخدامی سال 1395 آموزش و پرورش

مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی

مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی به شرح ذیل می باشد:

ضمنا ً  به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی  متعاقباً از طریق همین سامانه اعلام خواهد گردید

مدارک مورد نیاز:  (به ترتیب ذیل در پوشه سفید رنگ درج گردد)

  • پوشه فنردار  دو  فقره  (سفید و آبی رنگ)
  • چهار  قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  (عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند)
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد)
  • در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند : اصل سوابق  خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از ارگان مربوطه و به تایید عامل ذیحساب آن ارگان مربوطه ارائه گردد .
  • اصل مدارک مثبته مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق با یکی از ده بند شرایط بومی بودن اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • پرینت کارنامه آزمون استخدامی
  • اصل نامه بنیاد شهید (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)

مدارک مربوط به نخبگان:

  • قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی - بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا 100گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا 50علوم تجربی – نفر اول تا 20 علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (5امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .

ضمنا ً  به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی  متعاقباً از طریق سامانه http://isf.medu.ir اعلام خواهد گردید.

+جهت مشاهده اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش اصفهان  اینجا کلیک نمایید

همه اخبار استخدام آموزش و پرورش

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=771480
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k