۷ سال پیش

استخدام در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد
اطلاعات بیشتر

استخدام 225 نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 225 نفر در بخش بهداشت و درمان این استان در سال جاری جذب خواهند شد.
استخدام 225 نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش ایرنا، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امام بخش قائدی روز دوشنبه افزود: ثبت نام این آزمون 17 خرداد به مدت هشت روز از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می شود.
وی اظهارکرد: این آزمون در اواخرمرداد برگزار خواهد شد.
قائدی تصریح کرد: نیروهای قراردادی بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد می توانند نیز در این آزمون استخدامی شرکت کنند.
وی بیان کرد: برای بکارگیری هفت نفر از نیروی های پیمانی غیرمرتبط با رشته‌های بهداشت و درمان نیز همزمان با دیگر رشته های آزمون برگزار می شود که پذیرفته شدگان در این آزمون به صورت پیمانی استخدام می شوند.
این مسئول رشته های مورد نیاز در آزمون استخدامی را پزشک، مامایی، پرستار، کارگزین، اتاق عمل، پرتوشناس (رادیولوژی)، تجهیزات پزشکی، فوریت های پزشکی، ارتباطات و فناوری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و آزمایشگاه اعلام کرد.
وی عنوان کرد:حوزه بهداشت و درمان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تأثیرگذار در جامعه بوده که بهبود خدمات‌رسانی در این بخش در دستور کار قرار دارد.
قائدی افزود: این آزمون با نظارت سازمان سنجش کشور 29 مرداد سال جاری طی دو مرحله عمومی، اختصاصی و مصاحبه برگزار می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=602132
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد