۹ سال پیش

استخدام شرکت صادرات فراورده‌های نفتی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام در تهران و عسلویه

شرکتی فعال در بخش بندری، مخزن‌داری، ذخیره‌سازی ترانزیت و صادرات فراورده‌های نفتی در منطقه عسلویه جهت تکمیل نیرو  خود در دفتر تهران و سایت عسلویه در رده‌های کارشناسی تا مدیریت استخدام  می‌نماید:

1.   شرایط عمومی:

دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی رشته‌های حسابداری، مدیریت، اقتصاد، برنامه‌ریزی، بازرگانی، گمرک، فرایند، صنایع، برق، مکانیک، کامپیوتر، مهندسی نفت، کشتی، ناوبری، HSEو با حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط.

2.   شرایط اختصاصی:

حوزه ستاد :سابقه کار مفید و تسلط به امور قراردادهای داخلی و بین‌المللی، توسعه بازار، فروش فرآورده‌های نفتی و  ترانزیت، بازار سرمایه، عملیات بانکی، بودجه و حسابداری قیمت تمام شده و گزارشات، حسابداری فروش و پیمان‌ها، حسابرسی داخلی و برنامه‌ریزی امور گمرک، اداری، منابع انسانی، IT

حوزه فنی: سابقه کار مفید و تسلط بر فرایندهای نفت، بلندینگ، امور بندری، بانکرینگ، کشتی و ملوانی، مخازن، پایپینگ، تجهیزات ثابت و دوار، ابزار دقیق، قدرت

3.   شرایط ویژه:

تسلط به قراردادها، بازرگانی، خرید و فروش، بازار سرمایه در حوزه تجاری فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، پروژه‌های احراز بند ۱ و ۲ الزامی و بند ۳ دارای اولویت خواهد بود.

متقاضیان لطفاً مشخصات، سوابق تحصیلی و کاری خود را به طور خلاصه حداکثر در دو برگ (قطع A4) به آدرس پست الکترونیکی hiro_93@yahoo.comارسال نمایند.

ذکر آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن متقاضی الزامی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=165366
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد