۷ سال پیش

استخدام طراح سایت و مترجم زبان انگلیسی در همدان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام طراح سایت و مترجم زبان انگلیسی

لطفا قبل از ارسال رزومه متن آگهی به دقت مطالعه شود :

1_ استخدام طراح و برنامه نویس سایت در همدان : بر اساس این آگهی از سه نفر "خانم" طراح و برنامه نویس سایت با سابقه کاری مرتبط جهت همکاری به صورت حضوری و تمام وقت در شهر همدان دعوت به همکاری می نماییم. محیط کاری کاملا سالم و پویا بوده و از هر نظر بدون نقص می باشد. محل کار واقع در برج اداری سعیدیه و ساعت کاری شرکت از ساعت 8 صبح الی 17 می باشد. متقاضیان می توانند رزومه کامل خود را با ذکر همه توانایی ها و درج سوابق کاری به جی میل ذیل ارسال نمایند.

توجه! لطفا فقط عزیزانی اقدام به ارسال رزومه نمایند که از هر نظر توانایی و تسلط کامل در همه زمینه های طراحی سایت، سیستم های مدیریت محتوا و زبان های برنامه نویسی سایت، خصوصا PHP را دارا باشند.

ایمیل ارسال رزومه: iranco24@gmail.com


2_ استخدام مترجم زبان انگلیسی در همدان : بر اساس این آگهی از دو نفر "خانم" مترجم حرفه ای زبان انگلیسی با مدرک تحصیلی کارشناسی مترجمی زبان و بالاتر دعوت به همکاری می نماییم. محیط کاری کاملا سالم و پویا بوده و از هر نظر بدون نقص می باشد. محل کار واقع در برج اداری سعیدیه و ساعت کاری شرکت از ساعت 8 صبح الی 17 می باشد. متقاضیان می توانند رزومه کامل خود را با ذکر همه توانایی ها و درج سوابق کاری به جی میل ذیل ارسال نمایند.

توجه! لطفا فقط عزیزانی اقدام به ارسال رزومه نمایند که حداقل پنج سال سابقه ترجمه حرفه ای، توانایی ترجمه و تایپ همه متون و تخصص ها از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با کیفیت عالی ، سرعت بالای ترجمه و تایپ همزمان (حداقل 10000 کلمه در روز)، توانایی ویراستاری و ویرایش متون ترجمه شده و همچنین انجام پارافریزینگ را دارا باشند.

ایمیل ارسال رزومه: iranco24@gmail.com

پس از بررسی دقیق رزومه ها، با منتخبین جهت مصاحبه حضوری تماس گرفته خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=600462
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد