۴ سال پیش

دعوت به همکاری مترجم انگلیسی به فارسی غیر حضوری در گروه مترجمین برنا

دورکاری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام گروه مترجمین برنا در مشهد

گروه مترجمین برنا واقع در مشهد جهت تکمیل کادر متخصص خود در زمینه ترجمه تخصصی مقاله، کتاب و فیلم مستند و غیره در کلیه رشته ها به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

عنوان شغلی شرایط و توضیحات
مترجم انگلیسی به فارسی - در تمامی رشته ها و گرایش ها از سراسر کشور
- کار در منزل و غیر حضوری (سفارش ها اینترنتی اطلاع رسانی می شود و شما پس از انجام در زمان تعیین شده برای ما ارسال می کنید)
- واریز حق الزحمه ها به صورت منظم دو بار در ماه انجام می شود.
- استان و شهر مورد نیاز: سراسر کشور
- دارا بودن سابقه حداقل 1 سال فعالیت در زمینه ترجمه و تحصیلات مرتبط در سطح حداقل کارشناسی زبان انگلیسی و در صورت نداشتن تحصیلات مرتبط، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری
- امکان دسترسی به اینترنت در تمامی ساعات روز و پاسخگویی مناسب
- آشنایی کافی با نرم افزارهای مجموعه Office به ویژه word
- داشتن دقت، نظم و وقت شناسی و تعهد در انجام پروژه های دریافتی، بدیهی است در صورت عدم رعایت زمانی انجام پروژه ها، این موسسه بلافاصله همکاری خود را با فرد مذکور قطع می نماید

نحوه ثبت درخواست و شروع همکاری:
1- ابتدا به سایت گروه مترجمین برنا مراجعه می نمایید (برای ورود به سایت برناترجمه میتوانید در گوگل به فارسی بنویسید "برناترجمه" یا روی لینک زیر کلیک کنید.

جهت تکمیل فرم اینجا کلیک نمایید

2- در پایین ترین قسمت سایت (وقتی وارد سایت شدید به پایین ترین قسمت سایت مراجعه نمایید) روی "استخدام غیر حضوری" کلیک نمایید.
3- فرم استخدام مترجم را تکمیل نمایید تا بعد از تایید اولیه، تست ترجمه به ایمیل شما ارسال شود.
4- بررسی و استخدام و شروع همکاری دورکاری
توجه: برناترجمه هیچ گونه مبلغی در هیچ یک از مراحل استخدام اخذ نمی نماید و تمامی مراحل استخدام رایگان است. این هشدار صرفا جهت اطلاع رسانی است چون مشاهده شده برخی سایت ها و یا افراد برای ثبت درخواست استخدام از برخی کارجویان سودجویی کرده اند و از آنها پول گرفته اند.
اگر هر گونه مشکلی در پیدا کردن فرم درخواست استخدام دارید میتوانید رزومه، نمونه کار و اسکن مدرک تحصیلی خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1796162
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه