• ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام مرکز بهداشت شهرستان بوشهر – مرداد ۹۹

استخدام مرکز بهداشت شهرستان بوشهر – مرداد ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام مرکز بهداشت شهرستان بوشهر 

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اینجا کلیک نمایید


استخدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوشهر - 12 مرداد 99

شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوشهر در نظر دارد براي تأمين نيروهاي مورد نياز خودجهت خدمت در واحدهای  تابعه خودبر اساس مجوز برنامه phc شهری به تعداد3 نفر واجدالشرایط را از طریق آزمون کتبی و پس از طي كردن مراحل گزينش توسط هسته گزینش دانشگاه به صورت قرارداد  شرکتی به شرح ذيل جذب نمايد.

> جدول رشته های شغلی مورد نیاز

عنوان شغل محل جغرافيايي خدمت تعداد مورد نياز جنسيت شرايط احراز از نظر مدرك و رشته تحصيلي توضيحات
زن مرد
کارشناس سلامت روان مراکز شهری بوشهر 1 * *  کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ،روانشناسی بالینی کودک،روانشناسی عمومی که پایه ی کارشناسی روانشناسی بالینی دارند.
کارشناس تغذیه مراکز شهری بوشهر 1 * * کارشناس یا کارشناس ارشد تغذیه
پذیرش مرکز خدمات جامع سسلامت چغادک 1  0 * کاردان یا کارشناسی یکی از رشته های بهداشتی درمانی ،مدیریت،آمار،فناوری اطلاعات سلامت،مدارک پزشکی،علوم کامپیوتر،IT

> شرایط عمومی

1/1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

2/1- داشتن تابعیت ایران

3/1- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

4/1- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

5/1- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

6/1- نداشتن منع استخدام دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی

7/1- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

8/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

9/1- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس ماده 37 دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی که به تایید هیات امنا در تاریخ 96/11/6 رسیده است .

تبصره : ماده 37 دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون  استخدامی( استخدام پذبرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند منوط به تایید توانمندیهای جسمی ، روانی ، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمسیون پزشکی (طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع ) است ) .

> شرایط اختصاصی

/2- داشتن حداقل 20 سال سن تمام (18 سال برای دارندگان دیپلم بهیاری) و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری، 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی ،40 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و 45 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر تا تاریخ انتشار آگهی
تبصره : منظور از سن کامل برای هر سن معادل همان سن و 11 ماه و 29 روز می باشد  به عنوان مثال برای 20 سال تمام یعنی 20 سال و 11 ماه و 29 روز.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری ویا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد حق علیه باطل

ب) جانبازان و آزادگان، همسرو فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، همسر و فرزندان یك‌سال و بالای یك‌سال اسارت و رزمندگان(با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ج) خواهر و برادر شهداء، همسر و فرزند جانبازان زير بيست و پنج درصد( 25%)، همسر و فرزند آزاده كمتر از يكسال اسارت تا میزان 5 سال

د) داوطلباني که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و ساير موسسات تابعه وزارت متبوع به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیررسمی آنها.

هـ) مدت خدمت سربازی

و) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق .

2/2- مشمولین خدمت اجباری پزشکان وپیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه  باشند.

تبصره2- در خصوص داوطلبانی که به استناد بخشنامه شماره  854/100 مورخ 16/7/93 نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نداشته و ارسال گواهی اشتغال به طرح اینگونه افراد کفایت می نماید. ضمناً مشمولين مذكور مي­توانند با ارائه گواهي مربوطه در آزمون دانشگاه علوم پزشكي  بوشهر شركت نمايند.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام شبکه بهداشت و درمان بوشهر میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1954770
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد