استخدام مسئول دفتر آشنا با امور حسابداری
شرکت داده پردازان ایتوک واقع در تهران به همکاری مسئول دفتر آشنا به امور حسابداری با شرایط و وظایف زیر نیازمند است.
- ثبت اسناد حسابداری در بخش هزینه، درآمد ، فروش
- ثبت اطلاعات حضور و غیاب کارکنان جهت محاسبه حقوق و دستمزد ماهیانه آنها و پرداخت حقوق به آنها
- کنترل و بایگانی اسناد حسابداری مانند صورت حسابهای خرید و فروش ،حقوق ،مالیات و بیمه
- تهیه لیست بیمه به صورت ماهیانه و ارایه به سازمان بیمه تأمین اجتماعی
- انجام پیگیری های مربوط به امور مالیاتی و مراجعه به سازمانهای مربوطه
- نگهداری مستندات و پیام های کاغذی و الکترونیکی
- تنظیم و ثبت وقت ملاقات و جلسات مدیران و کارکنان
- پاسخگویی به نامه ها و ایمیل های ارجاع شده از سوی مدیریت و سایر کارکنان
- پاسخگویی به تلفن ها
- کار با ماشین فکس، سیستم های تلفن و ویدئو کنفرانس و سایر تجهیزات اداری
- تایپ نامه و تصحیح اشتباهات لغوی و گرامری آنها
- کار با برنامه های کامپیوتری مانند Excel، Word، Access و سایر برنامه های نرم افزاری دفتری
- سایر وظایف عمومی و دفتری متناسب با نیازهای هر شرکت
(رزومه خود را در قالب pdf ارسال نمایید.)
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —