۴ سال پیش

استخدام مهندس مکانیک در موسسه آموزشی و پژوهشی آراسته

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام موسسه آموزشی و پژوهشی آراسته

موسسه آموزشی و پژوهشی آراسته در نظر دارد برای چاپ مقالات ISI با مهندسین مکانیک واجد شرایط در رشته تبدیل انرژی (حرارت و سیالات) در سراسر کشور همکاری نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط و توضیحات
1 مهندس مکانیک همکاری در این خصوص در چند بند زیر خلاصه می گردد:
- بازاریاب، افراد (تخصص در زمینه مهندسی مکانیک در این خصوص الزامی نیست) با معرفی مهندسین مکانیکی که علاقه به چاپ مقالات ISI دارند (علاقه مندان می توانند دانشجویان لیسانس تا دکتری و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک باشند که تمایل به بهبود رزومه علمی خود دارند) به این موسسه، می توانند به عنوان بازاریاب با این موسسه همکاری کنند.
- شبیه سازی عددی مسائل مربوط به مهندسی مکانیک، حرارت و سیالات، در نرم افزاهای شبیه سازی با استفاده از CFD از جمله انسیس فلوئنت، CFX، کامسول، فورترن به صورت کدنویسی، دینامیک مولکولی و غیره. از جمله این مسائل می توان به جریان های چندفازی، پیل های سوختی، تهویه مطبوع، جریان در خون، محیط متخلخل، پمپ ها، نانوسیالات و غیره اشاره نمود.
- مهندسین مکانیک مسلط به زبان انگلیسی تخصصی برای ترجمه مقالات به صورت حرفه ای به منظور چاپ در مقالات معتبر ISI
- دسترسی به سوپر کامپیوترها برای شبیه سازی های سنگین

متقاضیان محترم در خصوص علاقه به همکاری در هر یک از چهار بند مذکور رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایید و یا با شماره درج شده در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1558940
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه