۳ سال پیش

استخدام نیرو جهت مدیریت پیج اینستاگرام یک وبسایت آموزشی در تهران

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام وبسایت آموزشی Olympiadlab در تهران

وبسایت آموزشی Olympiadlab در تهران جهت تکمیل کادر خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید.

عنوان شغلی شرایط احراز و توضیحات
مدیریت پیج اینستاگرام مسئولیت ها:
اهداف پیج اینستاگرام مطابق برنامه مارکتینگ مجموعه تنظیم شده اند و فرد اداره کننده پیج اینستاگرام به طور مستمر با مدیر مجموعه و مدیر مارکتینگ آن از نظر رسیدن به اهداف، کارهای لازم، استراتژی های مورد استفاده و ... از راه دور در ارتباط خواهد بود. با وجود اینکه پیج به نسبت نوپا هست، اما برنامه زمان بندی که برای انتشار محتوا داریم سبک است و عمده تایم ادمین page به engagement با کاربران و اجرا و پایش پلن های مارکتینگ در اینستاگرام سپری خواهد شد.
جزئیات مسئولیت ها به شرح زیر هستند:
1. استفاده از تمپلیت های گرافیک آماده برای تولید پست و استوری و گذاشتن آن بر روی پیج مطابق یک جدول زمان بندی کاملا مشخص و از پیش تعیین شده. در اینجا نیازی به تولید محتوای جدید نبوده و صرفا آماده سازی محتوا از نظر گرافیکی و خلاصه سازی آن برای انتشار در اینستاگرام نیاز است. موضوع پست ها و استوری ها شامل موارد زیر هستند:
1.1. اعلام انتشار بلاگ پست در وبسایت
2.1. معرفی محصول
3.1. معرفی تیم آموزشی شرکت
4.1. اعلام promotion ها و تخفیف ها
5.1. ویدیوها - برای ویدیوها یک کارکرد اضافه این است که ویدیو هایی که در مقابل پرده سبز ضبط شده اند، ادیت شده تا هم بک گراند مد نظر را داشته باشند (عمدتا سفید ساده) و هم از نظر حجم و طول ویدیو و ... قابل استفاده در اینستاگرام باشند. همچنین با استفاده از تمپلیت های آماده عکس کاور برای این ویدیو ها قرار داده می شود. ادیت ویدیو این بخش ساده بود و می توان از نرم افزار camtasia استفاده کرد که در صورت نیاز آن را آموزش می دهیم و آشنایی قبلی با این نرم افزار الزامی نیست.
2. engagement با کاربران از نظر follow-back، follow، like پاسخگویی به کامنت ها و پاسخگویی به دایرکت ها (چند و چون و مقدار هریک از این موارد نیز براساس برنامه و زیر نظر مدیر مارکتینگ انجام می شود.)
2. بررسی پیج های رقیب، وجهه برند ما و اشارات به برند ما در سایر پیج ها، و یافتن تهدید ها و همچنین موارد مثبت طی این بررسی ها
4. اجرا و پایش پروژه های تبلیغاتی مطابق پلن های تعیین شده توسط مدیر مارکتینگ
شرایط احراز:
1. آشنایی با نحوه کار با اینستاگرام (انتخاب هشتگ مناسب و استفاده از آن ها، ساعات مناسب انتشار محتوا و کیفیت محتوای گذاشته شده و ...) در جهت افزایش فالوور و افزایش engagement کاربران با محتوا
2. آشنایی ابتدایی کار با فتوشاپ جهت آماده کردن پست ها و استوری ها براساس تمپلیت
3. فن بیان خوب در ارتباط با کامنت ها و پیام های دایرکت و هدایت افراد به بخش های متناسب از وبسایت
4. پایبندی قوی به برنامه های زمانبندی تعیین شده و همچنین ارتباط سریع و مستمر، هم با کاربران پیج و هم با مدیر مجموعه و مدیر مارکتینگ (بسیار مهم)
5. آشنایی با مفاهیم content marketing الزامی نیست اما بسیار مثبت و ارزشمند است.
6. آشنایی با Camtasia (یا یک نرم افزار ویدیو ادیتینگ دیگر) الزامی نیست اما نکته مثبت است.
7. در صورتی که تاکنون مسئولیت اداره پیج اینستاگرامی را برعهده داشته اید و هر یک از مسئولیت های ذکر شده در بالا را برای آن انجام داده اید، حتما پیج ها را ذکر کنید. تجربه اداره قبلی پیج نیز بسیار ارزشمند و مثبت است.
ویژگی ها و مزایا:
- انجام این کار به صورت کامل از راه دور بوده و نیازی به حضور در هیچ بخشی از انجام کار ندارد.
- همانطور که گفته شد، با وجود اینکه شرح وظایف گسترده است اما توزیع این وظایف در زمان طولانی بوده و فشار کاری خیلی کم هست.
- در صورت رضایت از عملکرد به خصوص ارتباط با کاربران پیج، مسئولیت های بیشتری در زمینه customer-service به خصوص پشتیبانی مشتریان از طریق تلگرام و live-chat support برای وبسایت تفویض می شوند.
- میزان حقوق به صورت توافقی تعیین می شود (حالت پیشنهادی هزینه پایه + هزینه اضافه تر به ازای هر پست هست)

معرفی: (آشنایی با Olympiadlab)
olympiadlab.ir یک وبسایت آموزشی در زمینه المپیاد دانش آموزی زیست است و کاربران ما دانش آموزان دبیرستانی، والدین ان ها، و دبیران و مدیران مدارس هستند. برای آشنایی با برند و ما می توانید در وبسایت، محصولات و فعالیت های مختلفی که تا کنون توسط ما صورت گرفته است را ببینید و با ما آشنا شوید.

متقاضیان واجد شرایط می توانند در صورت داشتن سوالات بیشتر و همچنین اعلام آمادگی و ارسال رزومه، به پشتیبانی المپیادلب از طریق شماره تلگرام و یا ایمیل پیام ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2032094
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه