• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت بهسازان کاوش

استخدام شرکت بهسازان کاوش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام بهسازان کاوش

ضمن آرزوی موفقيت برای يکايک شما کارجويان گرامی، سايت ايران استخدام در نظر دارد تمامی آگهی های استخدام بهسازان کاوش را در اين صفحه اطلاع رسانی نمايد.


جهت مشاهده آگهی های استخدام بهسازان کاوش به آرشيو زير مراجعه نمايي

۲۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام کارشناس کنترل کیفی در شرکت تولید قطعات خودرویی

دعوت به همکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس کنترل کیفی با 5 سال سابقه مرتبط با صنعت خودرو سازی و قطعات پرسی متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام نقشه کش صنعتی خانم آشنا به کتیا در کرج

دعوت به همکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نقشه کش صنعتی ترجیحا خانم آشنا به کتیا با حداقل 2 سال سابقه متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام قالبساز و کمک قالبساز آشنا به سمبه و ماتریس در کرج

دعوت به همکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 قالبساز و کمک قالبساز آشنا به سمبه و ماتریس متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام فرزکار cnc مسلط به پاورمیل در کرج

دعوت به همکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 فرزکار CNC مسلط به پاورمیل متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید، تامین و ارسال در کرج

دعوت به همکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس برنامه ریزی تولید, تامین, ارسال دارای حداقل 5 سال سابقه کار مفید و مرتبط آشنا به IATF- ISO 9001 - 2015 متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام قالبساز و کمک قالبساز آشنا به سمبه و ماتریس در کرج

آگهی دعوت به هکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 قالبساز و کمک قالبساز آشنا به سمبه و ماتریس متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال یا با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام فرزکار CNC مسلط به پاورمیل در کرج

آگهی دعوت به هکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 فرزکار CNC مسلط به پاورمیل متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال یا با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید، تامین و ارسال در کرج

آگهی دعوت به هکاری بهسازان کاوش یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرویی در محدوده هفت جوی کرج به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس برنامه ریزی تولید, تامین, ارسال دارای حداقل 3 سال سابقه کار مفید و مرتبط آشنا به IATF- ISO 9001 - 2015 متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال یا با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1447131
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد