• ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام چهار عنوان شغلی جهت یک شرکت فنی و مهندسی در تهران

استخدام چهار عنوان شغلی جهت یک شرکت فنی و مهندسی در تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام یک شرکت فنی و مهندسی در تهران

یک شرکت فنی و مهندسی واقع در تهران در زمینه آسانسور، برای پست‌های زیر در حال استخدام می‌باشد:

ردیف عنوان شغل شرایط احراز
1 کارشناس مالی و اداری شرایط عمومی:
کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته حسابداری، مدیریت مالی، اقتصاد و رشته های مرتبط
محدوده سن: 25 الی 35 سال
داشتن دو سال سابقه کار مرتبط
شرایط تخصصی:
تسلط کامل به نرم افزار اکسل و توانایی تهیه گزارش
شناخت نرم افزارهای رایج در حسابداری (تجربه کار با نرم افزار سپیدار در اولویت است)
شرح وظایف:
ثبت اسناد حسابداری ساده و نسبتا تکراری در بخش هزینه، درآمد ، فروش و یا ….
همکاری در ثبت اطلاعات حضور و غیاب کارکنان جهت محاسبه حقوق و دستمزد ماهیانه آنها و پرداخت فیش حقوقی به آنها
کنترل و بایگانی اسناد حسابداری مثل فاکتورها، صورت حسابها، لیست حقوق و دستمزد و بیمه و …
تحویل لیست بیمه به صورت ماهیانه به سازمان بیمه تأمین اجتماعی
انجام برخی از پیگیری های مربوط به سازمان امور مالیاتی و مراجعه به آنها در صورت نیاز
ثبت درآمدها و هزینه های شرکت و کنترل حساب سود وزیان و ارائه گزارش های دوره ای در این خصوص به مدیریت
تهیه مقدماتی صورت های مالی و ارائه به مشاور مالی و حسابداری جهت کنترل و تایید نهایی
توانمندی ها:
مهارت حل مسئله
توان تفکر تحلیلی
2 منشی  شرایط عمومی:
تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته‌های علوم پایه
سابقه کار: حداقل 3 سال
مهارت‌های عمومی:
پیگیری
روابط عمومی بالا
اعتمادبه‌نفس بالا
مسئولیت‌پذیری
مدیریت استرس و زمان
خلاقیت
یادگیرنده
تسلط بر انجام کارهای هم‌زمان
مهارت‌های تخصصی:
تسلط بر نرم‌افزارهای Office به ویژه ورد و اکسل
آشنایی با زبان انگلیسی
توانایی انجام مکاتبات اداری
آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی
توانایی گزارش دهی با اکسل
شرح وظایف:
تنظیم برنامه ها و تعیین و تنظیم قرار ملاقات ها، بازدید ها، حضور در گردهمایی ها و…
بایگانی و پیگیری مدارک، مستندات و پیام های الکترونیکی و کاغذی و اسناد خصوصی یا محرمانه
انجام هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسات و کارگروه هایی که مدیر در آن عضویت و مشارکت دارد.
جوابگویی به تلفن و دریافت و مخابره پیام های تلفنی و نمابر و فکس ،پست و .. به مدیران
تایپ، تهیه و تنظیم دستورجلسه ها، صورتجلسه ها، مکاتبات اداری مورد نیاز و دعوتنامه های مرتبط با جلسات مدیران
جوابگویی به ارباب رجوع وتنظیم اوقات مدیر برای ملاقات ها با آنها
دریافت،تفکیک و دسته بندی بندی نامه ها و گزارش ها و پرونده ها و طبقه بندی مکاتبات مدیر به لحاظ ورود و یا صدور و نیز موضوعات مورد نظر ایشان
پیگیری دستورهای صادره از مدیر در واحد های سازمانی و سازمان ها و ادارات دیگرتا حصول نتیجه
نظارت بر خدمات پذیرایی و سایر خدمات مورد نیاز دفتر مدیر و پیگیری به منظور تهیه اقلام و امکانات پذیرایی دفتر
توانمندی‌ها:
روابط عمومی عالی
خوش‌رو بودن و رفتار محترمانه
پیگیری مستمر فعالیت‌ها تا تحقق دستیابی به نتایج
حافظه خوب و حضور ذهن
صبر و تحمل بالا
رازداری در فعالیت‌های اداری
رعایت انضباط کاری و وقت‌شناس
متعهد به انجام فعالیت‌های محوله با دقت و کیفیت
3 کارشناس فروش شرایط عمومی:
مدرک کارشناسی و ترجیحا فنی و آشنا به صنعت آسانسور
آشنا با نرم افزارهای کامپیوتری
سابقه کار فورش به مدت 3 سال
توانمندی‌ها:
تسلط به مذاکره و ترغیب و نفوذ
پیگیری مستمر تا به ثمر رسیدن فایل و قرارداد آن
مسئولیت پذیر و متعهد
رعایت انضباط کاری و صادق
روحیه انجام کار گروهی
شرح وظایف:
تهیه جدول اطلاعات از شرکت ها و سازمان ها و تماس جهت بازاریابی و فروش خدمات نصب و سرویس و پشتیبانی
مراجعه حضوری به شهرک های صنعتی و بازاریابی و فروش خدمات نصب و سرویس و پشتیبانی
شرایط کار:
آموزش حین خدمت
دریافت پورسانت
همکاری با تیمی حرفه ای و تجربه کاری متفاوت
4 مسئول خدمات و پیک شرایط عمومی:
جنسیت: آقا
محدوده سنی 40 الی 45 سال
دارای گواهینامه موتور
شرایط تخصصی:
حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
شرح وظایف:
انجام کارهای پیک در صورت داشتن برنامه روزانه
خدمات و نظافت دفتر
خرید ملزومات مصرفی دفتر
پذیرایی

توضیحات بیشتر (شرایط کار شرکت)
محل کار محدوده میدان ونک
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17 و پنج شنبه 8:30 الی 12:30
محیط آرام و دوستانه
ایمیل: hr.apply.1397@gmail.com
متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1894407
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد