• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات

استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات

ضمن آرزوی موفقيت برای يکايک شما کارجويان گرامی، سايت ايران استخدام در نظر دارد تمامی آگهی های استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات را در اين صفحه اطلاع رسانی نمايد.


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات به آرشيو زير مراجعه نماييد

۰۱ فروردین ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش آشنا با بازار فروش نرم‌افزار ERP در تهران

استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) واقع در محدوده مترو چیتگر، در مشاغل زیر در تهران دعوت به همکاری می‌نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 کارشناس فروش -آشنا با بازار فروش نرم‌افزار ERP -تجربه فروش نرم‌افزار حداقل به مدت ۲ سال اگر خود را فردی مسئولیت‌پذیر، منظم، برنامه‌ریز و هدفمند می‌دانید و از کار کردن در تیمی پویا لذت می‌برید، رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در Subject برای ما ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۳۰ آبان ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش آشنا با بازار فروش نرم‌افزار ERP در تهران

استخدام شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) واقع در محدوده مترو چیتگرِ تهران در مشاغل زیر دعوت به همکاری می‌نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 کارشناس فروش -آشنا با بازار فروش نرم‌افزار ERP -تجربه فروش نرم‌افزار حداقل به مدت ۲ سال اگر خود را فردی مسئولیت‌پذیر، منظم و برنامه‌ریز و هدفمند می‌دانید و از کار کردن در تیمی پویا لذت می‌برید، رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در بخش موضوع (Subject) به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۳۰ آبان ۱۳۹۸
استخدام نیروی خدمات و پذیرایی خانم در شرکت نرم‌افزاری آرسیس

استخدام شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) واقع در محدوده مترو چیتگرِ تهران در مشاغل زیر دعوت به همکاری می‌نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 نیروی خدمات و پذیرایی خانم -انجام امور نظافت و خدمات و پذیرایی دفتر شرکت اگر خود را فردی مسئولیت‌پذیر، منظم و برنامه‌ریز و هدفمند می‌دانید و از کار کردن در تیمی پویا لذت می‌برید، رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در بخش موضوع (Subject) به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۳۰ آبان ۱۳۹۸
استخدام برنامه‌نویس Backend و Frontend در شرکت نرم‌افزاری آرسیس

استخدام شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) واقع در محدوده مترو چیتگرِ تهران در مشاغل زیر دعوت به همکاری می‌نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 برنامه‌نویس Backend -مسلط به ASP .Net ، .Net Core و C# -آشنایی کامل با دیتابیس‌های MySQL و MSSQL 2 برنامه‌نویس Frontend -مسلط به  Redux, React JS -تسلط کامل طراحی و پیاده سازی وب SCSS/HTML -مهارت توسعه کامپوننت ها برای استفاده مجدد در آینده -آشنایی با Responsive Web Design -آش...

مشاهده بیشتر
۳۰ آبان ۱۳۹۸
استخدام بازاریاب آشنا با فروش نرم افزار فروشگاهی آنلاین و نرم افزار ERP

استخدام شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) واقع در محدوده مترو چیتگرِ تهران در مشاغل زیر دعوت به همکاری می‌نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 بازاریاب -آشنا با فروش نرم افزار فروشگاهی آنلاین و نرم افزار ERP اگر خود را فردی مسئولیت‌پذیر، منظم و برنامه‌ریز و هدفمند می‌دانید و از کار کردن در تیمی پویا لذت می‌برید، رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در بخش موضوع (Subject) به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۴ شهریور ۱۳۹۸
استخدام برنامه‌نویس Backend و Frontend در شرکت آرسیس

استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) واقع در محدوده مترو چیتگر، در مشاغل زیر در تهران دعوت به همکاری می‌نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 برنامه‌نویس Backend -مسلط به ASP .Net ، .Net Core و C# -آشنایی کامل با دیتابیس‌های MySQL و MSSQL 2 برنامه‌نویس Frontend -مسلط به JQuery ، JS ، HTML و CSS -آشنا با یکی از فریم‌ورک‌های Vuejs ، React و Angular اگر خود را فردی مسئولیت‌پذیر، منظم، برنامه‌ریز و هدفمند می‌دانید و ا...

مشاهده بیشتر
۰۴ شهریور ۱۳۹۸
استخدام سرپرست Customer Care در شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات

استخدام شرکت ایده‌ پردازان عصر اطلاعات شرکت ایده‌پردازان عصر اطلاعات (آرسیس) واقع در محدوده مترو چیتگر، در مشاغل زیر در تهران دعوت به همکاری می‌نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 سرپرست Customer Care -آشنا با ساختار، فرآیند و کارکردهای نرم‌افزار ERP -تجربه مدیریت فروش نرم‌افزار حداقل به مدت ۵ سال اگر خود را فردی مسئولیت‌پذیر، منظم، برنامه‌ریز و هدفمند می‌دانید و از کار کردن در تیمی پویا لذت می‌برید، رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در Subject برای ما ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1609070
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد