• ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران - سال ۹۶

استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران - سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران

جهت ورود به صفحه جامع استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک نمایید


خبر 28 خرداد 96: استخدام دقیقه نودی ۲۹ نفر در گمرک (منبع: خبرگزاری تسنیم)

با موافقت ریاست هسته گزینش گمرک، با استخدام ۲۹ نفر به صورت قرارداد کار موقت در این سازمان موافقت شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فهرست اسامی 29 نفر از کارمندان واحد پشتیبانی سامانه جامع گمرکی برای استخدام به صورت قرارداد کار موقت مورد تایید گمرک قرار گرفت. گفتنی است، واحد پشتیبانی سامانه متعلق به بخش خصوصی بوده و با توجه به موافقت با استخدام افراد مذکور از این پس به صورت قرارداد کار موقت در استخدام گمرک ایران به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 28 خرداد 96: استخدام دقیقه نودی ۲۹ نفر در گمرک (منبع: خبرگزاری تسنیم)

با موافقت ریاست هسته گزینش گمرک، با استخدام ۲۹ نفر به صورت قرارداد کار موقت در این سازمان موافقت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فهرست اسامی 29 نفر از کارمندان واحد پشتیبانی سامانه جامع گمرکی برای استخدام به صورت قرارداد کار موقت مورد تایید گمرک قرار گرفت.

گفتنی است، واحد پشتیبانی سامانه متعلق به بخش خصوصی بوده و با توجه به موافقت با استخدام افراد مذکور از این پس به صورت قرارداد کار موقت در استخدام گمرک ایران به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

هر چند در طی هفته گذشته با استخدام به صورت قرارداد کار موقت فهرست مذکور موافقت شده اما نکته حائز اهمیت در این خصوص آنکه این استخدامها در آستانه تشکیل دولت دوازدهم صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، مطابق ماده 45 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 1386، از تاریخ تصویب قانون، استخدام در دستگاههای اجرایی به دو روش استخدام رسمی و استخدام پیمانی انجام می پذیرد. مطابق تبصره ماده 32 قانون مذکور دستگاههای اجرایی می توانند در شرایط خاص با تایید سازمان [سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور] تا 10 درصد پستهای سازمانی مصوب، بدون تعهد استخدامی و در سقف اعتبارات مصوب افرادی را به صورت ساعتی یا کار معین به کار گیرند.


خبر 20 فروردین 96: دعوت به همکاری سازمان جهانی گمرک 

سازمان جهانی گمرک برای تصدی پست‌های کارشناس فنی پژوهش و کارشناس فنی تسهیل و مقررات، فراخوان داد.
به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک طی نامه‌ای به گمرکات سراسر کشور ضمن اعلام فراخوان یادشده، مهلت ارسال درخواست همکاران متقاضی را تا روز چهارشنبه مورخ 30 فروردین سال 96 اعلام کرده است. متن این بخشنامه به شرح زیر است:

نظر به اینکه سازمان جهانی گمرک طی نامه ارسالی به کشورهای عضو برای پست‌های ذیل فراخوان داده است لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اطلاع‌رسانی به کارکنان زیرمجموعه، همکاران متقاضی را همراه تکمیل فرم پیوست، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 30 فروردین 1396 به این دفتر ارسال و از وصول آن اطمینان حاصل نمایند بدیهی است به تقاضاهای ارسالی پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1- کارشناس فنی پژوهش (یک نفر)

شرایط عمومی لازم: حداقل پنج سال سابقه کار در گمرک- تحصیلات بالاتر از لیسانس- تسلط کامل به زبان انگلیسی و یا فرانسه- مهارت بالا در نوشتن و ارائه مطالب فنی- ارائه نمونه‌ای از مطالب فنی نوشته شده به زبان خارجی.

2- کارشناس فنی تسهیل و مقررات (دو نفر)

شرایط عمومی لازم: حداقل پنج سال سابقه کار در گمرک- تحصیلات دانشگاهی- تسلط کامل به زبان انگلیسی و یا فرانسه- مهارت بالا در نوشتن و ارائه مطالب فنی.

جهت دریافت فرم مشخصات اینجا کلیک نمایید

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1654778
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد