۹ سال پیش

اشتغال در صنعت خودرو کشور
No Image

اشتغال در صنعت خودرو کشور

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

رئیس هیت امنای شهرک صنعتی سیمین دشت گفت: 60 درصد تحریم‌های صنعت خودرو داخلی است.

علی فراهانی،تحریم ایران در حوزه‌های مختلف اتفاقی جدیدی نیست و ما از زمان انقلاب تا کنون با تحریم درگیربوده‌ایم.

وی افزود: مشکلات صنعت خودرو در کشور تنها به چند سال گذشته مربوط نمی‌شود و در این حوزه تولیدکنندگان همواره با مسائل مختلفی روبرو بوده‌اند.

فراهانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم از کیفیت ساخت خودرو در ایران رضایت ندارند و از نظر آنان قیمت‌گذاری خودروها نیز عادلانه نیست اما آنان با مشکلات و مسائل خودروسازان از نزدیک آشنا نیستند و صرفاً به مقایسه قیمت و کیفیت ساخت خودرو در ایران با سایر کشورها بسنده می‌کنند.

وی ادامه داد: تحریم صنعت خودرو در ایران در سال‌های گذشته بیش از آنکه از سوی سایر کشورها اعمال شود داخلی بوده و به جرأت می‌توان گفت تنها 40 درصد تحریم این صنعت خارجی بوده است.

رئیس شرکت قطعه سازان میثاق گفت: از آغاز انقلاب تا کنون بیشترین میزان اشتغال در کشور را صنعت خودروسازی ایجاد کرده بنابراین باید شرایطی ایجاد کرد که این صنعت جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد. فراهانی تصریح کرد: حمایت از صنعت خودروسازی حمایت از اشتغال است و در این زمینه بخش دولتی و خصوصی باید در کنار هم قرار گیرند.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی سیمین دشت در پایان گفت: به نظر می‌رسد برای رونق صنعت خودروسازی دولت باید از تصدی خود در این حوزه بکاهد و با واگذاری این صنعت به بخش خصوصی صرفاً بر فعالیت‌های این بخش نظارت داشته باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=40550
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد