• ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

اشتغال زنان بی‌ سرپرست اولویت اصلی مسئولین

اشتغال زنان بی‌ سرپرست اولویت اصلی مسئولین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بازاریابی، مشکل اصلی کارآفرینان زن در کشور

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


خبر13 فروردین 96: اشتغال زنان بی‌ سرپرست اولویت اصلی مسئولین (منبع: ایسنا)

مدیرکل امور زنان استانداری تهران عنوان کرد: درآمدزایی میلیاردی برخی کارآفرینان زن استان تهران

زنی که پس از اعتیاد، یک کارآفرین موفق شد

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران گفت: بیش از 2000 زن کارآفرین با قابلیت های متفاوت شناسایی کرده‌ایم که برخی از آنان درآمدزایی میلیاردی دارند و در زمینه‌هایی مانند اداره گلخانه توت فرنگی و گل رز فعالیت می‌کنند.

ثریا شارقی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: برخی زنان کارآفرین استان تهران هم صادر کننده و هم تولید کنندگان موفقی هستند و در حوزه‌هایی مانند چای و زعفران و پرورش ماهی‌های زینتی فعال هستند و برای کشور ارزآوری می‌کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران  در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارکرد: در حوزه زنان ما روی دو سه موضوع تمرکز کردیم. یکی اشتغال آنان است که مشکل کل کشور است اما به‌ طور قطع در بین زنان وضعیت بدتری دارد.

وی در ادامه گفت: آسیب اجتماعی با تاکید بر زنان بی‌سرپرست و اشتغال آنان نیز در اولویت فعالیت‌های ماست و سمن‌های زنان و ارتقای مدیریتی آنان نیز در دستور کار قرار دارد. موضوع کودکان هم اخیرا جزو کارها بوده و در کارگروه زنان و خانواده باید دنبال شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران افزود: همچنین بررسی اجمالی در زمینه اشتغال‌زایی در استان تهران انجام داده‌ایم و اولویت خود را حمایت از کارآفرینان قرار داده‌ایم تا سرخورده نشوند. آنان در صورت تداوم فعالیت می‌توانند اشتغال‌زایی کنند. ضمن آنکه افراد دیگر می‌توانند کارآفرینان را الگو قرار دهند.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم از کارآفرینان زن حمایت کنیم . به طور قطع موجب دلزدگی جویندگان کار می‌شویم و اشتغال‌زایی دچار مشکل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت کارآفرینی خاطرنشان کرد: لازم است شرایط را برای کارآفرینان مساعد کنیم . در حال حاضر بزرگترین مشکل آن‌ها در کل  ایران، فروش تولیداتشان بویژه در زمینه صنایع دستی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران با بیان اینکه دولت توجه خاصی به موضوع مشاغل خانگی دارد، گفت: مشاغل خانگی در حوزه تولید مواد غذایی مشکل مجوز بهداشت داشته‌اند. بنابراین دولت در حال اتخاذ تدابیری است که با ساختار مشاغل خانگی مجوزهای بهداشتی صادر شود. چنین اقداماتی می‌تواند نوید بخش باشد تا زنان بتوانند در این حوزه کار خود را ادامه دهند.

شارقی در پایان با اشاره به شناسایی زنان کارآفرین استان تهران اظهارکرد: بانک اطلاعاتی این دسته از زنان را تشکیل داده‌ایم و با ساخت کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی، زنان کارآفرین استان تهران ارتباطات خوبی باهم برقرار کرده‌اند و از تجربه‌های یکدیگر استفاده می‌کنند. این کانال کاربردی است و به پیشبرد حمایت از کارآفرینان کمک می‌کند. کارآفرینان، حوزه‌های مختلفی دارند و تعداد محدودی از دانش بنیان ها وارد شده اند و به شدت قابلیت دارند و این زنان با عشق و علاقه کار می‌کنند و بی تفاوتی به آن‌ها گناه است.بنابراین باید کمک و حمایت شوند و اقتصاد ما را همین افراد می‌سازند و باید از همین افراد استفاده کنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=754102
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد