• ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای وام به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان

اعطای وام به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پراخت 3850 وام دانشجویی به دانشجویان محروم

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اخبار وام دانشجویی اینجا کلیک کنید


 

خبر 16 آذر 98: اعطای وام به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان

معاون بنیاد مستضعفان از پرداخت بیش از ۳۴ میلیارد تومان وام دانشجویی قرض الحسنه و بدون کارمزد توسط این بنیاد به دانشجویان کشور و به خصوص دانشجویان محروم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری از پرداخت بیش از ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام دانشجویی به دانشجویان محروم و واجد شرایط، توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و اظهار کرد: وام دانشجویی بنیاد مستضعفان موسوم به وام بنیاد علوی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از طریق وزارت علوم و وزارت بهداشت در سراسر دانشگاه‌های کشور به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت این وام در هر ترم به دانشجویان واجد شرایط ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام دانشجویی قرض الحسنه و بدون کارمزد به بیش از ۶۴ هزار دانشجو در ۱۰۰ دانشگاه وزارت علوم و ۵۶ دانشگاه زیرمجوعه وزارت بهداشت پرداخت شده است.

معاون بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: بازپرداخت این وام‌ها پس از اتمام تحصیل دانشجویان و بعد از گذشت ۶ ماه از تاریخ فارغ التحصیلی آغاز می‌شود و برای دانشجویان پسر نیز تنفس ۲ ساله به منظور پایان دوره خدمت سربازی منظور شده است.

منصوری در خصوص مبلغ وام دانشجویی این بنیاد نیز گفت: طی توافق صورت گرفته با وزارتخانه‌های بهداشت و وزارت علوم، دانشجویان مجرد واجد شرایط این وام در هر ترم ۶۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان متاهل در هر ترم ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ نیز بیش از ۳۸۵۰ فقره وام قرض الحسنه دانشجویی توسط بنیاد مستضعفان به دانشجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

سهم دانشجویان مشغول تحصیل در مقاطع کارشناسی از این وام قرض الحسنه ۴۸ درصد و سهم دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز ۲۶ درصد بوده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1652412
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد