• ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
  • 1k نظر «نمایش»

اعلام شرایط سنی متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام شرایط سنی متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

امکان شرکت تمام مربیان پیش دبستان در آزمون

جهت ورود به صفحه اصلی شرایط سنی استخدام در آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 22 اردیبهشت 97: اعلام شرایط سنی متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با بیان اینکه مربیان پیش دبستانی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند، اظهار داشت: سنوات مربیان پیش دبستانی در آزمون محاسبه می‌شود و افرادی که قبلاً قراردادی در آموزش و پرورش داشتند جزء سنوات آنها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی باید استخدام شوند که حتماً بومی محل پذیرش باشند و شرط سنی آنها به این شکل است که برای فوق دیپلم 25 سال، لیسانس 30 سال و فوق لیسانس 35 سال در نظر گرفته می‌شود و مدت خدمت سربازی به این سال‌ها اضافه خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «برخی ابراز نگرانی می‌کنند که با توجه به هزینه ثبت نام ممکن است در نهایت شرایط آنها در آزمون لحاظ نشود، تکلیف آنها چه می‌شود؟»، گفت: به شرطی که شرایط سنی داشته باشد و در آزمون قبول بشوند، مشکلی ندارند.

وی افزود: سن فعلی کارمندان دولت دارای لیسانس منهای سنوات نباید بیشتر از 30 سال شود و اگر دارای مدرک فوق لیسانس هستند، سن آنها نباید از 35 سال بیشتر شود.

سلیمی جهرمی با اشاره به برخی افرادی که می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند، تصریح کرد: کارمندان دولت، مربیان پیش دبستانی و آقایانی که خدمت سربازی دارند، سن آنها از آنچه در اطلاعیه آمده کسر می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «اگر سن مربیان پیش دبستانی از آنچه در اطلاعیه اعلام شده بیشتر باشد، می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟»، اظهار داشت: در این شرایط اگر مربیان پیش‌دبستانی، سابقه کاری‌ خود را در این شغل جمع کرده و از میزان سن‌شان کم کنند، و عدد به دست آمده بالاتر از میزان اعلام شده باشد، امکان شرکت در آزمون را ندارند.

سلیمی جهرمی توضیح داد: به عنوان مثال اگر فردی 30 سال سن و دارای لیسانس باشد و قبلاً 5 سال مربی پیش دبستانی بوده است، مجموع سن او 25 لحاظ می‌شود و چون از سن اعلام شده کمتر است، در نتیجه می‌تواند در آزمون شرکت کند.

وی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه «آیا استثنائات دیگری برای آزمون استخدامی وجود دارد و اینکه افرادی که دارای قرارداد با شرکت‌های خصوصی هستند امکان حضور در آزمون را دارند؟»، گفت: خیر، سنوات افراد شاغل در شرکت‌های خصوصی مورد پذیرش نیست.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تعداد زیادی معلم هستند که در مدارس غیر دولتی فعالیت می‌کنند که سنوات آنها محاسبه نخواهد شد و قراردادهای مدارس غیر دولتی هم پذیرفته نمی‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «معلم پیش دبستانی داریم که بیش از 10 سال سابقه کار دارد و سوال پرسیده است که امکان ثبت نام در آزمون استخدامی را دارد؟»، اظهار کرد: هر چقدر سنوات داشته باشد از سن فعلی متقاضی کم می‌شود.

سلیمی جهرمی تصریح کرد: تمام مربیان پیش دبستانی تا تاریخ قانون مجلس که حدود 2 سال پیش تصویب شد، می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=978440
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k