۸ سال پیش

امنیت شغلی و معیشت کارگران مهم‌ترین مطالبات جامعه کارگری است
اطلاعات بیشتر

 

دبیر اجرایی خانه کارگر کاشان ، امنیت شغلی ، معیشت کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را محور اصلی مطالبات جامعه کارگری در روز جهانی کارگر عنوان کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


ماشالله زهتابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با تبریک هفته‌ کارگر به تمام تلاشگران عرصه کار و تولید گفت: هرچند در هفته کارگر با برگزاری مراسم مختلف برای مقام کارگران ارزش قائل می‌شویم ولی باید درتمام روزهای سال از کارگر و کارحمایت شود .

وی اعلام حداقل دستمزد کارگران (860 هزارتومان) را به هیچ وجه جوابگوی اداره زندگی یک خانواده 5 نفره ندانست و گفت: با این حقوق حتی نمی توان ده روز معیشت یک کارگر را  تامین کرد.

زهتابی با اشاره به نرخ 12 درصدی تورم اعلامی از سوی مراجع رسمی کشور گفت: با توجه نرخ اعلامی منابع رسمی و اینکه بالای 60 درصد از حداقل دستمزد عقب هستند باید این فاصله پرشود.

امنیت شغلی و معیشت کارگران؛ مطالبات اصلی جامعه کارگری در روز جهانی کارگر

دبیر اجرایی خانه کارگر کاشان ، امنیت شغلی ، معیشت کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را محور اصلی مطالبات جامعه کارگری در روز جهانی کارگر عنوان کرد و اظهارداشت: در روز جهانی کارگر ضمن حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید، از اصحاب رسانه و مطبوعات کشور انتظار داریم که ضمن بیان خواسته‌های جامعه کارگری مراسم روز جهانی کارگر را به خوبی  پوشش و انعکاس دهند.

وی با انتقاد از کمبود امکانات رفاهی دولتی برای جامعه کارگری کاشان گفت: هرچند خانه‌های کارگر سراسر کشور با همت علیرضا محجوب دبیر کل محترم خانه کارگر ایران در سراسر کشور با ایجاد مراکز بزرگ رفاهی و تفریحی به کارگران امکانات حمایتی ارائه می دهند ولی از دولت محترم هم انتظارداریم که در ارائه خدمات رفاهی ، تفریحی و ورزشی به کارگران تلاش بیشتری کند.

وجود نماینده انجمن صنفی و شورای اسلامی کار به منظور تحقق مطالبات کارگری ضروری است

دبیراجرایی خانه کارگر کاشان ، وجود نماینده انجمن صنفی و شورای اسلامی کار به تناسب کارگران شاغل در هر واحد تولیدی و صنعتی شهرستان کاشان براساس قانون کار به منظور تحقق مطالبات کارگری را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با هماهنگی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان در خصوص توسعه تشکلات کارگری بتوانیم نسبت به رفع مسائل رفاهی و تفریحی کارگران این شهرستان اقدام اساسی بعمل آوریم.

وی افزود: با توجه به اینکه هزینه تنها مرکز رفاهی، تفریحی و ورزشی کارگران کاشان بسیار بالا است در حال حاضر این مرکز به صورت اجاره ای اداره می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583533
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد