• ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

اولویت دورکاری در ادارات با کارمندان زن است

اولویت دورکاری در ادارات با کارمندان زن است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

الویت دورکاری  در ادارات با بانوان، معلولان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای است

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام بانوان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی کارمندان اینجا کلیک نمایید


خبر 28 فروردین 99: اولویت دورکاری در ادارات با کارمندان زن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با توجه به سوالات مکرر کارکنان دولتی در خصوص آخرین وضعیت حضور آنان در محل کار؛ جزییات مرخصی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در قالب مصوبه ابلاغی را تشریح کرد.

نازنین شیبانی تذرجی گفت: در حدود دو ماه گذشته و با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا تغییراتی در ساعت کاری و همچنین حضور کارکنان در سازمان‌ها و ادارات ایجاد شد؛ به طوری که در ابتدا ساعت  حضور کارکنان کاهش یافته و ساعت کاری آنها به ساعت ۸ تا ۱۳ رسید.

شیبانی تذرجی اضافه کرد: تازه‌ترین تصمیمی که ستاد ملی مدیریت کرونا کشور برای شروع فعالیت‌ها در کسب و کارهای کم ریسک  گرفته کارکنان را نیز مدنظر قرار داده است؛ به گونه ای که به صورت پلکانی حضور کارکنان در سازمان‌ها افزایش  یافت، بر این اساس از تاریخ ۲۳ فروردین ماه حضورکارمندان از یک سوم به دو سوم افزایش یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان  ضمن بیان اینکه ساعت کار کارکنان  از ۷ الی ۱۴ رسیده است، افزود:  همچنین مقرر شده این ساعت  برای ماه رمضان نیز اعمال شود و برای اجرای فاصله گذاری اجتماعی نیز یک سوم کارکنان دستگاه‌ها از محیط اداری سبک سازی شود و افراد با فاصله بیشتر در محل کار خود قرار گیرند.

وی با تاکید بر اجرای دقیق مفاد بخشنامه ۷۲۴۵۵۵ در تاریخ 12اسفندماه 98  سازمان اداری و استخدامی، گفت : تمامی مدیران و مسولان دستگاه‌های اجرایی ترتیبی اتخاذ نمایند تا یک سوم کارکنان دستگاه وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و درصورت عدم امکان انجام وظایف، با توجه به ضرورت کاهش حضور دو سوم کارکنان در محیط اداری برای تحقق اهداف فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به اعطای مرخصی برای بقیه کارکنان تا سقف یک سوم به صورت نوبت بندی اقدام کنند.

وی در پایان با بیان اینکه این مرخصی‌ها جزو مرخصی استحقاقی کارکنان که ٣٠ روز در سال است حساب نمی‌شود و حقوق آنها هم پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: بانوان شاغل در دستگاه‌ها که فرزند خردسال دارند، همچنین معلولان و کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند در اولویت هستند و بقیه کارمندان در صورت وجود ظرفیت خالی می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1795383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد