۷ سال پیش

ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر با افتتاح ۶۴ پروژه در هفته جهاد کشاورزی
اطلاعات بیشتر

 

کل سرمایه‌گذاری انجام شده ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل آورده متقاضی و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: افتتاح ۶۴ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان، برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.
منصور رضوانی جلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همداناظهار داشت: در هفته جهاد کشاورزی ۶۴ پروژه به ارزش ۲۹ میلیارد تومان به‌ بهره‌برداری می‌رسد که برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.
وی با اعلام اینکه ۲۸ پروژه در زمینه آب و خاک آماده بهره‌برداری شده است، گفت: این پروژه‌ها برای ۹۳ نفر اشتغالزایی به همراه داشته و در مجموع ۲۷ هزار و ۱۹۳ میلیون ریال برای این تعداد پروژه سرمایه‌گذاری شده است.
وی اجرای سیستمهای آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی را از مهمترین پروژه‌های این بخش دانست و گفت: ۲۱ پروژه آبیاری تحت فشار در ۳۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی همدان اجرا شده که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: ۱۱ پروژه در بخش تولیدات دامی آماده بهره‌برداری است که برای این پروژه‌ها ۴۷ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده و در مجموع برای ۳۴ نفر اشتغالزایی داشته است.
وی با اعلام اینکه ۱۹ پروژه به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان در بخش تولیدات گیاهی آماده بهره‌برداری و افتتاح است، گفت: اجرای این پروژه‌ها سبب اشتغالزایی برای ۵۱ نفر شده است.
رضوانی جلال ایجاد گلخانه سبزی و صیفی و احداث باغ میوه را از مهمترین پروژه‌های این بخش برشمرد و گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۲۶ هزار و ۴۴۷ مترمربع گلخانه و ۱۹ هکتار باغ میوه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه استان همدان از نظر منابع آبی وضعیت مناسبی ندارد، گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای در راستای افزایش عملکرد و کاهش مصرف آب تاثیرگذاری بالایی دارد که خوشبختانه استقبال خوبی از ایجاد گلخانه در همدان شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اعلام اینکه مجوز احداث بیش از ۷۰ هکتار گلخانه در همدان صادر شده است، تصریح کرد: میزان مصرف در گلخانه یک دهم اراضی کشاورزی است و همچنین می‌توان بهره‌برداری بالایی از آب موجود نیز داشت.
وی بیان کرد: بخش کشاورزی با اقداماتی همچون توسعه سیستمهای آبیاری تحت فشار و ایجاد گلخانه به دنبال مصرف بهینه آب است تا بتوان بهره‌برداری مناسبی از این منابع محدودی آبی در استان همدان داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=619394
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد