• ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی در طبس

ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی در طبس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

752 فرصت شغلی در شهرستان طبس 

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استانداری خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید 


خبر 28 تیر 96: ایجاد 752 فرصت شغلی در طبس (منبع: خبرگزاری مهر)

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قاسمی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در سومین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان طبس اظهارکرد: شهرستان طبس تعهد دارد برای۷۵۲ نفر اشتغال ایجاد کند که تاکنون ۱۴۹ نفر درسامانه ثبت شده است.

وی درخصوص عملکرد بانکهای عامل شهرستان طبس در ارائه تسهیلات اشتعال زایی گفت: درمجموع ۸۰.۷ درصد بانک های شهرستان طبس جذب اعتبار تخصیصی داشته اند.

مهدی فاطمی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در توضیحات طرح های جاری گفت: در طرح کارورزی شهرستان طبس تاکنون ۶۱ نفر ثبت نام کرده اند و در کل استان ۱۱۲ واحد پذیرنده در سامانه ثبت نام شده اند.

وی افزود: سهمیه طبس در این طرح ۳۴۵ نفر است.

وی در ادامه بیان داشت: در طرح مهارت آموزی نیز ۵۶۰ نفر در کل استان سهمیه دارند که سهم شهرستان طبس از این تعداد ۴۴ نفر است.

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: اگر شاخص های کلان اقتصادی را درنظر بگیریم باید با امیدواری به آینده نگاه کنیم و رای مردم به دکتر روحانی یعنی تثبیت وضعیت موجود که دولت آن را ریل گزاری کرده است.

وی افرود: برای افزایش رشد اقتصادی کشور زحمات زیادی کشیده می شود و در شرایط معمولی به حجم عظیمی از سرمایه گذاری نیاز است که درشاخص های اعتماد و ایجاد روحیه بین مردم معطوف می شود.

سنجری با اشاره به اینکه عرصه تبلیغات اتتخاباتی فرصتی بود تا چالش ها و ایرادات را ببینیم و خواسته ها را شناسایی کنیم گفت: دو مطالبه مشخص دربحث اشتغال و معیشت مردم از مهمترین مطالبات مردمی شمرده می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان خراسان جنوبی گفت: بخش عمده ای از آسیب های اجتماعی به بحث اشتغال برمی گردد که دولت برای اینکه بتواند دراین شاخص ها توفیقی داشته باشد بستر سازی لازم دارد.

فاصله بین دانشگاه و صنعت

وی افزود: رونق اقتصادی تولید می خواهد که طبق شعار سال ما مکلف به اجرا هستیم.

سنجری بیان داشت : ما اگر بخواهیم به عنوان متولی، پیشرفتی داشته باشیم باید به چند شاخص از جمله شاخص جمعیتی جوان که بعد از فارغ التحصیلی دنبال کارهستند توجه نماییم.

وی گفت: نرخ مشارکت بانوان از نرخ مشارکت آقایان پایین تر است درصورتی که ۵۰ درصد جمعیت کشور را شامل می شوند و ۶۰ درصد این جمعیت فارغ التحصیل دانشگاهی هستند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: از طرفی سهم اشتغال در رشته های مختلف متغیر شده و بستر برای ایجاد شغل های خدماتی راحت تر شده است.

وی ضمن بیان این نکته که بین بخش صنعت و دانشگاه فاصله افتاده و آمار فارغ التحصیلان زیاد شده است، گفت: نرخ بیکاری بین اقایان و بانوان نیز زیاد شده است و باید در جهت شناسایی ایجاد شغل برای بانوان پیگیر باشیم.

سنجری اظهار داشت: دولت عزم خود را برای ایجاد اشتغال جزم کرده است و اکنون فرایند اجرای آن فراهم است و طرح های مختلف درحال تعریف و اجرایی شدن است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه استان خراسان جنوبی همچنین گفت: هدف گذاری در استان حداقل ۱۰ هزار فرصت شغلی است که لازم است کمیته های اشتغال شهرستان ها پیگیر عملکرد دستگاه ها باشند تا نتیجه حاصل شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=814177
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد