• ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

برگزاری دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه و امدادگر برای سربازان در کردستان

برگزاری دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه و امدادگر برای سربازان در کردستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 دریافت مجوز طرح آموزش سرباز معلم

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید


خبر 1 بهمن 98: برگزاری دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه و امدادگر برای سربازان در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیروان صیدی صبح امروز در جلسه مهارت‌آموزی سربازان که با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که از سال 86 در کردستان آغاز به کار کرده و در حوزه‌های مختلف مشغول به ارائه خدمت به مردم استان است.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی کردستان گفت: یکی از این حوزه‌ها، حوزه آموزش است که با تراکم بسیار بالایی در سطح استان در حال برگزاری است.

وی افزود: علاوه بر حوزه آموزش، شاخه فعالیت دیگری در زمینه مشاوره‌های شغلی، راه‌اندازی شغل برای طیف‌های مختلف با سطوح تحصیلی و حتی بدون سواد از سوی جهاد دانشگاهی دنبال می‌شود.

صیدی تصریح کرد: دوره دیگری که امسال مجوز آن را دریافت کرده‌ایم طرح آموزش سربازمعلم است که به صورت 70 ساعته است و در این راستا قراردادی با ستادکل نیروهای مسلح منعقد شده است.

وی با بیان اینکه دو دوره عمومی و تخصصی آموزش‌ها در قالب این طرح به متقاضیان ارائه می‌شود، اضافه کرد: سهم استان کردستان در این طرح 800 نفر است این افراد 48 ساعت مهارت‌های عمومی و اشتغال و 39 ساعت زیرپوشش آموزش‌های مهارت‌های زندگی قرار می‌گیرند.

معاون جهاد دانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: آمادگی استارت این کار در استان وجود دارد و هیچ محدودیتی در اجرای آن ندارد.

اجرای طرح حکمت‌کارت در جهاد دانشگاهی

صیدی اجرخی طرح حکمت کارت را از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی برای نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: این طرح مختص خانواده‌های نیروهای مسلح است.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی کردستان اضافه کرد: افرادی که حکمت کارت دارند با مراجعه به جهاد دانشگاهی از یک سری تخفیفات آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

وی اذعان داشت: جدای از بهره‌مندی از 140 هزار تومان یارانه آموزش که به تک‌تک اعضای خانواده تعلق می‌گیرد، 10 درصد هم از سوی جهاد دانشگاهی استان به این افراد تخفیف تعلق می‌گیرد.

صیدی افزود: مابقی هزینه نیز طی یک فرایند تقسیطی 6 ماهه از فیش حقوقی پدر خانواده کسر می‌شود و محدویتی هم برای تعداد نفرات بهره‌مند در هر خانواده در این طرح در نظر گرفته نشده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه و امدادگر برای سربازان

وی گفت: جهاد دانشگاهی یک سری دوره‌های آموزشی دیگر شامل تکنسین داروخانه، امدادگر داروخانه و دستیار دنداپزشک برای سربازان در نظر گرفته است این دوره‌ها چندین سال است در سطح استان برگزار می‌شود.

صیدی اضافه کرد: تعداد زیادی از سربازان که در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند حتی بعد از اتمام سربازی در داروخانه‌ها و یا سایر اماکن درمانی مشغول به کار شده‌اند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1720554
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد