۷ سال پیش

تعیین وضعیت استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی
اطلاعات بیشتر

تعیین وضعیت آموزش دهندگان منتظر تهیه و ابلاغ دستورالعمل از سوی آموزش وپرورش می باشد.

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


تعیین وضعیت آموزش دهندگان نهضت درانتظار ابلاغ آموزش و پرورش
رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: برای تعیین وضعیت آموزش دهندگان منتظر تهیه و ابلاغ دستورالعمل از سوی آموزش وپرورش هستیم.
علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تعیین وضعیت استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران شاغل در عرصه سوادآموزی بیان کرد: اکنون تمامی آموزشیاران به استثنای 84 نفر، همگی تبدیل وضعیت  و جذب آموزش و پرورش شده اند.

وی افزود: اما در مورد وضعیت آموزش دهندگان نهضت پس ازمصوبه  مجلس دراین زمینه، اجرای آن باید ازسوی وزارت آموزش و پرورش به طور شیوه نامه و دستور العملی  تدوین و ابلاغ شود تا مراحل بعدی و تبدیل این افراد واجد الشرایط مانند مربیان پیش دبستانی و آموزش دهندگان یعنی افرادی که از سال 79 الی 90 فعالیت های تجمیعی داشته و کلاسی داشتند، تعیین تکلیف شوند.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه تا کنون این دستور العمل  تهیه و ابلاغ نشده است، عنوان کرد: با تعیین این دستورالعمل اقدامات لازم برای تعیین وضعیت را انجام می دهیم.

باقرزاده درخصوص تاثیر برنامه برنامه ششم دربرنامه های نهضت سوادآموزی گفت: با توجه به اینکه تمامی موارد و احکام قانونی مورد نیاز فعالیت های سازمان  تصویب  و ابلاغ شده در برنامه ششم نیازی به حکم جدید  در این زمینه نداریم.

وی اظهار داشت: فعالیت های سازمان به استناد قوانین و احکام موجود قابل پیگیری و اجراست  بنابراین حکم یا قانون و مصوبه جدید در برنامه ششم پیش بینی نشده است .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=725668
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد