• ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

تلاش برای پرداخت معوقات فرهنگیان

تلاش برای پرداخت معوقات فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 اعطای دو هزار میلیارد بودجه در حوزه رتبه بندی و سند تحول بنیادین معلمان

جهت ورود به صفحه اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


خبر 7 اردیبهشت 98: تلاش برای پرداخت معوقات فرهنگیان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بودجه نوسازی و تجهیز مدارس سه برابر شده است گفت: در زمینه بازسازی و نوسازی مدارس امسال کار جهادی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی عسگری ظهر شنبه در مراسم تقدیر از معلمان در دانشگاه آزاد نور با اشاره به بودجه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق پایه معلمان اظهار داشت: در زمینه بودجه نوسازی نیز میزان بودجه سه برابر افزایش یافته است و برخی از پروژه‌ها در شهرستان نور عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه نوسازی و بازسازی مدارس امسال کار جهادی خواهیم داشت گفت: در حوزه رتبه بندی معلمان و سند تحول بنیادین نیز دو هزار میلیارد تومان بودجه درنظر گرفته شده است و قرار شد همه ساختمان‌های آموزش و پرورش که در اختیار دستگاه‌های دیگر قرار دارد به این سازمان برگردد.

حجت الاسلام عسگری با اظهار اینکه آموزش و پرورش مغفول مانده است گفت: آموزش و پرورش باید درآمد پایدار داشته باشد و باید به درآمدهای پایدار متکی باشند زیرا اقتصاد دولتی و دولت گرایی به بن بست منتهی می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: بیش از ۱۱ هکتار زمین و مدرسه بر خیابانی مانند مدرسه ولیعصر تهران داریم و می‌توانیم با مشارکت با شهرداری‌ها و شورای شهری و انجام ساخت و ساز، اقتصاد آموزش و پرورش را رونق بخشیم.

وی گفت: قرار است درخواستی به دفتر مقام معظم رهبری داده شود تا در صورت اجازه معظم له، معوقات از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شود

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1338239
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد